Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › ‘Kleine ongevalletjes’ topic
- Dit onderwerp bevat 367 reacties, 143 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 5 maanden geleden door Flippo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 februari 2008 om 18:12 #37400
!Japieoh!_!Ciao!Wordt toch betaalt door de verzekering neem ik aan?
12 februari 2008 om 18:33 #37401Jep , cor is wel makkelijk in het verneuken van mensen.
Niet alleen in reparaties maar ook gewoon in onderdelen 😉
Hij vraagt voor een Ninja usine auspuff 150 euro…
Mja , ik koop er alleen m’n hoognodige kleine dingetjes..
Voorderest zijn die lui wel oke
(CH hier tenminste dan)12 februari 2008 om 18:37 #37402COR kan de tyfus krijge die ander tjap ook….
Koop lampje kost daar 2 euro man daar koop je op JMPB bijna zon XENON.
ZEG NOG IS DIE 12 V ja (stond niks op)Nog geen 50 meter BATS lamp helemaal aan gort gefikt man stelletje vieze naaiters hier.
Al mijn geld gaat richting jmpb! binnenkort maar weer wat bestellen
12 februari 2008 om 18:52 #37403Zaterdag avond met de peugeot Fox van het werk met 55 tegen een betonnen Driehoek aan gereden,Heb hem niet zien staan, ben over het stuur heen gevlogen. Die fox is de voorvelg door de helft gebroken, en ik heb ook het een en ander, knie open, gekneusde ribben,Overal spierpijn, gekneusde voet,en last van me schouder.
Erger nog : Collega/vriend van mij is die avond daarvoor aangereden bij lelystad MAc, omdat hij door groen reedt met iemand achterop, en er een achtervolging bezig was, die crimineel reedt door rood, heeft hem aangereden en is doorgereden. die vriend ligt in het AMC ziekenhuis met 2 gebroken bekken, en ziet er beroerd uit, die achterop zat heeft een gebroken schouderblad.Dus dat was wel even schrikken
13 februari 2008 om 14:56 #37406vanmorge om 8.15 een dikke schuiver gemaakt. Het was hier dikke mist en het vroor nog. Héél dun laagje ijs dus.
Ik ging plat door de bocht en gaf wat gas bij. voorwiel verloor hierdoor de grip (nadeeltje vario) en daar ging ik.
Gleed best wel 10 meter door ofzo. Verder alleen knie incl. broek naar de klote. Achterkoppeling heeft een kleine schaafplek.
Voorvork ook nog een schrammetje. Stuur zat er scheef in daarna, maar even tegen een paal geklemd en rechtgezet.Bluevespa? Was het een snor fox? Anders ben je echt wel slecht terecht gekomen als je al die verwondingen met 25km/h hebt gekregen.
13 februari 2008 om 15:03 #37407Ook weer niet zo mooi al die valpartijen.Dus aanpassen aan de wegomstandigheden blijft nog steeds de boodschap.
En ik ga oppassen voor verdere loslopende containers.Me’n baas nam het erg goed op vond ik.Ben al bij de carrosier geweest & de kosten zijn zo’n 3000€.En me’n camionette een week kwijt.De ganse zijkant moet vernieuwd worden.13 februari 2008 om 15:04 #37408Loek leer es lezen:P Er staat toch dat hij met 55 tegen die driehoek aanreed;)
Beterschap Bluevespa..:)Ik fietse gister met 2 vrienden naar huis van school, en wij rijden van een drempel af en opeens zie ik in mijn ooghoek die vriend van me vol over de kop vliegen. Kijk ik achterom ligt ie daar om de grond zonder voorwiel haha:P Voorwiel schoot opeens van zijn voorvork af en hij knalde dus vol op de grond:S Maarja gelukkig heeft ie er niks aan over gehouden:)
13 februari 2008 om 15:08 #37409Wow, één of andere het voorwiel losgezet???
13 februari 2008 om 15:10 #37410Geen idee. was echt vaag, da ding vloog er gewoon opeens af:S Hij schrok zich echt kapot, lijkt mij ook kut als je opeens voorover valt:P Gelukkig reden we niet zo hard..
13 februari 2008 om 15:11 #37411Hahhaha bartje dikke lol ja.
Wat ook ene keer lol is , is al tijdje geleden.
Met X aantal lui de stad in bier drinken , we hadden wel wat op. Kijkt 1 maat van mij niet goed uit want stonden van die betonnen gevaren driehoeken 2 stuks op de weg.
