Vespa-Ciao.NL
:: kickstart op ciao?

Home Forums Algemeen Oude topics kickstart op ciao?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

timschilders
    Bijdrager

ja, ik ga zo ook maar een m10 bout kopen, die m8 van mij hoed het niet lang mer

woe
      Bijdrager

Herr FlicK :
        daar kun je idd ook nix vinden, alleen op deze site zijn er mensen met kickstart op ciao (stuk of 2-3 . tonni, herrflick (ik dus) en nog 2 maar dat is eerst zien dan geloven met fotos (WOE en tim)

AUB Mr Flick

ik weet lak is niet echt strak meer, maar t boeit me ook niet hoe hij eruit ziet.
        ik snor meestal 25 door de stad, en die 13 jarige koters komen dan met hun leuke standaard setup en een hele stoere uitlaat die voor geen drol rijdt mij inhalen.

ik laat ze ook netjes inhalen, en laat ze lekker omkijken. als ze dan 20 meter verder zijn ga ik gasgeven
        en weg ben ik:D

ik snor nu met mn 50cc speedcontrol city power en snorinlaat een nette 45.
        wil ook gaan wheelien:D

en een leuke lekke band vandaag:D

Ties
        Bijdrager

eey woe,

als je te kut bent om iemand te helpen, hou dan ook helemaal je mondje aub..
          anders krijgen we zoveel off topic zooi, waar t kereltje toch nix aan heeft…
          zou tijd worden dat 1 van jullie initiatief neemt voor een how-to ofzo(A)
          flickje?

KennyVespa
          Bijdrager

Juist ties heeft gelijk, mij wilden ze ook niet helpen maar toen heeft flick me tog geholpen en mij is het ook gelukt, ik vind het een beetje kinderachtig,

Van ik heb een kickstart en ik help hem niet want vind het niet leuk dat hij erook 1 heeft nananana, egt super zielig man :S

Maarjah kerel slijp gewoon zoon 10mm van je trapas buis af, gaatje voor de veer boren, ketting inkorten, een gaatje boren naast het bokstandaard gat (links daarvan) en dan een m10 bout erin, en stukje uit je frame halen voor dat opzetsstuk wat op de carter zit en je kickstart is af

Veel plezier en kick ze 😉

Jelle
            Topic starter

oke dan ga ik morgen ff slijpen en t in elkaar zetten….

woe
              Bijdrager

Ties :
                eey woe,

als je te kut bent om iemand te helpen, hou dan ook helemaal je mondje aub..
                anders krijgen we zoveel off topic zooi, waar t kereltje toch nix aan heeft…
                zou tijd worden dat 1 van jullie initiatief neemt voor een how-to ofzo(A)
                flickje?

wat kom je alleen bij mij zeiken, alsof Hansieb wat heeft gezegt
                of ben je bang dat je een ban krijg, ga buitenspelen ofzo
                hij kon ook eerst zoeken voordat hij een topic begon

en hoe wou je een how to maken als je m al hebt aangepast?

KennyVespa :

Juist ties heeft gelijk, mij wilden ze ook niet helpen maar toen heeft flick me tog geholpen en mij is het ook gelukt, ik vind het een beetje kinderachtig,

jij moet ook niet zeiken, ik had ook deels geholpen

masterman
                Bijdrager

Nou jelle maak er ff een paar fotootjes van en een verhaaltje en heb je een mooie how-to!!:)

[thumb=datas/thumbs/613-vespa_ciao.jpg]613-vespa_ciao.jpg[/thumb]

Ties
                  Bijdrager

hier word eens helemaal niemand gebanned…en zeker niet door jou!!

