Vespa-Ciao.NL
:: kickblok past niet?

Home Forums Techniek Problemen oplossen kickblok past niet?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VoNcKjE
    Topic starter

eej k hep ene vespa ciao en kreig mijn kickblok er met geen mogenlijkheid in:boos k hep dat kleine stukje van het kleine carter waar het ketingkje aanzit er af duz ijgenlijk zou die moeten passe iemand een idee?:?

henny
      Bijdrager

kijk maar eens bij extra- stuur een howto in, en kijk dan op blz twee.
        daar staat een howto erover.

het is inderdaad een heel geknutsel, maar het hangt er ook vanaf wat voor een frame je hebt.
        hoe ouder, hoe moeilijker………….

VoNcKjE
        Topic starter

o nee he ik hep un bes oud frame:'( en wa die onder moet ijgenlijk is un frame van meer als 25 jaar oud:o

N!CKs

jah, maar je zij dat er al eerder een kickblokje op had gelegen, dus moet eigenlijk wel gaan.;)
            waar staat ergens extra- stuur een how to in. kan het nergens vinden:(

VoNcKjE
            Topic starter

ja maar de voorige ijgenaar weet niet meer woe die eronder gekome is weer aleen nog dat die latig eruit ging

TimoO_
              Donateur

N!CKs :
                jah, maar je zij dat er al eerder een kickblokje op had gelegen, dus moet eigenlijk wel gaan.;)
                waar staat ergens extra- stuur een how to in. kan het nergens vinden:(

klik je op forums (naast home enz) dan staat er ergens how to’s en daar de 2e pagina van. maar dit is niet wat Vonckje moet hebben, dit is alleen aanpassen van het frame voor de kickstartpedalen enz. hij krijgt het blok er gewoon niet in.

probeer anders een klein stukje uit je frame te flexen waar hij vastloopt en dan weer een beetje te verstevigen.

reiniero
                Bijdrager

gewoon beetje proppen zo ging dat bij mij ook dan gaat ie wel van zelf

FonS
                  Bijdrager

ja maar jij hebt ook een jong frame he kerel :p

bij mijn ‘ouwe blauwe’ (uit ’75) heb ik een huge gat in het frame moeten maken, en nog wat moeten buigen.

nou past ie :lol maar ook maar nét…

henny
                    Bijdrager

:boosga aan de linkerkant van je brommer op de grond zitten, laat je blokkie naar onderen hangen, ongeveer de cilinder op zeven uur (begrijp je mij??????????), en dan zul je inderdaad een beetje kracht moeten gebruiken.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.