Vespa-Ciao.NL
:: kickstart blok

Home Forums Techniek Motorisch kickstart blok

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

timschilders
    Topic starter

heej mensen. ik had een vraag of ik een kickstart blok van een superbravo op mijn citta kan zetten zonder dingen er aan te klote? want kon goedkloop aan een superbravo komen die nietl liep.

p.s. in zoon kickstart blok, zijn dat dure onderdelen of kan er niet veel aan kapot gaan?

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

als je het goed monteerd kan er niet veel mee mis gaan, het past als het goed is zo in een citta brug.

let er wel op dat je :

-kicktandwiel hebt
        -kickstarter ketting
        -pedalen

bij een kickstart blok is het kleine carter helft en de krukas anders, zorg dat deze niet kapot gaat anders moet je een nieuwe (of 2dehandse) krukas kopen en de dingen laten overpersen.

maar opzich moet t gewoon willen

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

timschilders
        Topic starter

dan zal het wel goed komen, want hij was nog helemaal origineel en dus niet aan gekloot. dus alles zal er wel in zitten. maar hij liep niet. maar die carter en die krukas die zullen toch niet zo heel snel kapot gaan??

iaccaloco
          Bijdrager

timschilders
            Topic starter

ejj iaccaloco ,an dat blok ook in een normale citta brug? want op jou site had jij heel de brug over gezet. en nog een vraag. die brommer die ik wil die loopt niet. die dinge die kapot kunnen zijn waardoor hij niet loopt he dat heeft toch niks met de kickstart systeem te maken? want ik heb nog een ciao blok ligge dan kan ik kapotte onderdelen vervangen. en start dat makkelijk een kickstart?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.