Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine ongevalletjes’ topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes ‘Kleine ongevalletjes’ topic

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 368)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bo3T
    Bijdrager

altijd die kampers he..je hoeft ze maar met 1 oog verkeert aan te kijken en ze beginnen al te kutten met je..

ciaoracer
      Bijdrager

TimoO_ :
        net paar rake klappen gehad op m´n gezicht, omdat ik niets deed natuurlijk, de beste reden om iemand op z´n bek te slaan. door een of andere tyfuskamphoer.

Hey Timo,

Is dat dan nog gebeurd nadat ik ben weg gegaan?
        Dat is dan wel kut voor je.
        waar was het dan gebeurd? Bij die kerk waar jullie stonden?

AA-T
        Sleutelbeheerder

OEPS 😮 ik ga met t zusje van een maat :bier

TimoO_
          Donateur

nee we waren rond kwart voor 11 nog even naar de frituur gegaan. toen begon die op me uit te flippen kopstoten geven en op m’n gezicht slaan enz. mja ik kan toch niets terug doen tegen iemand die 3 jaar ouder dan mij is. m’n gezicht valt nog wel mee alleen een beetje opgezwollen. die heeft ook nog een vriend van me op zn bek geslagen. mja hij kon wel niet al te hard slaan vind ik, voor hoe die eruit zag :P.

Tim
            Bijdrager

ik was net een vespa af aan het stelle toen zette ik hem op een zij en gaf ff gas.
              toen vloog de achterkoppeling van de vario uit elkaar.
              vinger gebroke, nagel der af en m`n been ope.:(

ArvidW
              Donateur

Neee, weer iemand met ” Iaccaloco probleem ” 😮

Succes met je vinger, moet je nu 6 weken in het gips ? 🙁

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                Home made engine dyno

Tim
                Bijdrager

weet ik niet ik moet morge trug naar de chirurg en sorry als ik fouten typ maar ik kan nu niet goed type;)
                  maar mijn vader wil me een paar stale koppelings huize make want deze zijn van gietijzer he?

Rebel

Pff en daarom ga ik nooit aan de vario kant staan als iemand de toeren wilt laten horen

Veel sucses met je been en vinger man echt klote voor je.

ArvidW
                    Donateur

Jup klopt.

Je kunt ook een ring draaien die je eromheen klemt met een perspassing 🙂 Gewoon staal gebruiken en geen alu.

Ook nog zonde van je achterkoppeling 🙁

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

Tim
                      Bijdrager

ja dat zei m`n vader ook al van die ring

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

Das idd erg klote van jou (en de koppeling).

Zoals tonni wel eens eerder heeft gezegd kan het best achterwiel optillen en gas geven, natuurlijk word het wel veel belast maar zomaar knappen doet het niet.

-Sterk maar kan waar zijn, of je had een giet fout in je achterschaal
                          -De achterkoppeling is al eens gevallen waardoor hij kleine, niet zienbare scheurtjes heeft gekregen en daardoor is gebarsten.

Ik rij al 2 jaar met vario, en ook wel eens op loopstand of wiel van de grond gehouden maar nooit last van gehad (toch wel even afkloppen)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

barry
                          Topic starter

TimoO_ :
                            nee we waren rond kwart voor 11 nog even naar de frituur gegaan. toen begon die op me uit te flippen kopstoten geven en op m’n gezicht slaan enz. mja ik kan toch niets terug doen tegen iemand die 3 jaar ouder dan mij is. m’n gezicht valt nog wel mee alleen een beetje opgezwollen. die heeft ook nog een vriend van me op zn bek geslagen. mja hij kon wel niet al te hard slaan vind ik, voor hoe die eruit zag :P.

Belgische beer nodig ; die wel hard kan slaan???:boos

Tim
                            Bijdrager

Herr FlicK :
                              Das idd erg klote van jou (en de koppeling).

Zoals tonni wel eens eerder heeft gezegd kan het best achterwiel optillen en gas geven, natuurlijk word het wel veel belast maar zomaar knappen doet het niet.

-Sterk maar kan waar zijn, of je had een giet fout in je achterschaal
                              -De achterkoppeling is al eens gevallen waardoor hij kleine, niet zienbare scheurtjes heeft gekregen en daardoor is gebarsten.

Ik rij al 2 jaar met vario, en ook wel eens op loopstand of wiel van de grond gehouden maar nooit last van gehad (toch wel even afkloppen)

er zat volges mijn vader een oud scheurtje in want hij had nog een stukje gevonden en daar was het zwart waar het gescheurt was dus die zat er al langer in.

!Japieoh!_!Ciao!

TimoO_ :
                                net paar rake klappen gehad op m´n gezicht, omdat ik niets deed natuurlijk, de beste reden om iemand op z´n bek te slaan. door een of andere tyfuskamphoer.

Heb je hem geen een beuk gegeven ? 😮
                                En waarom sloegen die vrienden van je hem niet ? 😮
                                Maar beterschap met je gezicht he :p

Vespaflappie
                                Bijdrager

barry :
                                  Tuurlijk ben ik in fout.Maar ik moet het nemen zoals het is.Gewoon pech gehad.

Niet relevant enzo, maar hoe komt jou auto aan 160 pk? 2.0 16v blok erin met 167 ofzo???

1.6 peur je dat niet zomaar…

Sterkte nog met dat gedoe!

Gr

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 368)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.