Vespa-Ciao.NL
:: kilometerteller stopt er ineens mee…

Home Forums Techniek Problemen oplossen kilometerteller stopt er ineens mee…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Toad
    Topic starter

Hallo,
      laatst reed ik ‘snachts naar huis en ineens stopte me KM teller er onder weg ineens mee…???
      ik dacht vage sh*t maar reed door naar huis en ging gewoon wel lekker slapen 😛 (t was ongeveer 3 uur dus had niet echt tijd meer om te kijken wat er was :P)

maar nu doet hij het dus nogsteeds niet en de kabel zit toch echt wel goed vast…

iemand een idee wat het kan zijn?

//Toad(Flow)

LeMoN
      Bijdrager

kan zijn dat je binnenkabel is gebroken, heb ik ook gehad dan kapt hij er mee omdat hij geen verbinding meer maakt 🙂

Jelle
        Moderator

weet bijna wel zeker dat die geknapt is, gaat altijd stuk 🙁

Toad
          Topic starter

oke, maar kan ik bij de lokale bromboer zo’n kabel halen en is die makkelijk te vervangen en niet al te duur?

Jacky
            Bijdrager

Die is best duur! Volgens mij moetje complete binnen en buitenkabel kopen. Kost zon 10 euro. Ik heb er geloof ik nog een op die bravo zitten. Ik weet niet of die gratis te versturen is..

erwinko
              Bijdrager

als je een goede brommerboer hebt heeft ie ook wel een losse kabel te koop 🙂

kost nog geen 5 euro als ik het goed heb

Mike
                Bijdrager

vind je het boeied dan zo’n teller toad:P zou hem neit maken.. pas als je hem verkoopt als ej begrijpt wat ik bedoel hahaha lekker lage stand:lol

Mike

LeMoN
                  Bijdrager

tellerkabel van voor een citta kost 3.50 ofzo, compleet als je op jmpb.nl kijtk 😮

eddi
                    Bijdrager

Als je een vdo teller hebt kosten ze idd niet veel, maar een veglia borletti (geloof ik dat ie heet) kosten best wel veel, al verschilt het wel waar je ‘m haalt

Mike
                      Bijdrager

ja die van veglia kom je soms op marktplaats tegen en vargen ze er 60 euro voor.:S

die zijn nieuw ook idd iets van die prijs ene kmopleet setje

Mike
                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.