Vespa-Ciao.NL
:: ‘Kleine ongevalletjes’ topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes ‘Kleine ongevalletjes’ topic

8 berichten aan het bekijken - 361 tot 368 (van in totaal 368)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

Wilk1985 :
      Of gewoon weer een Si, ik zie jou echt als zon typisch mannetje die straks als je 20 ben na een paar jaar auto rijden weer terug aan de brommer gaat omdat hij het niet langer volhoudt zonder :D. Zoals de meeste hier.

Wel klote van je ongeluk man sterkte met het herstel!!

dat heb je goed, ik wil een SI gaan halen als ik straks op mezelf woon, tot in detail namaken zoals toen ik begon.
      en dan in de woonkamer zetten. :thumb

speedbuxy
      Bijdrager

Ai das niet zo mooi Tom:|
        Hou er voortaan rekening mee dat andere weg gebruikers allemaal blind zijn.

Dylan
        Donateur

Wilk1985 :
          Of gewoon weer een Si, ik zie jou echt als zon typisch mannetje die straks als je 20 ben na een paar jaar auto rijden weer terug aan de brommer gaat omdat hij het niet langer volhoudt zonder :D. Zoals de meeste hier.

Wel klote van je ongeluk man sterkte met het herstel!!

Haha bekend verhaal dat =)

ritze
          Bijdrager

1 ding wat je altijd in 8 moet houden als je op een 2 wieler (quad, trike) zit:

je hebt noooooit geen voorrang, dus als je een auto ziet komen kan je beter even wachten en kijken wat die doet en dan rustig door rijden,

dit heeft mij meer dan 20 keer geholpen met bijna een kletser te krijgen met iemand

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

Flippo
            Donateur

Ik kan alleen maar met Ritze mee praten, nadat ik 3 keer in het ziekenhuis heb gelegen door een aanrijding (die niet mijn schuld was!) ben ik ook precies zo gaan rijden.
              Sindsdien nooit meer een ongeluk gehad, maar indd wel vaak een voorkomen. Je moet maar zo denken, als jij goed uitkijkt zegt dat niet dat de ander dat ook doet. Als je oogcontact hebt gehad met de andere bestuurder weet je pas dat deze je gezien heeft.

Rizla
              Donateur

Vandaag moest ik om 12:30 op school zijn in Groningen. Af en toe een boom op het fietspad. Maar moest alleen maar lachen dat die fietsers niet vooruit kwamen. Citta geparkeerd op school. Na terugkomst van de les lagen er allerlei brommer en scooters om door de storm waaronder ook de mijne. Iedereen maar zeuren over de kappen die beschadigd of stuk waren. Maar konden wel gewoon weg. Maar ik natuurlijk weer niet. Me benzine was er uit gelopen. Kon ik terug naar huis lopen en konden fietsers mij weer uitlachen haha

beunhaaz
                Bijdrager

Ben blij met goede banden en remmen 🙂 Die hebben me ook al menig keren gered door idioten die uit zijstraten kwamen waar zij geen voorrang op hadden en gewoon door kachelde

Helaas, maar moet afkloppen . Nog geen ongeluk gehad

DarkMagician6
                  Bijdrager

Rizla :
                    Vandaag moest ik om 12:30 op school zijn in Groningen. Af en toe een boom op het fietspad. Maar moest alleen maar lachen dat die fietsers niet vooruit kwamen. Citta geparkeerd op school. Na terugkomst van de les lagen er allerlei brommer en scooters om door de storm waaronder ook de mijne. Iedereen maar zeuren over de kappen die beschadigd of stuk waren. Maar konden wel gewoon weg. Maar ik natuurlijk weer niet. Me benzine was er uit gelopen. Kon ik terug naar huis lopen en konden fietsers mij weer uitlachen haha

Had ik vandaag ook met mijn Si, alleen was ik er sneller bij.
                    Ik kwam op school aan en zette mijn Si mooi bij het rek op school en ging toen even roken.
                    Toen keek ik naar mijn Si en lag hij opeens op de grond.
                    Ik er snel naar toe gerend en ik zag al dat de benzine eruit begon te lopen.
                    Snel opgeraapt en maar vast gemaakt aan een hek met mijn ketting slot. 😮

8 berichten aan het bekijken - 361 tot 368 (van in totaal 368)
                  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.