Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › ‘Kleine ongevalletjes’ topic
- Dit onderwerp bevat 367 reacties, 143 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 5 maanden geleden door Flippo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
14 maart 2007 om 09:43 #62013
A¢iD :
Ik had een polijstborstel op mn klopboormachine gedraaid en wilde m’n frame polijsten, ik had dat knopje van de boormachine ingeduwd zodat je in principe niet meer hoeft te duwen, hij draait uit zichzelf. Toen ik even niet oplette hing ie in mn trui, en mn trui bleef zich maar om de boor wikkelen. ZO ENG!!! Gelukkig was een vriend in de buurt die de stekker eruit trok anders had ik een gat in mn buik gehad :Odat heb ik ook wel vaker gehad.. (met staalborstel bedoel ik he)
ook met klopboormachine (gewoon op boorstand)
3 keer in mn broekie en een paar keer in mn shirt haha
hij sloeg gewoon vast bij mij 🙂
14 maart 2007 om 11:22 #62022joey636 :
bedoel je de injectors zelf of is het gewoon gechipt?
zullen wel een paar setje blauwe polini klepveren in zitten nu he:P
sorry voor het flauwe grapje moest er ff uit.
maar wat is er nu dan anders aan je luchtmassameter.Injectoren groter neem ik aan…
Luchtmassa meter grotere “Ranges” gegeven? Lijkt mij het voornamelijkste, doen ze wel vaker… Voor de rest valt er niet veel aan te passen:P
14 maart 2007 om 19:36 #62040foutje bedankt maar een VTR is hier ook hoor barry je ziet ze alleen minder als VTS. Maar loopt dan ding dan nog een beetje regelmatig stationair met zo’n scherpe nokkenassen erin want om 50 pk erbij te krijgen zullen ze wel behoorlijk scherp moeten zijn?? Want chip en electronica doet niet zoveel met een ongeblazen motor… Maja boeit ook niet als je autotje maar weer mooi word 😉
14 maart 2007 om 19:38 #62041Hij heeft standaard 120pk.
Maarre,het is hier een ongeval topic & geen XSARA tuning topic.Dus………….
14 maart 2007 om 19:43 #62042Klein ongelukje:
Oma met klein kind achterop aangereden op me MTX. Ik reed rustig 30 op een 30km/h weg. Zie ik een oma midden op de weg rijden, dus ik voorzichtiger gaan rijden, want ze zat niet op te letten, en fietser zijn nou eenmaal levensgevaarlijk. Wijkt dat domme mensen zonder ook maar ergens naar toe te kijken naar rechts uit om het voetpad aan mijn kant op te gaan. Kom klein stuk remmen, maar kon niet voorkomen dat ik er tegenop knalde, toen zat ik het kind achterop ook met zijn kop op de grond knallen, was minder. Kind had na dokterbezoek gelukkig niets, en oma had last van der enkel. Schade was alleen haar fiets, had der velg dubbel gereden, zelf geen krasje op mezelf of op je brommer 🙂
Maarja, je zou tegenwoordig verwachten dat iemand met een kind achterop fatsoenlijk op het verkeer let :boos
29 maart 2007 om 16:11 #62441jeh Timo heeft het alweer te pakken.
vanmorgen toen ik naar school fietste weer een op m’n bek gekregen van iemand die z’n kinderen naar school bracht. ik glipde zeg maar voor hun maar het was nog best ruim genomen. en trekt ie m’n net nieuwe jas helemaal naar de klere, en gaf die me een klap op m’n rechterwang. iemand van 30 jaar oud ofzo, leek wel een bodyguard.
wat is dat ook toch lekker gezellig hier he 😕 de ene keer word je aangereden door woute, daarna word je in elkaar gemept en daarna komt er een gast die flikt het allebij (wel in iets mindere maten als die 2 andere dingen bij elkaar).
29 maart 2007 om 16:20 #62445Wat heb je terug gedaan dan ?:o
Wel vage dingen steeds ja…29 maart 2007 om 16:23 #62449TimoO_ :
jeh Timo heeft het alweer te pakken.vanmorgen toen ik naar school fietste weer een op m’n bek gekregen van iemand die z’n kinderen naar school bracht. ik glipde zeg maar voor hun maar het was nog best ruim genomen. en trekt ie m’n net nieuwe jas helemaal naar de klere, en gaf die me een klap op m’n rechterwang. iemand van 30 jaar oud ofzo, leek wel een bodyguard.
wat is dat ook toch lekker gezellig hier he 😕 de ene keer word je aangereden door woute, daarna word je in elkaar gemept en daarna komt er een gast die flikt het allebij (wel in iets mindere maten als die 2 andere dingen bij elkaar).
ik zou een proces verbaal op laten stellen, kun je nog best een leuke schade vergoeding eisen 😉
29 maart 2007 om 16:23 #62450WTF ja jij moet het ook altijd hebbe ouwhoer de mensen van tegenwoordig kunnen echt niets meer hebben geak wat een mafkees heb je hem niet terug geboxt?;) volgende keer doen
29 maart 2007 om 16:27 #62452wooh die gast was NOG groter als mij en ik ben al 1,85. hij was 2x zo breed en 2x zo zwaar. dan had ik liever die kamper geslagen.
en ik heb het al aangegeven. ik zal hem als ik hem nog een keer zien aanspreken en vragen hoe hij het zal vinden als ik zijn kinders op hun bek sla.
het enige wat ik terug gedaan heb is gewoon hem helemaal verrot gescholden. mja die krijgt wel nog wat te horen.
29 maart 2007 om 16:28 #62453hahahaha that’s the spirit;):P maar ja hoest met je gezicht?
29 maart 2007 om 16:31 #62454nah m’n gezicht valt wel mee. ik voel wel n beetje ervan ma is niet opgezwollen ofzo. ik vind het gewoon niet normaal hoe je iemand kan slaan die 2 keer zo jong als jou is. en hij had ook nog z’n kinderen bij zich.
1 april 2007 om 21:04 #62550woehoeh 3 keer op een rij. alweer een op m’n bek gehad. deze keer hou ik de rede liever bij mezelf.
1 april 2007 om 21:11 #62551oeh dat suks… veel schade? de reden is vaak: zwaartekracht :p
1 april 2007 om 21:15 #62552neeh alleen m’n pet had vrij last van de zwaartekracht 😛 ik vond hem een half uur later terug op het plein.
maar gewoon tand door m’n wang heen (ja niet echt door m’n wang heen maar gewoon zo’n gaatje erin :P) en een beetje opgezwollen. valt wel weer mee die klap van die 30 jarige was erger en die van de kamper nog erger. dus het gaat steeds minder worden 8).
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.