Wijkt die mafketel niet uit knalt vol tegen zon driehoek op half over de kop heel zen voorvork krom :lol dikke lol
13 februari 2008 om 16:33 #37415ik met me pa een keer op de motor wij rijden op de snel weg was druk, komt er zon niet opplettende bestuurder aan en die ging naar links (rijbaan) wij konden niet aan de kant want er reed een vrachtwagen aan. dus ik kon dat wijf gwn met me voet aantikken zonder dat ik van me stepje af ging. gelukkig niks gebeurd en zag ze het op tijd want anders zat ik hier niet meer (geen geintje want met 130 onder een vrachtwagen is kut denk ik) dus mazzel gehad
27 februari 2008 om 17:59 #37903hansieb :
Michel410 :
Wouz-LwB :
Michel410 :
gebeurd op de meerweg, van eelde naar haren.Ehm staat bij Cor (Kraneweg)
PS. Graag tips voor een cilinder, brommer loopt nu misschien 60 misschien 10 km erbij maar graag ook trekkrecht.
Heb hem zien staan ja !
Leek mij alleen de voorvork te zijn ? Maybe je balhoofd ook als je pech hebt…
Ja, kheb em gebeld.. Hij zei dat me voorvork goed stuk was en dat me balhoofd idd ook stuk was.. Deukje zit aan de onderkant van de leo..:con
Why the fuck breng je em naar cor ? fiets even naar siegers regel een ciao voorvork kwakkel die erin en kijk hoe die rijd…. kan je snel genoeg bepalen of je balhoofd scheef is wat natuurlijk niet zomaar snel scheef gaat.
Gewoon even 2e hands voorvork regel COR VERNEUKT JE HARD dat gaat je echt pijn doen in je portemenee echt dom als je niet zelf eerst ff wat probeert.
Het was niet mijn schuld dus krijg alles terug van de verzekering, brommer is inmiddels al klaar en ze hebben 345 euro opgegeven bij de verzekering en hij heeft hem voor 260 gemaakt dus pijn in mijn portemonnee kun je niet echt van spreken. Balhoofd was goed naar de kloten, weet niet of je het gezien hebt, anders zou ik me niet zo snel druk maken. Maar hij is weer klaar en vrijdag haal ik hem op:D.. Eindelijk.. Na zolang gezeik met de verzekering aan te horen ben je blij dat die weer in je schuurtje staat.
19 juni 2008 om 13:19 #41042
Tom ciaoIk had net iets raars 😮
Ik zette mn brommer achteruit, en ik reed ergens over heen (schroefje ofzo iets)
En dat ding knalde kijhard weg tege de muur aan 😕Gelukkig niet tege mij xD
19 juni 2008 om 13:45 #41044Nou, afgelopen zaterdag en examenfuif gehad( ik ben zelf trouwens ook geslaagd voor de HAVO, yeah heb morgen examenfuif:bier )…en toen kregen en maat en ik en beetje ruzie..en hij was echt vol bohh..
T was zo erg geworden met hem, dat ie en fles bier naar mn hoofd heeft geknikkerd=) Dat heeft me en bult en en lekkere snee opgeleverd:(
En ik ben en hele tijd terug gevalle met de Ciao…voorwiel gleed onderuit toen ik moest uitwijken met (ik schat) 30/35 km/h
Daar heb ik een groot litteken op mn knie, en kapotte broek, en en kapotte tas aan overgehoude..en hele lijst haha:lolBart: Kan jij geen twee keer de ‘e’ achter elkaar typen ofzo? typ eens een keertje ‘een’ ipv de hele tijd ‘en’. leest nogal irritant..
Sorry, dat ben ik gewend, dat komt door mijn dialect:bloos:p
19 juli 2008 om 13:29 #41808hoi,
ik had laatst een vario set gekocht, gemonteerd en gaan rijde.
nu was de bout van de voorvario losgekomen. m’n voorvario vloog in t rond. de grote schaal zat er gelukkig nog op omdat ik onmiddelijk gestopt was.
ik heb bijna alles teruggevonden. alleen 2 rolletjes niet. maar dat is niet zo erg.
had 2 schrammen in m’n been dus dat viel ook wel mee. reed zonder kappen dus die waren ook niet kapot.
maar m’n krukas was wel naar de haaie, schroefdraad kapot gedraait.
heb dan maar alles uit elkaar gehaald en ook ineens gereviseerd en van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn inlaat uit te vijlen.
resultaat, nu gaat hij 5km/h harder dan voorheen =) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.