ik zeg alleen dat je reacties volledig nergens over gaan…
                    hans is miss gewoon te lui om het allemaal te vertellen (voorzover ik hem ken..past dat ook wel beetje bij hem..)
                    jij zegt iets als..ohnee je woont bij mij in de buurt, daarom zal ik niets zeggen…
                    maar jong denk wat je wilt, doe wat je wilt…

losdaarvan..als je dan ff foto maakt van je frame zoals het nu is, er een foto naast zet van een orgineel niet aangepast frame, zou je stap voor stap uit kunnen leggen hoe en wat je moet veranderen!

maar geneog woordenwisseling…

laat reacties int vervolg gewoon achterwegen..
                    vanaf nu word alles van off-topic VERWIJDERT!!!

jelle succes ermee, en mocht het niet lukken…laat die vragen maar komen….maar denk dat je langzaam wel kan zien wat je zoal moet veranderen/aanpassen!!

succes ermee!

Jelle
                    Topic starter

ik maak er even goed wel een paar foto’s van…:thumb

Tonni
                      Moderator

Ik had dit topic verder nog niet gevolgd, anders had ik je zeker wel willen vertellen wat je moet aanpassen hoor..
                        Los daarvan vind ik wel dat sommigen vaak wel makkelijk denken. Zo van: ik koop me iets, en vraag vervolgens effe simpel wat ik er verder allemaal mee moet doen, lekker makkelijk.
                        Ik stimuleer mensen liever om het eens zelf uit te zoeken, en je niet steeds alles te laten voorkauwen, immers daar leer je ook niets van.
                        En mocht je er dan niet uitkomen en je vraagt om hulp/tips, dan kan je die ook best krijgen hoor!!

Wat voor nieuwigheden je ook wilt, er is altijd een eerste keer, en dan moet je het ook zelf oplossen.
                        Toen ik mn kick onder mn Ciao zette, moest ik het ook zelf beredeneren en uitmeten, kon ik ook geen kant en klare how-to opzoeken. Beetje creatief denken en logisch, dan kom je er meestal zelf best uit hoor!!

** Over de blokkeerpen: Ik heb daar een beugeltje voor gemaakt op maat, die met de ronding van het frame meeloopt langs de onderkant. Daar heb ik een oude 12mm pistonpen aan gelast, en de beugel heb ik dan vast met een lang M8 draadeind die door beide beugeltjes van de bokstandaard heen loopt, met steeds aan beide kanten een grote ring en een moer. Hierbij zit dan links ook meteen de blokkering van mijn zijstander. Alles op één draadeind dus. Omdat ik de twee beugeltjes van de bokstander daarmee ook op voorspanning heb, buigt het rechter beugeltje ook niet om als je op de trappers gaat staan.

Ik zal er (als ik het eens weer uit elkaar heb) een foto van maken.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Jelle
                        Topic starter

kijk ik vind t ook helemaal niet erg om zelf wat uit te vogelen maar ik heb geen zin om mijn frame te verknallen als je begrijpt wat ik bedoel….(daarom wilde ik weten of je dat stukkie er echt af moest slijpen)

hansieb
                          Moderator

Volgens mij hebbie nu alle hints wel gekregen 🙂 blokkeerpen, stuk van de zijkant van je frame afhalen en het stuk van je trapasbus.

timschilders
                            Bijdrager

als somige hier willen dat er een how to van komt, dan wil ik er wel een maken.
                              ik ben er net klaar mee en heb er foto’s van gemaakt

Ties
                              Bijdrager

super tim!!

als het zou kunnen graag!

tonni, opzich klopt het ook wel allemaal.
                                maar daar gaat het me nog zo zeer niet om…
                                als je vind dat iemand het zelf uit moet zoeken, moet je je reactie ook achterwegen laten enzo..(niet naar jou gericht hoor!!)
                                maar reacties als hij woont bij mij in de buurt, dus zeg ik het niet..daar heeft hij niets aan!

dat was ook de reden dat ik een reactie plaatste!
                                het is nu weer allemaal goed.

timschilders
                                Bijdrager

ik ga morgen ff foto’s knippen en dan maak ik er wel ff iets van

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.