:: Kick ketting past niet
-
SteevTopic starter
Liefhebbers ik heb jullie hulp nodig. Het tandwiel van mijn kickstart komt nu al bijna tegen mijn Top One aan en de ketting moet er nog bij tussen. Dit gaat dus helaas niet passen.
Doordat mijn blok niet meer verder naar achter kan, omdat de snaar dan te strak komt te staan is dit geen optie.
Ik heb een malossi vario snaar.
Ik denk zelf dat ik de uitlaat moet verlagen bij het achterste ophangpunt aan de brug.
Iemand enig idee hoe ik dit het beste kan doen of iemand die zelfs een betere oplossing heeft?

Bram Hanegraaf
Je kunt ook een stukje van 2/3 cm op je uitlaatmond lassen van je topone, komt hij iets lager te hangen, en past het dus ook.
Als je de uitlaat verlaagd aan de ophanging bij de brug zorg je er alleen maar voor dat er ongewilde spanningen op de uitlaat komen te staan. Hij zal uiteindelijk gaan scheuren door de spanning + trillingen samen.
Waarom je je blok niet meer naar voren kan zetten omdat de snaar dan te strak staat snap ik niet. Waarom een malossi snaar? dat is een 90MM snaar, die je monteerd op 100MM schijven. Haal een Gates 950LA(met groene letters ) en die is nog beter dan die malossi snaar. 950 voor 90MM en 975 voor 100MM. Kick past gewoon met top one.
en waarom geen uni ketting pakken die je zelf kan inkorten met een schakel?
dan kan je het maken zoals jij het wilt
Dat is raar. bij mij past de top one gewoon met kickstart
Ook geen last van gehad

SteevTopic starter
Opgelost, aangezien de ketting iets voor de uitlaat ligt en daardoor geen contact maakt met de uitlaat.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.