Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › ‘Kleine ongevalletjes’ topic
- Dit onderwerp bevat 367 reacties, 143 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 12 jaren, 5 maanden geleden door Flippo.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 juli 2007 om 21:40 #65157
ja en handschoenen aan..
heb wel een beetje geluk, die jongen beltje net die voormij viel. hij wil dat opgeven aan zijn verzekering omdat hij dat toch zijn schult vond.1 juli 2007 om 21:57 #65158ik heb (tijdje geleden al) ook de boom geraakt, ik had net een brommer m’n eerste… iemand zij; gooi benzine bij bougie als hij dan werkt weet je dat het daar niet aan licht en je kan weer een stukje verder zoeken…
hij had niet gezegt dat hij dan weg zou rijden en ja, net n dagje een brommer dus je weet er nog nie veel van (niet dati k nu een expert ben ;p) dus wij deden da, ik start hem, me brommer tegen de muur (krasje op spatbord en me lamp schuin/kap er af) en ik er achteraan van me knie tot met enkel was helemaal blauw!!!!
1 juli 2007 om 22:00 #65159Herr FlicK :
das flink kloten..mag jij wel legaal rijden op zo’n ding dan?
hij bedoelt denk ik een schakelbrommer met supermotar banden zoals een Derbi.
Een jonge die ik ken had ook een x ongeluk gehad, auto zijn schuld. Het frame 1cm krom. Totall loss…€2000 gekregen, had ie een nieuw stuur gekocht en het frame viel nog mee te rijden…:lol
1 juli 2007 om 22:15 #65161ik zal hier dan ook maar mijn ongevalletje posten met een tennisbalbom die in mijn handen is ontploft
terwijl ik gehurkt zat en ik had een short aan, knie verbrand 3de graad :'(
maar twas wel lollig:lol
==>
Shot with Canon PowerShot S30 at 2007-07-017 juli 2007 om 14:55 #65396dat ziet er naar uit:(
auww7 juli 2007 om 16:06 #65405een klein ongevalletje dat me broer was overkomen
Hij reed na regen via industrieterein naar huis,en gleed weg in de bocht.
vervolgens had hij ze jas kapot,voetsteuntjes kapot,gasmechanisme en remhendel kapot
uitlaat eraf.de volgende ochtend rijd hij even naar de supermarkt op me ma der tomos.
stapt hij af,met zijn been tegen de uitlaat, raad eens,3e graads brandwont op zijn zijkant van zijn dijbeen
circa. 4 cm breedt.11 juli 2007 om 08:42 #65474
!Japieoh!_!Ciao!rechterhand in het verband, sneden in men linkerpink, ellebogen en schaafplek op men knie.:(
Door val met de Camino, reed eerst een stuk op men achterwiel, en toen igng ik weer normaal rijden omdat ik tussen twee poortjes door moest. Dat ging allemaal goed maa toen kwam er een soort stoepje, maar dan gewoon in de weg (was een beetje apart) en toen ging men voorwiel stuiteren en gleed ik op men zijkant. Had gelukkig wel een helm op want anders had ik waarschijnlijk ook nog plekken op men hoofd gehad want het was allemaal grind enzo daar.11 juli 2007 om 11:19 #65476ik was carters van mn nsr aan het heetstoken op de gammele workmate met een plank erop.
ik zetten de gasbrander uit en zette hem neer, maar hij viel om ofzo en uit reactie wilde ik hem tegenhouden…
lekkere brandblaar op mn wijsvinger, die kwam precies tegen dat tuutje aan :S
11 juli 2007 om 11:42 #65477ja dat is fijn, ik had ongeveer hetzelfde, mijn krukas viel toen die gloeiend heet was (niet letterlijk) en ik viel hem in mijn reactie op. gelukkig snel losgelaten.
29 juli 2007 om 09:30 #65979nou…
ik reed op een brommer van mijn vriend. liep ong. 60..
ik kwam dus met volle power de bocht in en wou die bocht lekker nemen..
maar die sukkel gooit dus zand de lucht in, wat in mijn gezicht terechtkwam.. (geen helm op)
ik werd toen verblind en vloog rechtdoor vol tegen zo’n gemeentebankje op! xD
dus ik werd gelanceerd.. en vloog ook over dat bankje heen.. (gelukkig was er gras achter dus ik kwam redelijk zacht neer)
nou, ik had een dikke snee in me scheenbeen (mooi litteken :D) en ook had ik mijn nier gekneusd..
jaja dit kan echt! ;p
de brommer was total los.. alleen het blokje liep nog.. de tank was gescheurd.. het frame bij het balhoofd was helemaal ingescheurd.. stuur scheefgebogen.. voorvork scheef.. achterbrug scheef xDhet verwonderd me nog steeds dat ik maar zo weinig had..
maarja, gebeurd is gebeurd! wel lachen trouwens als je er zo bij nadenkt xD
29 juli 2007 om 09:39 #65981ik neem aan dat je die vriend ook wel even met zn kop in het zand hebt gezet? 🙂
ik zou in ieder geval helemaal door het lint gaan in zon geval
29 juli 2007 om 10:01 #65984erwinko :
ik neem aan dat je die vriend ook wel even met zn kop in het zand hebt gezet? 🙂ik zou in ieder geval helemaal door het lint gaan in zon geval
tsja, k schold hem verrot.. maar 1 vordeel, was niet mijn brommer eh! xD
hij heeft me nog wel geholpen met mijn ciao enzo.. dus ja. 🙂
hij voelde zich ook schuldig, maar gebeurd is gebeurd.. toch? 🙂22 augustus 2007 om 19:16 #66728ja dat is zo ik ree een keer bij een vriend de oprit op op een tomos van hem ik neem zo die bocht komt dat steppie op de grond dus ik pleur op me bek en nog een oorzaak het gas bleef hangen daarom ging ik zo schuin (was met 60 dus dee ook best zeer)
22 augustus 2007 om 19:19 #66729haha, das lekker 😛
22 augustus 2007 om 19:26 #66730Haha dat heb ik wel is met mijn midden bok dat ik de grond aan raak, heb het zelfs een keer voor mekaar gekregen zo vlak door de bocht te gaan dat mijn citypower de grond aan raakte, echt zown geluiid van een buis die er tegen aan komt zegmaar was wel erg diep, kon met gebogen been de grond bijna aanraken 😉 maar dan schrik je wel want je voelt hem schuiven 😛
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.