Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › ‘Kleine ongevalletjes’ topic
- Dit onderwerp bevat 367 reacties, 143 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 5 maanden geleden door Flippo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 maart 2010 om 13:14 #81435
dat is geen klein ongevalletje sterkt met het herstel.
1 maart 2010 om 13:24 #81436das een beste jaap 😮
1 maart 2010 om 13:50 #81437ja in het aanwinste topic stond ie ook niet goed dus heb ik em maar hiereeen gedaan
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.1 maart 2010 om 14:00 #81438blokje eindelijk in elkaar ff rijden zonder kappen en alleen voorrem. Blijft in een keer het gas hangen bij de carburateur zodat ik er vol gas vandoor ga.. Ik rij vol vooruit en rem met de voorrem zodat ik er bijna vanaf stuiter. Heb vario dus zat snel op een flinke snelheid zonder dat ik kon remmen. Toen ben ik maar de berm in gereden tegen een hek aan Decrompressie had ik ook nog niet aangesloten dus heb ik hem met moeite uit gekregen door op de decrompressiehendel van de cilinderkop te duwen :P. Heb een open hand been en arm aan de val over gehouden. Lucky gehad alweer 😀 Brommer geen schade alleen ’n verdraait stuur :D:D
23 juli 2010 om 14:02 #41838whaha lucker 😀
door veel regen staan sommige fietspaden blank.
als je hier door heen wilt rijden, dan moet je dat stapvoets doen.mn vriendin, blaast vollegaas met dik 30 door n stuk fietspad waar het water 20cm hoog stond
dikke waterspray en alles, dus ik meteen op de stoep gaan rijden omdat ik geen water in mn blok wil hebben.
ik kijk voor me, en toen lag ze op de grond:'( ze staat op en begint meteen te lachen:? ik vond het niet zo grappig mja
gelukkig heeft zij en de brommer niks en hij startte ook meteen. hehehDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.23 juli 2010 om 14:23 #88428Net nieuwe uitlaat gezet:D, ik rijde door stadje de pakeergarage in. Lekker volgas, ik een bocht nemen.
En BHAAAAM vol op een fietser(die daar niet hoorde). Ik opgestaand, en had me rechter pols gebroken(op 2 plaaste):con
Dus ik naar die fietser gelopen, en zij tegen hem Ken je nie fietse ofzo jo mogooltje:((. Dus die man staat op
en draait zich op, Is het een echte mogooltje:? Ja wist ik veel.
Ik die gozer geholpe, en ben toen gelijk doorgereden naar ziekenhuis voor me pols.
Brommer was nog aan kon zo weg rijde:lol.
Alleen me koplamp was beetje kapot en me km kabel was afgebroken.
Dat was my verhaal, en heb 4 maande in het gips gezeten. Omdat hij als een spiraalvorm was gebroken:o8 september 2010 om 05:20 #90666boh dat is ook echt niet leuk he.
ik dan… ik rij chille over de weg, op eens schiet er nog net een werkbus voor me langs.
en ja ik moest uitwijken.toen ik achter die bus zat was de bijrijder in de spiegel stoer aan het doen.
ik haal die kut piemel in en stop voor het busje.
(die ga ik eens goed naaien) dus ik doe ook ff stoer en zeg dat die vent normaal moet doen met zn busje.
hij stapt uit komt naar me toe en duwt mij (wooooow) meteen ook bedreigen en mn moeder uitschelden
stomme vent, ik tik het nummer wat op die bus staat in mn telefoon voor later de baas te kunnen bellen:P
maar ik moest eerst ff naar de koffie winkel, en hij dus ook.
die vent had natuurlijk gedacht dat ik een knulletje was van 16 ofzo, mja toen ik de koffie winkel uit kwam deed die niet meer zo stoer:Pdaarna heb ik zn baas gezegd wat er gebeurt was, en die was echt niet blij.
dus die pik kan zich vandaag even verantwoorden bij zijn baas 😀wat een sukkel je gaat toch niet met je bedrijfs bus ruzie lopen zoeken gek?
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.8 september 2010 om 14:16 #90682
AnoniemSws, een beetje respect voor elkaar in het verkeer scheelt een heleboel geld en ruzie.
8 september 2010 om 14:34 #90683haha, mijn ongelukkie:
ik was aan het rijden op het boeren erf van een klasgenootje (met nog een puch en een scooter) gaan allemaal gasjes die daar rond liepen middne op het pad staan. dus ik afremmen, ik kon ze nog net ontwijken, staat die andere vent achter die mensen stil met zijn puch, dus ik knal daar boven op… ik vlieg voorover van me ciao af. gaan ze ook nog allemaal laggen ook. die ander vent op de puch lag ook op de gron een beetje dood te gaan van de pijn (die kreeg mijn rem in zijn rug xd) maar verder hadden we niets, dus ging ik maar kujken wat de schade was. mijn remhandel een klein stukje afgebroken, en puch achterbrug krom, en spatbord gebroken.
uiteindelijk is alles goed afgelopen dus!
verbeterde en gratis vertaal versie van Herr FlicK in normaal Nederlands:
Haha, mijn ongelukje:
Ik was aan het rijden op het boerenerf van een klasgenoot (met een puch en een scooter), gaan er allemaal gasten die daar rond liepen midden op het pad staan. Ik remde af en kon ze nog net ontwijken.
