Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › ‘Kleine ongevalletjes’ topic
- Dit onderwerp bevat 367 reacties, 143 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 5 maanden geleden door Flippo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 maart 2007 om 10:22 #61895
altijd die kampers he..je hoeft ze maar met 1 oog verkeert aan te kijken en ze beginnen al te kutten met je..
11 maart 2007 om 11:41 #61896TimoO_ :
net paar rake klappen gehad op m´n gezicht, omdat ik niets deed natuurlijk, de beste reden om iemand op z´n bek te slaan. door een of andere tyfuskamphoer.Hey Timo,
Is dat dan nog gebeurd nadat ik ben weg gegaan?
Dat is dan wel kut voor je.
waar was het dan gebeurd? Bij die kerk waar jullie stonden?11 maart 2007 om 11:55 #61897OEPS 😮 ik ga met t zusje van een maat :bier
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.11 maart 2007 om 12:07 #61898nee we waren rond kwart voor 11 nog even naar de frituur gegaan. toen begon die op me uit te flippen kopstoten geven en op m’n gezicht slaan enz. mja ik kan toch niets terug doen tegen iemand die 3 jaar ouder dan mij is. m’n gezicht valt nog wel mee alleen een beetje opgezwollen. die heeft ook nog een vriend van me op zn bek geslagen. mja hij kon wel niet al te hard slaan vind ik, voor hoe die eruit zag :P.
11 maart 2007 om 16:08 #61899ik was net een vespa af aan het stelle toen zette ik hem op een zij en gaf ff gas.
toen vloog de achterkoppeling van de vario uit elkaar.
vinger gebroke, nagel der af en m`n been ope.:(11 maart 2007 om 16:11 #61900Neee, weer iemand met ” Iaccaloco probleem ” 😮
Succes met je vinger, moet je nu 6 weken in het gips ? 🙁
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno11 maart 2007 om 16:18 #61901weet ik niet ik moet morge trug naar de chirurg en sorry als ik fouten typ maar ik kan nu niet goed type;)
maar mijn vader wil me een paar stale koppelings huize make want deze zijn van gietijzer he?11 maart 2007 om 16:19 #61902
RebelPff en daarom ga ik nooit aan de vario kant staan als iemand de toeren wilt laten horen
Veel sucses met je been en vinger man echt klote voor je.
11 maart 2007 om 16:20 #61903Jup klopt.
Je kunt ook een ring draaien die je eromheen klemt met een perspassing 🙂 Gewoon staal gebruiken en geen alu.
Ook nog zonde van je achterkoppeling 🙁
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno11 maart 2007 om 16:56 #61904ja dat zei m`n vader ook al van die ring
11 maart 2007 om 17:01 #61905Das idd erg klote van jou (en de koppeling).
Zoals tonni wel eens eerder heeft gezegd kan het best achterwiel optillen en gas geven, natuurlijk word het wel veel belast maar zomaar knappen doet het niet.
-Sterk maar kan waar zijn, of je had een giet fout in je achterschaal
-De achterkoppeling is al eens gevallen waardoor hij kleine, niet zienbare scheurtjes heeft gekregen en daardoor is gebarsten.Ik rij al 2 jaar met vario, en ook wel eens op loopstand of wiel van de grond gehouden maar nooit last van gehad (toch wel even afkloppen)
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel11 maart 2007 om 18:04 #61909TimoO_ :
nee we waren rond kwart voor 11 nog even naar de frituur gegaan. toen begon die op me uit te flippen kopstoten geven en op m’n gezicht slaan enz. mja ik kan toch niets terug doen tegen iemand die 3 jaar ouder dan mij is. m’n gezicht valt nog wel mee alleen een beetje opgezwollen. die heeft ook nog een vriend van me op zn bek geslagen. mja hij kon wel niet al te hard slaan vind ik, voor hoe die eruit zag :P.Belgische beer nodig ; die wel hard kan slaan???:boos
12 maart 2007 om 11:43 #61954Herr FlicK :
Das idd erg klote van jou (en de koppeling).Zoals tonni wel eens eerder heeft gezegd kan het best achterwiel optillen en gas geven, natuurlijk word het wel veel belast maar zomaar knappen doet het niet.
-Sterk maar kan waar zijn, of je had een giet fout in je achterschaal
-De achterkoppeling is al eens gevallen waardoor hij kleine, niet zienbare scheurtjes heeft gekregen en daardoor is gebarsten.Ik rij al 2 jaar met vario, en ook wel eens op loopstand of wiel van de grond gehouden maar nooit last van gehad (toch wel even afkloppen)
er zat volges mijn vader een oud scheurtje in want hij had nog een stukje gevonden en daar was het zwart waar het gescheurt was dus die zat er al langer in.
12 maart 2007 om 16:56 #61959
!Japieoh!_!Ciao!TimoO_ :
net paar rake klappen gehad op m´n gezicht, omdat ik niets deed natuurlijk, de beste reden om iemand op z´n bek te slaan. door een of andere tyfuskamphoer.Heb je hem geen een beuk gegeven ? 😮
En waarom sloegen die vrienden van je hem niet ? 😮
Maar beterschap met je gezicht he :p12 maart 2007 om 17:19 #61962barry :
Tuurlijk ben ik in fout.Maar ik moet het nemen zoals het is.Gewoon pech gehad.Niet relevant enzo, maar hoe komt jou auto aan 160 pk? 2.0 16v blok erin met 167 ofzo???
1.6 peur je dat niet zomaar…
Sterkte nog met dat gedoe!
Gr
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.