Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine ongevalletjes’ topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes ‘Kleine ongevalletjes’ topic

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 368)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Toad
    Bijdrager

bobbie88 :
      Las vandaag in de krant:
      17-jarige jongen omgekomen na ongeval met brommer.
      Hij was op de vlucht voor een politie motor. Daarbij vloog hij tegen een stoepje aan, verloor de macht over het stuur en knalde via een boom het water in.
      Niet echt een ‘klein ongeval” te noemen, maar wel heftig.

idd hoorde het op de radio zaterdag op me werk… Niet echt slim al zeg ik het zelf…

TimoO_
      Donateur

ja op msn vandaag dan: een vrouw rijdt rivier in door navigatiesysteem. dat is lekker slim te noemen 😛

reiniero
        Bijdrager

WTF die rivier zie je toch wel eh of is die echt zo dom dat ze denkt dat ze door de rivier kan gaan:P

crossfreak
          Bijdrager

bobbie88 :
            Las vandaag in de krant:
            17-jarige jongen omgekomen na ongeval met brommer.
            Hij was op de vlucht voor een politie motor. Daarbij vloog hij tegen een stoepje aan, verloor de macht over het stuur en knalde via een boom het water in.
            Niet echt een ‘klein ongeval” te noemen, maar wel heftig.

ik ken die jongen,het ergste is dat hij is overleden!!!
            hij wou via het de fiets pad een stoep op rijden maar ging toen te hard en verloor de macht over de stuur en ree tegen een boom aan en belande in een slootje.

en hij ree niet op een honda mt 5 maar een gilera gsm.

Bloemen na dodelijk ongeluk Hoorn
            HOORN Op de plek waar zaterdag in Hoorn door een ongeval een 17-jarige jongen omkwam, hebben vrienden en bekenden bloemen gelegd.
            De 17-jarige Quintus uit Zwaag verongelukte toen hij met zijn brommer onderuit gleed en tegen een boom botste. Over de toedracht van het ongeluk is veel onrust ontstaan. De jongen verloor de macht over het stuur tijdens een achtervolging met een motoragent.
            Die was naar het Wilhelminaplantsoen gestuurd na klachten uit de buurt over crossende jeugd.

pleasure
            Bijdrager

Mén, gecondoleerd!

Bo3T
              Bijdrager

gecondeleerd…

ik ben net zelf ook gecrashed.. was al een heel uur wheely proberen doen ging steeds beter..zat steeds achterop het rekje ging ook steeds goed.. maar toen ging ik schuin dus probeer je de andere kant op te sturen in de lucht(reflect) en dan stuitert die de andere kant op toen ik weer neer kwam.. en toen lag ik.. stepje goed afgeschaaft voorspatbord is de lak op een plek eraf en men koplamp stont scheef en zat een scheurtje in het spoilertje.. verder een halve liter benzine verloren xD… ik alleen pijn aan men vinger…en schrik omdat een quad van een vriend bijna over me heen reed :p

.-{2F4OV}-.

.-{2F4OV}-. :
                  Weer tegen voorruit van auto gevlogen..

Deze keer niet met de brommer..

Kzat achterin en wilde voorin gaan zitten en wil die vriend van mij voor de grap een beetje remmen;)
                  BAM! Raam helemaal gescheurd.. ster van boven tot onder.. Mijn oog alweer blauw.. tand door mn wang heen en schaafwond aan mn kin;)

Nja.. we kieke wel:thumb

Bijna net zo zuur als da van mij:lol

woe
                  Bijdrager

Kwafo :
                    maar toen ik mijn achterklok open haalde zag ik alleen flinke hoeveelheid olie en de vertanding, heb ik er dan overheen gekeken?

kwafo

als je problemen hebt met je rem ga dit dan ergens anders posten
                    dit is echt niet de 1e x dat ongerelateerde poep zomaar ergens post

TimoO_
                    Donateur

net n flinke sprietjs benzine in m’n ogen gekregen :(. ik heb flink gespoeld dusja zal wel goed zijn hoop ik :P. ik haalde het benzineslangetje los en toen vlogen er een paar druppels precies in m’n oog, niet op m’n kleren ofzo.

reiniero
                      Bijdrager

ja geak is ook kut als die benzine in een wondje komt 🙁 maar hoe gaat het met de evo rijd ie al bijna

TimoO_
                        Donateur

kijk maar in m’n special.

LeMoN
                          Bijdrager

Ik had pas in 2 dagen 2 bijna ongelukken.

Eerste keer rijd ik naar me werk, ik rijd op voorrangs weg, en passeer een kruising. komt er zown klote arrogante turk die zen audi bijna tegen me aan parkeert. Ik kon werkelijk waar zijn Bumper aantikken met mijn voet. Dan schrik jeje kapot, maar goed gelukkig zijn citta’s makkelijk manoevreerbaar :>

Dag 2,

ik rijd vanaf me werk naar huis. Kom op een kruispunt, zag een auto die mijn voorwas en ik kwam van rechts, maar goed ik was nog niet bij kruising dus hij had voorrang, Toen kwam er NOG een auto en was ik inmiddels al zo goed als op het kruispunt en die duwt hem nog is ook even lekker door. Ik trek me cittatje maar schuin want had geen zin om er boven op te liggen :O. Maargoed zaten er van die kut koters in die zeiden hey uitkijken. Maargoed toen heb ik me mond ook niet gehouden.

Af en toe heh zijn mensen echt te dom en egoistisch voor woorden :/

Tim
                            Bijdrager

ben net op mijn gezicht gegaan met de supermotard, ik reed met een andere jongen met een scoot trug naar wessem en toen gleed hij voor weg in de bocht(lag veel moddel), en ik reed kort achter hem dus ik moest hard remmen en toen ging ik zelf ook onderuit. handen armen en been open en pijn aan mijn heup en knie en elleboog gekneust, maar t ergste is mijn supermotard: scheef stuur , scheve voorvork, waarschijnlijk scheef frame, en kappen naar de klote.
                              nouw veel slechter kon het niet..

Herr Flick
                              Sleutelbeheerder

das flink kloten..

mag jij wel legaal rijden op zo’n ding dan?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel

Tim
                                Bijdrager

ja ben toch 16… liep wel 90 maar ik reed maar 55 ongeveer omdat die andere niet harder ging maarja is toch best wel hard eigenlijk:P

15 berichten aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 368)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.