Home › Forums › Algemeen › Oude topics › Kickstart blok doet raar
- Dit onderwerp bevat 9 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 6 maanden geleden door masterman.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 september 2006 om 15:46 #124084
Ik heb nu precies een week mijn kickstartblok op mijn ciao.
Toen ik hem er net op had reed hij perfect alleen als je rijd en gas los gaf leek het net of het motortje uitwas en als dan weer gas geeft reed hij vrolijk verder en liep gewoon stationair.nu na een week loopt hij niet meer stationair en als geen gas geef valt hij uit. (heeft het met warme motor) is ook 2 keer gewoon stil gevallen.
ik heb de carberateur schoon gemaakt en een andere er in gezet (geen verschil)
setup
50cc kickstartblok
12/12 met 49 sproeier
Citypower13 september 2006 om 16:05 #136299Ik denk dat je mss je stationair hoger moet draaien of heeft dit geen nut?
13 september 2006 om 16:36 #136301ciaoracer :
Ik denk dat je mss je stationair hoger moet draaien of heeft dit geen nut?nee had geen nut. Heb ook al mijn benzine eruit gehaald kijken of er vuil of mischien verkeerde benzine in zat. daarna weer nieuwe brommix zelf gemengd. maar geen verschil.
13 september 2006 om 16:39 #136302trekt hij ergens valse lucht?
klinkt verdacht veel ernaar
en anders zou ik je cp’s even af stellen13 september 2006 om 16:46 #136303Hoger stationair,zuigerveren op,filter schoonmaken.
13 september 2006 om 17:02 #136305ik zat ook al naar vals lucht te zoeken. maar kon eerst instantie niets vinden(weten dat je bij een auto met remreiniger kan spuiten maar werktte niet bij mijn brommer)
het is elektrische onsteking. (maar volgens mij werkt dat prima)(maakt geen knallen ofzo)
Bouggie is ook gewoon mooi lichtbruinzuigerveren(ik hoop het niet maar ik zal hem binnenkort ff openschroeven)
14 september 2006 om 12:20 #136339ik heb mijn blok er ff af gehaald. nu is de zuiger aan twee kanten een beetje bruin en zie ik hele lichte krasjes. niet diep ofzo. zuigerveren zijn nog heel.
weet niet of het hier nou door kan komen
14 september 2006 om 12:22 #136340zet er sowieso ff een groter sproeiertje in 😉
14 september 2006 om 12:26 #136341masterman :
ik zat ook al naar vals lucht te zoeken. maar kon eerst instantie niets vinden(weten dat je bij een auto met remreiniger kan spuiten maar werktte niet bij mijn brommer)het is elektrische onsteking. (maar volgens mij werkt dat prima)(maakt geen knallen ofzo)
Bouggie is ook gewoon mooi lichtbruin
zuigerveren(ik hoop het niet maar ik zal hem binnenkort ff openschroeven)Beter wat bruiner, koffiebruin! Zoals jelle(je broer?) zei; grotere sproeier.
Dat bruine op je zuiger duidt geloof ik op ‘ontsnapte verbranding’, misschien zijn je veren een beetje op.
14 september 2006 om 15:45 #136342Nou hij doet het weer hoor.
was met me cilinder en mijn zuiger naar de brommer boer geweest en die zei dat mijn zuiger nog goed was en dat het daar niet aan lag. hij dacht ook aan vals lucht of het kleine gaatje voor het koperebuisje wat verstopt was. wat bleek nou ik had het plastic busje in mijn carb. verwisseld en hierdoor blijkbaar beschadigd geweest.
dus heb ff een 12/10 van mijn broer geleend. en alles weer in elkaar gezet en schoon gemaakt.
En ja hoor hij loopt weer als een zonnetje!!=)Iedereen weer bedankt voor zijn tips!!
en ik ga weer racen.(alleen vanavond ff een elco-tje uit mijn begrenser knippen want hij rijd nu nog maar 20 met mijn begrenzer aan)
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.