Vespa-Ciao.NL
:: kickblokje loopt raar

Home Forums Techniek Problemen oplossen kickblokje loopt raar

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bobclees
    Topic starter

ik heb ee nieuw kickblokje hellemaaal gereviseerd hij loopt wel maar klote eerst moet ik hem starten met choke zonder wil hij nauwlijks als hij eenmaal aan is en ik rijd er mee dan rijd ik eerst heel lang 1- km/h ongeveer tot die opgang komt dan rijd hij ineens wel hard maaar loopt echt bagger

setup:

belgische carters
      poulie 60
      city power
      50cc ori (gehoond is nu 39,2mm)
      12/12 carb sproeie 52 sproeier 45 liep al helamaal slecht dan viel die uit zsodra je hem van choke afhaalfde

LeonM93
      Bijdrager

is hij wel goed gereviseerd? en misschien komt hij door dat extreme kleine poelietje niet goed op toeren?

bobclees
        Topic starter

zou ff proberen mt pouli 80 ja is goed gereviceerd weetik bijna 100% ceker ligt het niet aan de sproeier?

mvg bob

ivovanzon
          Bijdrager

ff je bougiekleur bekijken, wie weet trek je valse lucht.

bobclees
            Topic starter

bougie kleur was wittig ik grotere sproeier er in gedaan nu 62 en bougie is nu goed qua kleur loopt nog steeds raar als die eenmaaal toeren maakt is het ok geen probleem meer alleen als hij echty van uit stilstang moet is het bagger. ook pouli 80 zit er nu op

Gijhys
              Bijdrager

Sproeier 62 is zowiezo veels te groot, met 52 zou je eigelijk al ruim goed zitten. trekt hij niet ergens valse lucht? dus controleer ff je voet en koppakking, nylon buisje in je carburateur en carterpakking. uitlaat ook niet dichtgekoold? wat voor luchtfilter heb je?

bobclees
                Topic starter

heb mollosi luchtfilter uitlaat is leeg ik heb gloednieuwe voet+koppaking er in
                  hjoe weet ik of carter pakking v alse lugt tekt?

mvg bob

hansieb
                  Moderator

Ik zelf had ook een probleem std kickblok. Blok kreeg geen power met welke sproeier dan ook en liep alleen wat stationair en op loopstand.

Na wat gezoek was heel de inlaat versleten en liep die alleen op de bok nog goed.

Misschien eens kijken of de inlaat nog goed afdicht? Oftewel kruk ervoor en blazen.

bobclees
                    Topic starter

hij doet het inderdaad alleen op zijn bok goed maar inlaat zag er nog erg goed uit en heb ook krukas zo gedraaid dat nlaat afgedekt was en da blazen ik merkter niet dat er lucht ontsnapte

maar deze heeft wel power maar komt gwoon erg laat ik moet eerst rennen met vols gas als ik dan op sanelheid ben ga ik als een tierelier gewoon goede trekkracht etc. maar zodra ik 1 x rem dan valt hij en uit als ik gas blijf houden blijft hij aan maa als ik dan weg wil rijden moet ik weer renne met gassen

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.