Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › ‘Kleine ongevalletjes’ topic
- Dit onderwerp bevat 367 reacties, 143 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 5 maanden geleden door Flippo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 november 2007 om 15:05 #34436
Straat oversteken wou woonerf inrijden toen leunde ik onbedoel naar achteren en hop brommer maakt een halve salto:lol Wat zooi kapot maar heb ik gelijk weer vervangen:) Vanochten bladeren bij de uitgang van school dus ik geef gas wop brommer ligt op straat:o niet zo slim van mij;)
7 november 2007 om 15:31 #34438Beetje rijden bij mn huis was aan het kijken hoe mooi die reed vliegt ineens de garage deur open knal ik met mn stuur tegen de garage deur aan en daarna met mn scheenbeen :p Bijna op mn smoel kon m nog net tegen houden :p Maar heb nu pijn in mn scheenbeen 🙁
12 januari 2008 om 20:37 #36684hoi, ik was op 1 wiel aant rijden in ciaoracer z’n straat (zeer slechte straat eig, vol putten ezn) en ineens bleef ik hangen in een gat en ging de brommer zijwaards naar links. hierdoor trok ik aan de gas en ging schoot hij weg, ik sleurde er nog een stuk achteraan en viel uiteindelijk met de brommer op mij int midden van de baan:p
resultaat, m’n knie en elleboog volledig open, en de brommer: krassen op het zadel, krassen op de kap waar het uitsteeksel is van de variokap en m’n handvat geschaaft.12 januari 2008 om 20:43 #36686Das natuurlijk jammer van dei schade. Nie zo slim natuurlijk om dat op een slechte weg te doen..
12 januari 2008 om 21:47 #36687net moest ik voor het werk bezorgen, en ik zet de brommer voor de Cafetaria neer, komt de andere bezorger er aan rijden, beetje stoer met 60 ofzo, wilt ie net voor mijn brommer remmen, knapt de remkabel, en rijdt hij met 60 tegen de andere brommer aan, hij vloog over he stuur heen, van de peugeot fox en allebij lagen ze op de grond, gelukkig niet mijn brommers,maar van de zaak, dus de schade betalen ze zelf maar:)
25 januari 2008 om 17:39 #37023Ach ik ben ook zo’n held.
We reden terug van school over het fietspad.
Kameraad met brommer helemaal links, kameraad met fiets midden en ik rechts. Fietser hangt bij me kameraad aan en het schoot niet op dus ik dacht met me domme kop, dan duw ik de fietser ook nog even…. En ja hoor.. met dat komt zijn fietsstuur in mijn brommerstuur en met een gangetje van 40 slingeren als een malloot, en dan is er geen houden meer aan. Ik onderuit met me kop op de stoeprand.. Ik spring omhoog om naar me brommer te lopen alleen dat wil dan niet meer zo goed.. Helemaal duizelig.. Dus maar even op het gras gaan zitten en daarna weer verder.. Brommer alleen rechter stepje beetje stuk, rechter handvat beetje en me remhevel geknapt..25 januari 2008 om 17:44 #37024Valt nog mee , dat vasthouden is inderdaad kut.
Ik zet nu gewoon me voet op de bagagedrager en duw em zo voort als hij begint te slingere ken ik nog mooi afremmen 😛
25 januari 2008 om 17:57 #37026Aanhangen is verboden & kan je een boete opleveren.Gelukkig alles goed afgelopen.
25 januari 2008 om 18:30 #37028ja klopt..
Ik ben er ook niet zo’n voorstander van maar als jij de fietser bent is het wel erg relaxed25 januari 2008 om 19:50 #37034dat aanhangen kan inderdaad gevaarlijke acties oplopen.
jaren terug naar feest geweest. Had toch niet zown zin om te zuipen, dus mooi met brommertje gegaan.
’s nachts terug, twee vrienden hielden aan mij vast.
Komen we bij een straat aan waar een vriend van mij in moest, dus hij liet los en fietste zwabberend zo de straat in zonder wat te zeggen. Die bleek echt veeeerrr van de kaart te zijn.
Keek mn andere maat aan, keken echt van …. wow hij zegt niks, dies dus wasted.
Gelukkig is er onderweg niks gebeurd, maar je zal met je zatte harses van gangetje of 30 op je plaat gaan…. oeff…
25 januari 2008 om 21:51 #37039Moest vanmiddag hard op de rem toen n auto hard doorreed
Tijdens uitwijken volop tegen n lantaarnpaal opgeklapt:((
brommer heeft trowuens geen schrammetje:D door de trappers konie niet op straat vallen.
auto is hard doorgereden6 februari 2008 om 13:17 #37279hey mensen, maandag kom ik net van me werk, rij door de trudostraat en komt er een vent van rechts uit een uitrit. hij keek voor hem naar rechts met de voet half op de rem toen hij naar links keek liet hij zen voet los, en zat al voor de helft op mijn rijvlak….. meteen in de remmen (handen en voeten ) een slipspoor van +- 10 meter… en nog op zijn linker voorkant met men stuurwiel…
ik zag dat er een vette deuk inzat , dus ik zet mijn ciaotje op de stoep en dacht dat even netjes op te lossen, en meneer rijdt gewoon aan. nouja stond ik daar, dus erachter aan maar was hem al snel kwijt (nie dat mijn ciao zo langzzam is)mijn brommer had geen krasje, maar als ik met men zus der scooter had gereden had ik denk ik wel een paar honderd kapschade
6 februari 2008 om 13:22 #37280dan heb je z’n kenteken toch zeker wel ??
hup naar de juten, doorrijden na ongeval , plus hij was in fout, dus mooi geld innen (zet je maar wat gaar oud, krom spul eronder, of je pakt zelfs een andere brommer (een die niet is opgevoerd ! :p ))
6 februari 2008 om 13:31 #37281nee die had ik niet, ik was zo verbaasd dattie weg reed. toen ik achter hem aan wilde gaan was ik hem naa 1 straat al kwijt
11 februari 2008 om 17:44 #37381Vrijdag lekker op weg naar school en flink het gas dr op. Lekker stuk achter de rug en et ging allemaal zoals gewoonlijk.. Kom ik van een heuvel af met volle gang en zie ik achter een paar geparkeerde auto’s een auto vandaan komen (van links+haaietanden). En daar ga je dan, geen tijd om te reageren want met een km of 55 gaat het wel aardig snel. Ik klap mooi op die auto. Geluk bij een ongeluk, mijn achterem deed het al een tijdje niet goed dus ik kneep de voorrem ook goed in, hierdoor gleed ik al onderuit voordat ik de auto raakte. Maargoed, brommer goed naar de kloten.. stuur helemaal naar voren, voorwiel zit naast me tank, leotje wat gedeukt. Mijn schade: Scheenbeen helemaal geschaaft en gat in me knie.. Kleertjes beetje stuk van de schuiver.. Staat nu bij de brommerboer en de expert komt er binnenkort bij.
PS. Ben van plan een grotere cilinder erop te zetten. Graag een tip van jullie wat er met mijn setup op kan of wat ik er dan eventueel aan veranderen moet.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.