Staat die andere vent achter stil met zijn puch en daar knal ik bovenop.. ik vlieg voorover van mijn Ciao af. Iedereen die er stond moest allemaal lachen.
Die vent op de Puch lag ook op de grond dood te gaan van de pijn (kreeg mijn remhendel in zijn rug). Gelukkig hadden we verder niks.
De uiteindelijke schade was :
-Remhendel stukje afgebroken
-Puch achterbrug krom
-Spatbord gebrokenAl met al goed afgelopen dus!
edit by pepko:
Is dit een stille hint die inhoud dat ik aan mijn taalgebruik (ABN) moet werken?edit 2 FlicK:
ja 😉8 september 2010 om 16:51 #90691lol @ verbeterde en gratis vertaal versie van Herr FlicK in normaal Nederlands

dat je er wat van mag leren 😛
8 september 2010 om 18:04 #90694ik ging een vespa ophalen die ik net had gekocht in rotterdam
dus ik rij die straat uit
en vervolgens kom ik op zo’n asfalt weg met een fietsstrook erlangs en daarnaast nog eens parkeervakken.
naja 3 keer raden wat er gebeurt
ik rij nog geen 3 seconden of er steekt een zilvere volkswagen polo achteruit de (brom)fietsstrook op.
KNAL, daar lag ik ondersteboven, nog geen 500 meter van waar ik de brommer gehaald had.
Ik was met ongeveer 25 km/u tegen die auto aan gereden, over de kop gevlogen, met m’n rug dus tegen die auto en vervolgens geland op mijn schouder.
m’n brommer lag nog pruttelend midden op de weg die ook bijna overhoop werd gereden door de bus die daar toevallig reed.
2 oudere mensen in die auto schrokken zich een hartverzakking en kwamen gelijk vragen of alles goed met mij was, (dat hebben ze zonder te overdrijven 6 keer achter elkaar gevraagt)
dus ik vroeg, en jullie auto
Jaa zegt die man, laat maar zitten dat maakt niet uit, het is maar een klein krasje…
hij hoefde niks vergoed of verzekerd.ik had een flinke deuk in z’n bumper gereden, de rode lak zat er op en een ster in de achterruit geslagen met m’n helm
gelukkig had ik een helm op 🙂de schade:
een kromme voorvork.
koplamp in splinters.
snelheids meter kapot.
m’n spatbord stond ineens omhoog.
spiegel was dubbelgevouwen. (heb ik toch niet nodig)
m´n bel was 2 delig geworden, deel 1 lag aan de overkant van de straat en deel 2 zat nog aan m´n brommer.
een kapotte bougiedop.
helm kapoteen week lang flinke spierpijn gehad
en een kleine schaafwond op mijn knie.
al met al goed vanaf gekomen dus.de grap was dat ik daarna nog zo´n 17 km moest rijden om thuis te komen.
met alle losse stukjes brommer achterop.uiteindelijk alles weer in elkaar gelijmt en gesleutelt alleen m’n bougiedop gaf wat problemen, hij viel steeds uit als ik stil stond, dat kwam omdat de vonk niet sterk genoeg was, hij vonkte dus wel. maar die heb ik ook vervangen.
dat was mijn verhaal 🙂
8 september 2010 om 18:08 #90697steven osh :
lol @ verbeterde en gratis vertaal versie van Herr FlicK in normaal Nederlands
dat je er wat van mag leren 😛
maar natuurlijk! ik zal mijn leven beteren…
8 september 2010 om 18:27 #90698@teenhakker
Wat een mazzel dat hij niks vergoed hoefde te hebben.
Ik ben met mijn brommer (Honda MB) toen ik hem net had, achterop een Audi A8 geklapt.
Het waren maar een paar krasjes maar tog 1800,- schade.
Daarna ging mijn verzekerings premie met 128,- per jaar omhoog
26 februari 2011 om 10:43 #84237een zuiger die vervormd was niet meer uit de cilinder kunnen krijgen.
dan maar van onder met een rubber-hamer tegen slaan, en dan je zuiger tegen je neus zien/voelen vliegen.26 februari 2011 om 16:02 #1002392 weken terug…
Ik was op min school. We gaan elke dag naar de appie heijn en ik moet altijd lopens want ga met de trein.
dus jongen uit mijn klas stelt voor achterop te gaan met de scooter, maar ik was met mn viend dus de moes ook mee.
wij met ze 3e op een speedfight.
Wij rijden het schoolplein af, we raken uit balans en boem daar lagen we alle drie.
de gene die helemaal achterop zat had sleutelbeen gebroken.
Ik viel met mijn been op een hek dus mijn hele been lag open.wat bleek??
we raakte een stoeprand en toen schoot de buitenand van de velg af die was blijkbaar wat zacht.:(
dus ik ga never nooit meer met ze 3e op een scooter 😉
@ ritze: wat heb jij veel ongelukken man, volgens mij moet je wat doen aan j rijstijl 😉
zal wel niet aan jou liggen 😛 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.