Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › ‘Kleine ongevalletjes’ topic
- Dit onderwerp bevat 367 reacties, 143 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 5 maanden geleden door Flippo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 januari 2009 om 16:05 #48511
Oei timo!
Zo had het ook kunnen aflopen:
19 januari 2009 om 18:28 #48524
>>kruin-ritsjerd<<dat zal wel pijn gedaan hebben vooral die met een goede snelheid onder uit gaat:)
19 januari 2009 om 18:38 #48527Leuk ook dat het altijd de motorrijders zonder bescherming zijn die tijdens het stunten hard crashen….
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno19 januari 2009 om 18:42 #48529ritze :
best gevaarlijk met die slechte remmetjes vooral die voorrem 😀 was ook meteen de reden voor een tomos vorkjjhahaha als ik de originele voorvork van de ciao op m’n sprinter zet was ik eeeecht gek geweest 😛
@ Daan, tja.. het enige verschil was dat ik (maar) 65 reed ofzo en wel redelijke bescherming had. maar toch nog veel geluk gehad, met zo’n sprinter moet je echt niet crashen. in het vervolgt rijdt Johnny ook achter me 😛
1 februari 2009 om 19:34 #49228jaa manne die moto tuub had egt heel veel geluk dat hij alleen zn voetje kapot heeft , die andere ging zeker 100 haha:@
ff ongevalletje: ik was op de zaak ff met mn brommer aant knalle binne (zonder linker kap) en toen at mijn vario mijn schoen veter op :whistle ik dacht van : oh had ik weer geluk he…
maar toen ik naar huis ree ging mn brommer nog maar met moeite 55 km/h , ik had dus meteen stress wat kan het zijn ????
toen ik thuis was zag ik dat mn veter op de vario as was gedraaid haha een dik WTF moment haha
oja mn koppeling was ook bijna eraf gevlogen, moertje was weg ineens:?De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.12 mei 2009 om 13:48 #53605aangereden door een bus -.-* 2 gebroken ribben , zware hersenschudding en op wel 4! plekken me rechterbeen gebroken ……. 4 maanden lang geen citta… !!! :S
23 mei 2009 om 11:25 #68795Gister bijna een hond aangereden 🙁 Ik was m’n cruise control uit aan het testen 😛 en ik was hem nog een beetje warm aan het laten lopen dus ik reed maar 30. En ik was naar zo’n hond aan het kijken die ik een paar min daarvoor ook zag, maar die hond die had dus een andere hond laten schrikken en die rende dus de weg op, recht voor mijn brommer 😮
Dat beestje stond dus ineens 3 meter voor me ofzo 😛 dus ik meteen m’n stuur omgegooit was ik gelukkig nog net over het lijntje gevlogen.. Hondje had gelukkig dus niets behalve schrik.
Voor mij, pijnlijke knie en schaafwond op mn heup, en mn rug weer naar de klote. Mn brommer heeft gelukkig niet zoveel stangetje van de bagage drager is overgebroken maar daar heb ik nog wel een van liggen 😛
23 mei 2009 om 13:38 #68801das kut maar als je die hond had geraakt had het miss erger afgelopen goed gehandeld

GTZ NV
23 mei 2009 om 14:43 #68802heh dieren … bij mij schampte een vogeltje net langs me helm , lijkt me niet prettig als zo`n beest in je helm zit 😐
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.12 juni 2009 om 15:20 #69608Een keer met mijn puch een zet gehad van achter door een vrachtwagen toen ik stopte voor een zebrapad, waar op dat moment 2 van die boosters overstaken. Ik knalde door die klap vooruit, raakte de booster waardoor het vrouwtje heel erg schrok.
Booster beschadigd, achterspatbord van me puch zat in me achterband.Een keer over de kop gegaan toen mijn voorspatbord op mijn voorwiel viel en vast bleef zitten. 2 gebroken ribben.
Een keer over de motorkap van een audi gegaan omdat die met zijn voorwielen op de rand van de drempel bij een uitrit stond
en niet zijn rem in trapte. gebroken sleutelbeen (links), voorwiel stuk, voorvork stuk, stuur stuk.
Een keer door de voorruit van een colt gegaan die was gaan spookrijden. Voorvork stuk, frame stuk, voorwiel stuk.
Gebroken sleutelbeen (rechts).
Een keer met een snor van mijn zusje moeten uitwijken voor een vrouwtje die niet aangaf waar ze heen ging op moment van
inhalen, belande tegen een lantarenpaal aan. hersenschudding, maar snor nog helemaal heel.
Een keer in de schuur vespa opgehangen om aan te knutselen aan stuur en bagagedrager, achterwiel zonder binnen en
buitenband weer terug gezet om niets kwijt te raken. breekt de bagagedrager ophaning af en beland de achterwiel in mijn rug.
gekneusde ribben.
Een keer met een maat van me aan het toeren, komt er een scooter langs, die net ff te dicht langs me gaat en me stuur raakt.
ik uit balans en raak de brommer van mijn maat en beide op de grond.
lak, kap en kleding schade.
Een keer rij ik richting stoplicht, staat er een auto stil voor groen licht. Auto erachter wilde niet wachten en besluit er
omheen te rijden. Ik rij achter de auto aan en net als ze er voorbij gaat, springt het licht op oranje. Ik vol in de remmen,
kijk achteruit of er niets aan komt, en zodra ik voor me keek zag ik de achteruit rij lichten op me af komen.
kap, lak en kleding schade, gebroken pols.
Een keer dacht een collega grappig te zijn door mijn brommer in de stelling te zetten op een pallet. Bij het weg halen bleek
de brommer niet zo stevig te staan en viel 5 meter naar beneden. vrijwel alles beschadigd/stuk.Hier in het MCA alkmaar kennen ze me onderhand wel goed.
12 juni 2009 om 15:43 #69609Sow hej joostie das een hele waslijst..
Maar wel mooi dat je toch gewoon die hard doorgaat met je brommers 😀12 juni 2009 om 16:49 #69611me spectaculairste tot nu toe was die van vandaag 🙁 Niet eens mijn schuld..Mijn veer van mijn vogue breekt in twee juist in een bocht..Resultaat: onbestuurbaar geworde, tegen paaltje geknald en de sloot ingeslingerd met brommer en al..:? Schade tot nu toe: pijnlijke (blauwe) knie voor mezelf, brommer: motor helemaal doorweekt, veer doormidden, remmen doorgetrokken en denk dat er nog een hele waslijst gaat tevoorschijn komen (gezien ik tegen paaltje ben gereden :|)
12 juni 2009 om 17:06 #69612pffieeuww Joostie, je hebt wel pech he. in welk tijdsbestek is dat allemaal gebeurd?:P
12 juni 2009 om 17:46 #69614Ach, brommers zijn nou eenmaal leuk om te hebben/misbruiken 🙂
Het is zo’n rond mijn 18e begonnen met die zet van de vrachtwagen. dus zo’n ruim 10 jaar nu.
15 juni 2009 om 15:27 #69703soow ey kerel dat is een hendige lijst 😀
ben ik ff blij dat ik nog niks gebroken heb… zal ongetwijfeld wel n keer gebreuren:D
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.