Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine ongevalletjes’ topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes ‘Kleine ongevalletjes’ topic

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 368)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

ik was er ook bij, ik heb wel gezegt dat hij moest kappen maar meer kun je niet beginnen tegen zo’n soort mensen. Timo keek naar een vriend van ons die in de frituur stond, en toen kwam die aap opeens naar buiten gelopen en ging wat ruzie zoeken. we stonden buiten met ongeveer 5 mensen, we hadden 1 iemand van 18 wel aan gekunt maar binnen zaten er nog 2:boos dit vind ik dus echt mensen van de allerlaagste soort, als 18 jarige wat ruzie gaan zoeken met kinderen die 4 jaar jonger zijn:?

!Japieoh!_!Ciao!

Ja, dat zijn ze ook echt G. :p maar als je met zn 5’en bent beuk je em toch zo in elkaar?
        had ie niks bij jou gedaan?

G-no
        Donateur

mij heeft hij niks gedaan, maar je kunt hem met 5 14jarige wel in elkaar beuken maar dan heb je er nog 2 in de frituur zitte;) en bij die gasten wil je nu eenmaal niet dat ze echt pissed op je worden, omdat je dan vroeg of laat het complete kamp aan de deur hebt:((

Colin
          Bijdrager

Bijna een ongeluk gehad, een vrouw reed recht voor me de weg op met haar auto. Ik slipte helemaal scheef en een andere auto was ooggetuige, hij zat met zijn handen in de nek toen hij het zag. De vrouw is gewoon doorgereden maar ze was bijna vol op me ingereden want ze kwam van de tegengestelde richting en wou links afslaan (dus oversteken over mijn weghelft). Dit is maar net goed gegaan, ik had hartkloppingen dat wil je niet weten want ze had toch een snelheid van 60 en ik ook. De andere automobilist stond naast de kant en gaf mij gelijk zo gaf hij aan met gebaren toen ik schuin geslipt op de weg stond, ik heb me kapot geschrokken omdat als ze me geraakt had vol voor op de auto was geknalt.
            Geluk gehad vandaag:|

Wouz-LwB
            Donateur

Pohh wat zijn sommige mensen toch ook gek he , ook nog gewoon doorrijden ook :boos
              Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen ! :con

veldman
              Bijdrager

Dat zijn helaas toch dingen die te vaak gebeuren had ik laatst ook dacht een auto nog wel even snel rechts af te kunnen slaan, niet dus.

Ik zat bijna bij die auto op de achterbank als ik niet uit voorzorg gas terug had genomen. Het valt me trouwens op dat het vaak ouderen mensen zijn die zoiets doen.
                Geen schade aan de brommer??

Colin
                Bijdrager

Wouz-LwB :
                  Pohh wat zijn sommige mensen toch ook gek he , ook nog gewoon doorrijden ook :boos
                  Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen ! :con

Met veel geluk, ik dacht dat ik kapot ging 😐
                  In een flits zie je gewoon de auto die je tegemoet komt over de andere weghelft ineens voor je ogen schuin oversteken om een straat in te slaan. Ik slipte helemaal schuin een paar meter. Als je snapt wat ik bedoel.

TimoO_
                  Donateur

vrouwen he 😛 heeft de auto eigelijk je brommer geraakt? dat zou wel heel jammer zijn.

Johnsel
                    Sleutelbeheerder

nee schele lees :D, net niet 🙂
                      trouwens over dt met dat timo klappe had gekrege.. als je die mensen terugslaat, als ze sterk genoeg zijn slaan ze je t ziekenhuis in.. of je slaat hun nokkie en ze komen met 30 man die nog 2 x breed als hunzelf zijn terug en zoeken uit waar ze je kunnen vinden.. laf volk

jordy
                      Bijdrager

ey tim waneer kom je weer naar school??
                        ik had van theike gehoord wat er was gebeurt
                        (diej scheve brengt gewoon ongeluk)
                        als je niet zo veel kan met je vinger zoals aan bormmers werken kom ik je wel eens helpen;)
                        ik ben nu toch kei vaak bij jouw;)

Tim
                        Bijdrager

kom woensdag maar dan kan je me ff de andere vario der op zette want dat lukt niet met 1 hand:(

Vespaflappie
                          Bijdrager

Vespaflappie :

barry :
                            Tuurlijk ben ik in fout.Maar ik moet het nemen zoals het is.Gewoon pech gehad.

Niet relevant enzo, maar hoe komt jou auto aan 160 pk? 2.0 16v blok erin met 167 ofzo???

1.6 peur je dat niet zomaar…

Sterkte nog met dat gedoe!

Gr

Ben echt benieuwd:P Reageer ff, bespeur ik hier een engineswap;)???

cittadriver
                            Donateur

Ik weet dat barry een VTS heeft dus kan toch best een 2.0 16V 167 pk versie zijn want die bestaat maar kan ook een 2.0 16 V 137 pk versie zijn, of een 1.8 16 V met 112 pk… Is allemaal VTS maja we horen het van barry:P

barry
                              Topic starter

Ik heb een 1.6 / 16V.En het is een VTR.Naar mijn weten hebben ze deze in Holland nooit gehad.
                                Zo zegt mijn neef die in Hoorn woont.
                                Er zitten inderdaad een paar andere andere spullen die je enkel in Engeland kan verkrijgen.Wat weet ik niet precies,maar andere injecteurs & de luchtmeter is aangepast , alsook de 2 nokkenassen & de klepveren.

joey636
                                Bijdrager

bedoel je de injectors zelf of is het gewoon gechipt?
                                  zullen wel een paar setje blauwe polini klepveren in zitten nu he:P
                                  sorry voor het flauwe grapje moest er ff uit.
                                  maar wat is er nu dan anders aan je luchtmassameter.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 368)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.