Vespa-Ciao.NL
:: kickstart probleem

Home Forums Techniek Problemen oplossen kickstart probleem

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

pims
    Topic starter

ik heb eindelijk mijn blokje aan de praat, maar nu is de kickstart weer kapot. Of na ja hij schiet over de krukas heen, dus die tandjes glijden over elkaar heen. Ik hij deed het eerst goed, toen schoten de pedalen ook nog terug en nu niet meer, dat is niet heel erg, maar hij schiet gewoon door, en nee het is niet de ketting want die is goed. Wie weet wat het kan zijn.

LeMoN
      Bijdrager

kan je in het slakkenhuis dat ding bewegen waar die tandjes aanvast zitten? ik weet niet hoe het heet, maar kan best zijn dat je lagertjes een beetje stroefzijn en daarom schiet hij dan niet terug, het licht dus aan je slakkenhuis zoals ik nu denk, ik zou die even openmaken (let op dit is wel een heel gedoe zit nogal ingewikkeld in elkaar) en maak het boeltje schoon en smeer het een beetje

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

Hoe strak staat je kettingkje ?
          als hij te strak staat wil hij ook niet gaan kicken..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

Paultje!

zit je veer nog wel goed??alstie niet goed meer is schiet ie ook niet meer terug..die slakkenhuisjes willen ook nog wellis kapot gaan.

pims
            Topic starter

volgens mij hangt de ketting goed, niet te strak en niet te los, anders zet ik hem morgen ietjes losser kijken of het werkt.
              als hij zonder ketting kickt, schiet ie wel goed terug, dus veer is goed.
              denk zelf dat die tandjes verder naar buiten moeten (in het slakkenhuis die op de krukas komen), dus dat het slakkehuis niet in orde is, ik zal mrogen wel foto’s maken.

hansieb
              Moderator

Wd 40 schoonspuiten ofzo ? misschien is die een beetje vies dat die niet goed terug schiet

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.