- Dit onderwerp bevat 41 reacties, 19 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 jaren, 1 maand geleden door Wilk1985.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 april 2013 om 21:50 #455602
@cris @bart
Das idd chris zijn ouwe hokkie. Het is trouwens niet uit te drukken hoe beroerd dit ding rijdt in vergelijking met die oude witte.@Ktm
Ik kom binnenkort nog wel even bij je langs voor de lagers :baby@martino
Er zit al een klauw en adapter bij er moet alleen nog een beugel hiervoor gemaakt worden.5 april 2013 om 07:21 #463064misschien een demonteerbare stang (laten) maken? dat zou toch iets van stevigheid moeten geven. ik kan best begrijpen dat deze rijd als een slappe dweil als je niet anders dan de witte en een superbravo gewend bent.
die schijfrem ziet er wel leuk uit, persoonlijk zou ik hem liever op het achterwiel hebben gezien ik de ciao vork nog altijd super gammel vind.
ik ben benieuwd hoe je de remklauw gaat bevestigen.
gr. popko
7 april 2013 om 18:08 #454247Heb even je topic doorgespit en ziet er allemaal gaaf uit!
Nog veel succes met de dingen die je nog gaat doen:D20 augustus 2015 om 17:17 #497162Bij deze weer eens even een mini update van de blauwe 😉
Op de meeting zat de andere normale RV onder de ciao.
Gelukkig heb ik er twee, want je kunt op één been niet staan.Bijzonder transport.

Het blijft toch altijd wel een leuk bouwpakketje om te zien.

Daarnaast gaan we AAT-Racing nog maar eens even lief aankijken voor een glasparel beurtje.

De oude krukas begon toch ook wel wat slijtage te vertonen.
Deze wordt hopelijk vervangen door een nieuwer exemplaar!
20 augustus 2015 om 18:13 #497163Mooi setje =)
31 januari 2016 om 11:39 #497869Na een hele lange tijd toch maar weer eens even een update. Op de VCM 2015 heb ik voor het laatst op de Ciao gereden en sindsdien staat hij bij mijn ouders in de schuur.
De backup Reedvalve met 43mm Polini kit racing ging best aardig en op de rollerbank een poging gedaan tot inrijden.
Toch kriebelt het weer een beetje en daarom heb ik de Reedvalve toch maar weer eens van de plank gehaald.

Daarnaast had ik ook nog een setje roestige variohuisjes die ik ook compleet wil gaan maken.

Zodoende de compressor aangezet en met wat normaal straalgrit weer wat opgeschoond 😉

Binnenkort maar weer eens even een poging doen om het blokje inelkaar te zetten.
Tonni is nog bezig geweest met het ombouwen van een krukas die de huidige met ruime passingen kan gaan vervangen.
31 januari 2016 om 12:16 #497870Je zal de koppelingsegmenthouder eigenlijk moeten lakken. Anders roesten ze snel weer.:'( Tonni is de afgeloipen tijd goed bezig geweest met kickkrukjes voor de Malossi kick carters, maar waarom heb jij ook niet gekozen voor een Malossi krukas?
31 januari 2016 om 12:36 #497871Deze heb ik ooit eens van Lenneart overgenomen en had ik nog liggen. Ik zal ze de houders nog even een laklaagje geven 😉
31 januari 2016 om 13:15 #497872Ziet er weer fris uit Hans

En KR loopt inderdaad netjes op de reedvalve. Ik denk dat ik hem op de evo niet boven de 1,5kw had gekregen.2 februari 2016 om 09:14 #497880Hehe…. er wordt eindelijk weer is wat gedaan daar luie Hans :pest ben benieuwd of het straks een beetje wil blazen.
4 februari 2016 om 22:16 #497894Mooi en zeldzaam spul. Voelt heerlijk om een membraamblok met kick te starten!
5 februari 2016 om 15:15 #497895Mooi werk Hans, ik heb jou nooit met iets snellers gezien als de Bravo met snorklok + mandje dus ik ben benieuwd

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.