Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › ‘Kleine ongevalletjes’ topic
- Dit onderwerp bevat 367 reacties, 143 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 5 maanden geleden door Flippo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 februari 2008 om 17:51 #37382
Oei das nie fijn waar was het gebeurt dan ?
Als je gewoon CP blok hebt kan je er zo een 43mm cilinder op gooie, beste is dan wel de inlaat te vergroten.
11 februari 2008 om 17:51 #37383damn :S kloten,
waar in groningen is het gebeurt ? en welke brommerboer staat ie..
kan ik je brommer ff bekijken daar..46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel11 februari 2008 om 17:56 #37384gebeurd op de meerweg, van eelde naar haren.
Ehm staat bij Cor (Kraneweg)
PS. Graag tips voor een cilinder, brommer loopt nu misschien 60 misschien 10 km erbij maar graag ook trekkrecht.
11 februari 2008 om 17:57 #37385Herr FlicK :
damn :S kloten,waar in groningen is het gebeurt ? en welke brommerboer staat ie..
kan ik je brommer ff bekijken daar..ramptourist!
11 februari 2008 om 18:36 #37386een wel heel stom ongelukje:
mijn filter met benzine gekuist, alles mooi teruggestoken en drie keer gecontroleerd en opgedroogd….Steek hem terug…..Start de vesp (ging al heel moeilijk), ik ga zitten op het zadel geef gas en PLOF! Voel allemaal vonkjes in mijn gezicht vliegen en rook uit de filter komen (vloerplaat zat er niet op….Redelijk veel pijn in gezicht dat dan uiteindelijk is weggetrokken….Moet er wel behoorlijk grappig uitgezien hebben…De mini stoomboot
11 februari 2008 om 18:57 #37388wtf? per ongeluk een sterretje in je carburateur gekomen? =)
11 februari 2008 om 19:02 #37389Michel410 :
gebeurd op de meerweg, van eelde naar haren.Ehm staat bij Cor (Kraneweg)
PS. Graag tips voor een cilinder, brommer loopt nu misschien 60 misschien 10 km erbij maar graag ook trekkrecht.
Heb hem zien staan ja !
Leek mij alleen de voorvork te zijn ? Maybe je balhoofd ook als je pech hebt…
12 februari 2008 om 15:58 #37392Wouz-LwB :
Michel410 :
Heb hem zien staan ja !
Ja, kheb em gebeld.. Hij zei dat me voorvork goed stuk was en dat me balhoofd idd ook stuk was.. Deukje zit aan de onderkant van de leo..:con
12 februari 2008 om 17:04 #37393Amai,heb daarnet de ganse rechter zijflank kapotgereden van mijn camionette tegen een grote afvalcontainer.
Ik weet echt niet hoe ik dat morgen tegen me’n baas moet vertellen.Ben compleet van de kaart nu.12 februari 2008 om 17:18 #37394oeioei da’s niet fijn inderdaad 😮
(ter vertaling voor ons nederlanders; een camionette = een busje ;))
ik heb op m’n werk een tijdje geleden een ongelukje gehad met een splinternieuwe Kia Sportage, linkerachterkant (achterlicht, spatbordverbreder + spatbord beschadigd)
ik was er ook kapot van, maar dat is nu eenmaal het risico van het vak, je baas zal er zeker niet blij mee zijn maar het kan iedereen gebeuren, toch?12 februari 2008 om 17:21 #37395Komt goed Barry;)
Kan iedereen gebeuren, we zijn allemaal mensen en die maken nou eenmaal fouten.12 februari 2008 om 17:26 #37396Heb hem zonet maar gebeld,dan moet dat morgenvroeg om 6h00′ niet meer.Hij vroeg of ik er nog mee kon rijden & ik zij van ja natuurlijk,maar de zijdeur kan niet meer open & voor de rest zitten er gaten in.opengereten dus.Hij vertelde me dat ik me geen zorgen hoefde te maken & dat alles in orde zou komen.Er viel echt een TON van me’n rug hoor.Want het beste in je leven is een reuze betaalde job.
12 februari 2008 om 17:32 #37397Zie je wel, valt mee

barry :
Want het beste in je leven is een reuze betaalde job.Hier ben ik het persoonlijk niet mee eens:con
Als je je hele leven ongelukkig bent en hebt een reuze betaalde job dan zou je blij zijn als je heel gelukkig was en maar weinig zou verdienen;)12 februari 2008 om 17:50 #37398Ja VespaAvanti,Maar als je geen werk hebt,wat doe je dan???Als ik niets te doen zou hebben,zou ik pas ongelukkig zijn.Want ik brei de dag aan elkaar met techniek.Kom ik thuis begin ik aan me’n ciao,of aan de modelbouw.En als je werk dan ook nog eens je hobby is & goed betaald,waarom zou je dan niet gelukkig zijn???Of je moest niet graag werken natuurlijk.
12 februari 2008 om 17:53 #37399Michel410 :
Wouz-LwB :
Michel410 :
Heb hem zien staan ja !
Ja, kheb em gebeld.. Hij zei dat me voorvork goed stuk was en dat me balhoofd idd ook stuk was.. Deukje zit aan de onderkant van de leo..:con
Why the fuck breng je em naar cor ? fiets even naar siegers regel een ciao voorvork kwakkel die erin en kijk hoe die rijd…. kan je snel genoeg bepalen of je balhoofd scheef is wat natuurlijk niet zomaar snel scheef gaat.
Gewoon even 2e hands voorvork regel COR VERNEUKT JE HARD dat gaat je echt pijn doen in je portemenee echt dom als je niet zelf eerst ff wat probeert.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.