Vespa-Ciao.NL
:: Kilometerteller Ciao

Home Forums Techniek Mechanisch Kilometerteller Ciao

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TheCauwie
    Topic starter

Hallo allemaal,

Ik heb de mogelijkheid om een orginele veglia kilometerteller te kopen voor een Bravo, ik heb echter een Ciao.
      Zou deze zonder problemen in mijn Ciao lamp passen (Ciao uit 1993)?
      Ik heb hier geen ervaring mee, maar weet dat er veel onderdelen zijn die compatibel zijn.

Ruben06NL
      Bijdrager

Ga er vanuit van wel heb zelf ook één in de koplamp van m’n Si…
        Maar ik weet niet of de koplamp van de bravo anders is…

Wilk1985
        Moderator

Past gewoon, let wel op dat je de goede aandrijver moet hebben want er zijn verschillende merken voor de verschillende merken tellers en de kabels zijn anders.

In principe kan een bravo teller gewoon op een Ciao, let op een Bravo heeft 16 inch wielen dus je moet wel zorgen dat je de goede aandrijver hebt. Als jij gewoon 16 inch wielen in je Ciao hebt is dat uiteraard geen probleem.

FonS
          Bijdrager

Zal er vanaf hangen welke Bravo. De Super Bravo heeft een grotere teller, die past dus niet in je Ciao koplamp.
            Zo lang de diameter hetzelfde is, past het inderdaad. Lengte en aansluiting van de kabel en het soort aandrijving zijn inderdaad aandachtspunten.

TheCauwie
            Topic starter

Ik merk net dat mijn voorwiel 16 inch is. Moet ik dan een aandrijver voor een bravo kopen?

Wilk1985
              Moderator

Ja of voor een Si, of een Bravo/Superbravo of Ciao maar dan dus 16 inch.

TheCauwie
                Topic starter

Ok bedankt.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.