Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine Vario vragen’ topic

Home Forums Techniek Vario ‘Kleine Vario vragen’ topic

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 4,101)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TerroRLaG
    Bijdrager

de wondere wereld van ciao 🙂 dus mijn blokje = een ciao blokje, mijn maat rijdt 45 en zijn neef +- 50 met hun ciao, dus mijn bravo moet da ook toch kunnen ? geen beiden weet hoe :< ze hebben het laten doen bij brommaker :< ik werk zelf graag aan die dingen 🙂 altijd intresant en leerrijk 🙂

TerroRLaG
      Bijdrager

was zo even naar de how to’s aan het zien en nu valt me op dat je dan je koppeling ook moet vervangen ? (voor en achter vario ?) + mijn bravo heeft geen zo’n lange spil achteraan => die achter vario valt der dus niet op te monteren ?

Kay
        Bijdrager

Je moet ook een varionaaf/klok erbij kopen.Als die er niet bijziet heb je helemaal niks aan je achterkoppeling/voorvario.

Fredzzz
          Moderator

klopt het dat op die Malossi Volle Wangen Race Krukas, alleen een vairo past? Ik kan er geen koppeling op zetten :?:, en wat voor moer moet er op? (welke maten om precies te zijn)? Wat voor draad is het?

Nick_orginelli
            Bijdrager

over die moer: een M8 zelfborgmoer;)

Fredzzz
              Moderator

en waar kan je die zo ongeveer kopen?

hansieb
                Moderator

Nick_orginelli :
                  over die moer: een M8 zelfborgmoer;)

Tis wel ander schroefdraad hoor, ik zou gewoon naar de metaalboer gaan 🙂 blokkie mee kan je direct wat schroefjes proberen.

Fredzzz
                  Moderator

geen optie, blok licht onder de ciao…

en neej het is geen m8 moer…

heeft speciaal draad… niet fijn, niet grof, maar iets anders…

wheelieking89
                    Bijdrager

m7 of m9 ?? linksedraad m7 zit ik namlijk aan te denken :thumb

Fredzzz
                      Moderator

ff voor de duidelijkheid, het gaat om de moer die hier in beeld licht…

http://www.mopshop.de/shop/images/1503872_t.gif

wheelieking89
                        Bijdrager

geen plaatje ?:

PoliniCiao
                          Bijdrager

Als een achterkoppeling het begeeft (uit elkaar vliegt) zou je dan wat kunnen hebben aan een mix kap met de variobol of vliegt dat gietijzer er gewoon doorheen?

Ik ben namelijk aan het overwegen op mijn mix een vario te zetten alleen ik heb totaal geen zin om dadelijk dat ding in mijn been te hebben hangen.

Jeroen
                            Bijdrager

gaat zeker door je kap heen, je kan eventueel een ring voor eromheen laten maken.

PoliniCiao
                              Bijdrager

moet tussen de rollen van de voorvario speciaal vet??
                                Want ik wil me een speedcontrol kopen en er staat op mopshop bij ‘we hebben ook speciale hittebestendig vet voor tussen de rollen’, ik had hier nog nooit v gehoord en vraag me dus af moet dit perse?
                                Of zou ik ook zonder vet of met lagervet kunnen rijden want hier heb ik nog een hele tube van 😉

Hoop dat iemand iets weet, alvast bedankt!

hansieb
                                Moderator

PoliniCiao :
                                  moet tussen de rollen van de voorvario speciaal vet??
                                  Want ik wil me een speedcontrol kopen en er staat op mopshop bij ‘we hebben ook speciale hittebestendig vet voor tussen de rollen’, ik had hier nog nooit v gehoord en vraag me dus af moet dit perse?
                                  Of zou ik ook zonder vet of met lagervet kunnen rijden want hier heb ik nog een hele tube van 😉

Hoop dat iemand iets weet, alvast bedankt!

Rollen smeren zichzelf dus dat vet is absoluut niet nodig. Gewoon die vario kopen en geen vet erin pleuren, heb er nog nooit van gehoord of gezien dus het lijkt me bullshit.

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 4,101)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.