Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › ‘Kleine ongevalletjes’ topic
- Dit onderwerp bevat 367 reacties, 143 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 5 maanden geleden door Flippo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 februari 2007 om 22:34 #61576
Dat is fijn hè Colin, dat als je onderuit gaat alleen je stepje beschadigd 😀
Mijn stepjes bestaan uit een massive metalen staaf, dus daar beschadigt niet snel iets aan:)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno28 februari 2007 om 22:35 #61577hij is er niet onderuit gegaan he arvid:P.
1 maart 2007 om 03:52 #61581Ik heb altijd van die domme ongelukjes.. middagje crossen met de vespa en dan als t beetje nat is ga k ong 5 x bijna onderuit.. 🙂 en dan zet k dat ding weg ofzo en dan val k dr finaal mee om :/ en lache dan he 😀
Laats ook bij timo op de binneplaats.. k start mn veps weer s 🙂 hij doet t.. aaah gas blijft hange, tis nat en k heb alleen een voorrem 😀 ja hoor vol op de grond met 5 km/h.. prachtig he timo.. gelachen hebbe we 😀 echt geweldig:) maar verder nooit gevallen met de veps op hogere snelheden.. kan wel nog een vriend van me herrineren *kuch bob kuch* die ging ook ff op mn brommer crosse.. hij rijd 20 ofzo knijpt de voorrem vol in en vliegt over t ding heen.. 😀 ook geweldig.. mn pa keek helemaal verschrikt ik vet lache.. wist al tot dr niks aan de hand was.. zie k altijd meteen aan m.. maar hij heeft wat met voorremmen.. ook al een keer RECHT voor centraal station maastricht over de kop gegaan met zn fiets toen ie de voorrem iets te gulzig gebruikte 😀 ook niks aan de hand.. dus moet je je voorstellen, station met 50 man.. hij gaat over de kop over zn fiets.. en licht op de grond.. allemaal verschrikte gezichten en mensen die kome helpen..
en dan sta ik op 2 m afstand hem gewoon UIT TE LACHEN 😀 en hij heel droog tegen een vrouw wat m komt helpen: “Wat is er nou ?”. nou dan is je dag weer goed 😀Edit: Joeeepeieee 100 posts 😀
9 maart 2007 om 17:59 #61841Haha, er zijn ook mensen die dat vrijwillig voor de lol doen:D (hè Ivar)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno9 maart 2007 om 18:00 #61842ArvidW :
Dat is fijn hè Colin, dat als je onderuit gaat alleen je stepje beschadigd 😀Mijn stepjes bestaan uit een massive metalen staaf, dus daar beschadigt niet snel iets aan:)
Ik was niet onderuit gegaan, dat was op het nippertje 😉 dus net niet!
9 maart 2007 om 18:02 #61843k heb een probleem met me ebr voorvork
als ik in bocht in ga ga k steeds bijna op me bek?
en weet iemand hoe je je voorrem weer kan laten remmen met die vork erop?9 maart 2007 om 18:08 #61844sjefke :
k heb een probleem met me ebr voorvork
als ik in bocht in ga ga k steeds bijna op me bek?
en weet iemand hoe je je voorrem weer kan laten remmen met die vork erop?Heb je een kort stuurtje erop? of het orginele ciao stuur?
Met een kort stuurtje is het sturen heel anders dan eerst, dit kan je oplossen door meer met je lichaam in de bochten te gaan hangen. Maar natuurlijk niet te overdreven he want dan ga je op je bek.
En met je voorrem, dit is op telossen door het pinnetje wat in de remschijf valt iets omlaag te lassen. Dit zorgt ervoor dat de schijf niet doordraait als je remt. Veel andere oplossingen zijn er niet, ik had een ijzertje gemaakt met een pinnetje eraan en dan dit ijzerplaatje aan dat ander pinnetje gemaakt. En dit plaatje was van heel sterk ijzer gemaakt maar het was nog meegebogen. Dus als je iets maakt bedenk eerst goed of het zal werken, anders zal de schijf doordraaien en ga je over de kop omdat de kabel dan meedraait.
Beste oplossing: het pinnetje verlassen.9 maart 2007 om 18:47 #61845oke ik zal kijken wat ik eraan kan doen;)
en ja k heb zo tnt stuurtje maar dat is niet normaal als je een bocht doorgaat of alleen ff een beetje opzij leunt maarja het zal ook vast wel een kwestie van een beetje wennen zijn10 maart 2007 om 12:55 #61880Ik ga gisterenavond nog even naar Holland,om de Simonini te halen.Rijd ik in Mechelen Zuid op een 2-vaks rond punt & moet rechtsaf.Rechts van mij rijd een auto,die zijn pinker aanzet,om ook rechts te gaan.
Dus verwacht je toch dat die vuileklerelijervaneenhoerenzoongemaaktdooreenviezehomo , rechts zal afdraaien.
Dus gooi ik me’n 160pk open & dan besluit deze bovenstaande ineens om niet rechts af te draaien.
Kaboem,duw ik die klote smeerlap met me’n auto over een borduur & hij stond stil,net naast een paal.
Jongens toch , op zo’n moment valt het toch echt op dat je veel power aan boord hebt.
Ik had dus enkele ricard’s gedronken & was natuurlijk bang om te moeten blazen.Moest ik gelukkig niet doen.
Op het einde van alles,begint die habshna te zeiken dat ze’n arm een beetje pijn doet.Maar mijn blik naar hem,was genoeg om dit verhaal terug in te trekken.Als ik had moeten blazen,had ik echt problemen.Dronken was ik absoluut niet,maar voor de wet wel & dat is minimum 500€ & 2 weken rijverbod.
Gisteren dacht ik zelfs dat me’n motor eraan was;maar het was donker,ik héél nerveus,en dan denk je vanalles.Maarja,De WRC bumper(1500€)is van polyester & zou kunnen gerepareerd worden.De rest misschien ook.Maar het zal nog veel kosten,om alles te laten repareren.
Dus heb ik vandaag de Simonini opgehaald,met de wagen van Sandra.
10 maart 2007 om 14:03 #61881oef…. dat is niet bepaald een leuk deukje 😛
hopelijk was die gast niet gewoon doorgereden zoals de politie me voordeed :no
10 maart 2007 om 14:14 #61882
A¢iDIk had een polijstborstel op mn klopboormachine gedraaid en wilde m’n frame polijsten, ik had dat knopje van de boormachine ingeduwd zodat je in principe niet meer hoeft te duwen, hij draait uit zichzelf. Toen ik even niet oplette hing ie in mn trui, en mn trui bleef zich maar om de boor wikkelen. ZO ENG!!! Gelukkig was een vriend in de buurt die de stekker eruit trok anders had ik een gat in mn buik gehad :O
10 maart 2007 om 14:17 #61883
A¢iDoeps het was geen polijstborstel maar een staalborstel!!!!!!!!!!!!!
10 maart 2007 om 14:31 #61884How barry dat is niet niks!
Was het jou schuld? En krijg je het van de verzekering uitgekeerd?
Ik heb ook elke keer even de tijd nodig gehad voor ik weer de oude was in het verkeer na een ongeluk.
Succes ermee10 maart 2007 om 14:38 #61885Tuurlijk ben ik in fout.Maar ik moet het nemen zoals het is.Gewoon pech gehad.
10 maart 2007 om 23:37 #61894net paar rake klappen gehad op m´n gezicht, omdat ik niets deed natuurlijk, de beste reden om iemand op z´n bek te slaan. door een of andere tyfuskamphoer.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.