Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine ongevalletjes’ topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes ‘Kleine ongevalletjes’ topic

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 368)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

erwinko
    Bijdrager

had ninja gespoten net, en het is koud.
      dus kut voor de lak.

droogde erg snel. en dan ff gasbrander erop

een nog een paar lagen erop en gasbrander erop.

toen stond ie in de fik (natte lak :D) hahaha ff snel uitgeblazen

Johnsel
      Sleutelbeheerder

Toenstrax fietste ik van een brug af met nah wat zou t zijn, 30/35 km/h en ik schakel hem wat zwaarder en omdat ik naar een vriend wou fietsen ging ik staan om nog wat snelheid op te bouwen (ik en me fietsie 😀 (L)) maar, mijn schakelding bleef ff hangen en t had geregend, ik vlieg van de trappers af, met me kont op de stang (geluk tot mn eiere nog heel zijn) en ga zo met mijn voeten over de grond glijdend de brug af, rare ervaring dat wel maarja gelukkig dat ik niet in de trappers ben blijven hangen want met 30 km/h over de kop met een fiets op een brug is minder.. achja al doende leert men he 🙂

erwinko
        Bijdrager

gister avond met ninja lassen, had weer 2 “cones” eraan vast en wilde ff passen.
          ff met een tangetje daarheen gebracht en toen erop zetten.

huppa pak hem zo vast 5cm onder de las 😀
          liet hem weer snel vallen haha, klein beetje verbrande vingers 😛

pier
          Bijdrager

haha jah ik niet echt maar een vriend van me, we gingen dus crosse in het bos met 3 man met de vespa’s en ik had destijd nog een grillo andere 2 hadden een ciao. 1 ciao trok dus best hard dus die lag de heletijd vooraan. zitten we een stukje te rijden zijn ik en die ( ciao die zow hard trok ) de andere ciao kwijt 😛
            wij overal zoeken maar konden hem nergens vinden. helemaal trug gereden en jaah hoor haha daar zat hij met zijn ciao,, was der tussen zijn uitlaat en t frame een dikke tak blijven steken hupa hele uitlaatpoort van de cilinder afgebroken:P

!Japieoh!_!Ciao!

Teen gebroken tijdens de gymles 😛 wist ik toen nog niet maar ben net ff naar de dokter geweest en die zij dat hij gebroken is. En toen net een uurtje dus na de gymles had ik techniek laat iemand er een winkel haak op vallen :boos :p

Mike
              Bijdrager

vanmidddag toch wel pittig ongelukje gehad..:S

klapte achterop een plots remmende auto..

vork krom.. stuur krom lamp stuk en uitlaat niet zo heel meer..:(

gelukkig is me frame nog goed en me velg ook!.. dus dat word deze weke flink beune om me hele voor trein te vervangen!

ik had zelf niks. alleen wat last van me polsen enzo.. maja dat heb je snel:o

Mike

TimoO_
                Donateur

welke uitlaat 😐 toch niet de simo racing? 😛

Mike
                  Bijdrager

sweet mother maria gelukkig niet nee.. dat heb ik aan de regen deze dagen te danken.. ander had ie er al onder gehange 😮 naja het komt wel goed..

ik ga meteen morgen alles nieuw hale =)

Mike

Kelvin
                    Bijdrager

Ik mocht vandaag voor de 1e keer op m’n brommer rijden.
                      Ik ben 1 x de berm ingereden want ik kon niet meer remmen en 2x uitgegleden.:lol

Ties
                      Bijdrager

Kelvin :
                        Ik mocht vandaag voor de 1e keer op m’n brommer rijden.
                        Ik ben 1 x de berm ingereden want ik kon niet meer remmen en 2x uitgegleden.:lol

met alle respect…
                        maar ben je achterlijk? of is t gewoon een slechte grap?

jordy
                        Bijdrager

ik vorig jaar zomer
                          wat wheelys aant maken met de brommer ineens slipt mij achterwiel weg,
                          met een reflax trek ik mijn voorrem in(diej is net afgesteld had)
                          BATS!! ik vlieg met me hele lichaam over het stuur heen klats met me hoofd op het asvalt.
                          direct naar het ziekenhuis zeggen ze: jah je hebt een gat in je hoofd,,,
                          zeg ik zo: ja daar ben ik ook al achter!!!
                          en het is allnmaal afgelopen met 4 hechtingen en een pijnlijk hoofd:P:P

barry
                          Topic starter

Helm dragen hé jongen.Is echt veel veiliger.

TimoO_
                            Donateur

ik had een keer een soortgelijk iets 😛 ook met m’n hoofd, ook in de zomer, alleen zomer van 2005

ik was zo n’t zwemmen dus ik spring t water in kom ik met m’n voeten op de rand van zo’n opblaasbare band. dus die band gelipt weg ik maak zo’n halve flikvlak achterover en kom ik recht met de bovenkant van m’n hoofd op de zwembadrand. dus ik met ambulance naar ziekenhuis daar 3 of 4 hechtingen ofzoiets zonder verdoving (:boos). en ja hersenschuddig. mocht wel gewoon weer naar huis na een paar uur. dus ik plijster op m’n kop en weer verder :D.

jordy
                              Bijdrager

barry :
                                Helm dragen hé jongen.Is echt veel veiliger.

jah ik weet het ik had hem bij
                                en dan zet je hem eens even af en het is direct raak:(
                                maarjah ik heb er van geleer 😉

Colin
                                Bijdrager

Al lang geleden ben ik eens zo scherp over een rotonde wille gaan dat ik 3/4 over de rotonde heen moest en toen zo laag hing dat ik met het linker stepje over de rand van de rotonde ging. En zo kwam me achterwiel los van de grond en hoorde ik heel wat toeren gaan :O gelukkig ging ik net niet onderuit. Alleen me stepje was een stukje van afgesleten.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 368)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.