:: TK: Kickstart Blok met delen
-
verkocht
-
Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden, 2 weken geleden door ImFarza.
WimBijdrager
Vraagprijs van 275 naar 325 in een dag.
50,- verhoogd.
En dat terwijl zo’n blokje normaal juist maar 50,- kost.
Lekker hoor.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Dat is de prijs die op Marktplaats gevraagd wordt, iedereen weet dat men op Marktplaats altijd eerst de helft minder biedt alvorens te vragen wat is je laagste prijs om dan vervolgens niks meer te laten horen
Vraagprijs van 275 naar 325 in een dag. 50,- verhoogd. En dat terwijl zo’n blokje normaal juist maar 50,- kost. Lekker hoor. Gr. Wim.
Hey Wim, de bekende man die overal commentaar op heeft. Ik heb juist de prijs op Marktplaats tactisch iets hoger omdat daar inderdaad altijd ERONDER word geboden. Voor de mensen op dit forum is de prijs 275 euro. Hier is nog kleine onderhandeling mogelijk, maar het is een net blok met Athena cilinder, netjes gestraald en vrijwel compleet met de kick onderdelen. Ik vind zoiets niet meer voor 50 euro, wellicht kapot voor die prijs?
Vraagprijs van 275 naar 325 in een dag. 50,- verhoogd. En dat terwijl zo’n blokje normaal juist maar 50,- kost. Lekker hoor. Gr. Wim.
Doe mij 10 van die blokje scompleet met elektronische ontsteking en de as erbij, wim voor 50 euro het stuk
-
Het onderwerp ‘TK: Kickstart Blok met delen’ is gesloten voor nieuwe reacties.