Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › ‘Kleine ongevalletjes’ topic
- Dit onderwerp bevat 367 reacties, 143 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 5 maanden geleden door Flippo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 juli 2008 om 11:29 #41830
1: achterremkabel afstellen brommer op me
2: bocht niet halen… 4x
3: bocht wel halen maar de volgende niet, 2x
4: topsnelheid vastloper 3x
5: vastloper in bocht 1x
6: highsiders 2x
7: frontsliders 2x met p200 1x met ciao
8: knee down gevolgd door totally down 6x
9: is dat al afgekoeld?
10: kabel in oog (en ik ben brildrager)
11: fietser trashen met p200 1x (gewonnen in schadekwestie)
12: slijptol in hand
13: voorremkabel knapt 1x voor muur met ongeveer 15kmh
14: carburateur bevroren in standje open…
15: backfire door kapotte cdi, luchtfilter kap in been
16: motobrand 1ste en 2de graads verbrandingen
17: hele mooie lange slide (blokk achterwiel) maar dan iets te ver
18: natuurlijk De grote Bart Lee met samurai zwaard, 12 hechtingen
19: exploderende zuiger, krukas en carters (2x met p200e)tot.
68 hechtingen
2 ribben gebroken
schouder uit de kom
kapotte knie
en een eigen koffiebeker met naam in de eerste hulp van elkerliek helmondBtw: Ik wil iedereen van harte bedanken die het mogelijk hebben gemaakt om mij bijelkaar te vegen en terugboetseren van mijn goddelijke lichaam en voor de fantastische service van Elkerliek helmond en deurne, het caterina in eindhoven en een of ander ziekenhuis in Tilburg.
Eens kijken wat de Si GT gaat toevoegen.
11 december 2008 om 22:41 #47169Ik zondag weer een leuke actie!
Beetje aan het showen voor een filmpje wat tom ciao van mij aan het maken was.
Burnout met mijn citta (cross bandjes) dus kwam redelijk zand vanaf.
Eerst heel serieus en toen ging ik meer gas geven en keek naar de camera.
Ik voelde dat ik grip kreeg (met een wiel dat 40km/h draaide) dus de brommer schoot ertussenuit.
Dat ding op 1 wiel ik AAN HET GAS met 1 hand de brommer vasthouden en vlieg dr zo achteraan !
Daar lag ik dan viel ik ook nog met het stuur recht in mijn cross helm tegen mijn voorhoofd.11 december 2008 om 22:47 #47171Lol speeddemon :haha
Die koffiebeker doet et em!
16 januari 2009 om 11:58 #48440
actie van de maandDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.16 januari 2009 om 12:03 #48441Zo hoe krijg je dat voor elkaar?
16 januari 2009 om 12:24 #48442kijk he …
de weg van maaseik naar roostere fietspad : is ongeveer 1m30 breed en fietsen soms 30 ventjes bij elkaar,
we reden met zn 3e, jackie op de aprilla sr , fifi op de yamaha jog en ik met mn vespa
we waren net een lintje fietsers in aant halen dus ik ga heel kort achter de scooter van fifi rije om te voorkomen dat ze alweer naast elkaar gaan fietsen voordat ik langs ben.
toen fietste daar een jongen (die staat ook op de foto bovenaan) en die jonge wilde dus links af, jackie die voorop reed had die jonge ingehaald en wij kwamen toeterend aanrijen, dat moet ie gehoort hebben mja , ineens vloog ie naar links zonder richting of niks de eikel
fifi kneep dus vol in de remme en ik zat op 3 meter erachter (mijn vespa had toen 50 meter zeker nodig om stil te komen vanaf 50km/h)
en ik vloog met 30 of 40 op die scooter van haar schade : kenteke plaate kapot x2 , totaal verneukte vork en stuur en koplamp , kappen van de scootie kapot en een dikke deuk in mijn tank
ik ben op die jong best wel hard uitgeflipt, ik had em het liefste ene gebutst want naar me geld kan ik toch fluite.
ik had toen heel toevallig op die dag een halve liter nitro methane in me tank gegooid ,wat dus lekker niet naar normale brommer geur ruikt en dus ook geen woute erbij.
totale koste waren 140 euries :pest ook nog zelf kunne dokkeDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.16 januari 2009 om 12:41 #48443140 vind ik nog best wel mee vallen..
16 januari 2009 om 13:00 #48445ja alleen voor mijn eigen brommer he scooter niet gelukkig
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.16 januari 2009 om 16:15 #48448jammer dat ik daar toen niet bij was, brute actie :haha
en je ciao zag er inderdaad niet zo goed (recht) uit daarna haha :p16 januari 2009 om 18:08 #48453HahaLachen van die nitro-methaan……:haha
16 januari 2009 om 18:11 #48454
Tom ciaohaha, prachtige acite :lol
17 januari 2009 om 11:51 #48467ik vond het toen nie zo vet , ik moest nog 22km rije ofzo met 1cm kromme vork en frame dus konstand heftig tegenleunen anders trok ie naar links.
viel niet mee te rije die was eg wel apk afgekeurt hhehe=)De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.17 januari 2009 om 16:07 #48474haha
die dingen heb ik ook wel eens mee gemaakt dat ik achter een schakel rij, maar heb hem voor de rit gezegt :
niet vol remmen als ik achter je rij, want mijn voorwiel licht anders in je nek!! (vanwegen de vespa remmen) :lolis gelukkig nog altijd goed gegaan
17 januari 2009 om 16:14 #48475ja, dat had ik laatst bijna met de sprinter. Johnny reed voor me op z’n RS, ik met de sprinter erachteraan. ging die en stoppie maken 😐 ik kon nog nét langs hem rijden, remmen had ik noooit gehaald.
19 januari 2009 om 15:59 #48510best gevaarlijk met die slechte remmetjes vooral die voorrem 😀 was ook meteen de reden voor een tomos vorkjj
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.