Vespa-Ciao.NL
:: (kheb ’t +FOTO)start wel maar loopt niet :S

Home Forums Techniek Problemen oplossen (kheb ’t +FOTO)start wel maar loopt niet :S

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 83)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vespa =]

zuigerveren zitten mooi om de zuiger een en zijn niet gescheurd o.i.d en cilinder is helemaal koos krasloos.
      dus dan hoop ik dat het met een sproeiertje 64 verholpen is

Mike
      Bijdrager

ja gewoon even opnieuw afstellen.. met een electronisch blok kan weinig aan de hand zijn mits het goed in elkaar zit:)

Mike

vespa =]

ok thx mike
          ik heb weer wat te doen voor vanaaf 🙂

vespa =]

ik gister nog met N!CKs nog ff gekeken nar afstelling enzo en doet hij het nog niet, ik weet het echt niet meer :?:?

timbeckers
            Bijdrager

hmm mischien domme dingen weet het ook niet maar zit het koppelings schaaltje los van de buitekant van de koppeling? draait vliegwiel? ring tussen koppeling en kruk goede kant op? lagertjes uit de koppeling?…
              kijk het es na weet niet of het er aan ligt probeer beetjete helpe dis het enigste dat nog niet egt genoemt is :p

vespa =]

koppelings schaaltje zit los van de buitenkant, vliegwiel draait(binnenste van de koppeling ook) ring zit ook goed en lagertjes zitten mooi om de puntjes

ja-general
                Bijdrager

als je gas geeft dan gaat ie uit of anders pakt ie de buitenste schaal van de koppeling wel

vespa =]

als ik gas geef gebeurd er niets, hij gaat nie uit maar blijft normaal stationair lopen
                    en de buitenste schaal van de koppeling pakt ook. (we hadden eerst ook een koppeling die het zeker deed erop gedaan, deed ie t nog niet)

timbeckers
                    Bijdrager

dude ik ben radeloos spie dood ofzo?
                      gaat de gasschuif wel open als je aan het gas rijt?

vespa =]

spietje is nog goed en gasschuif gaat ook open

en je bent niet de enige die radeloos is:|

vespa =]

hallo,

ik denk dat ik weet wat er aan de hand is (YES)
                          ik had mijn blokje helemaal onder me ciao uit gehaald en alles eraf gehaald, en toen keek ik naar het grote carter en daar was een stukje uit, zou dat de verklaring zijn van wel starten maar niet lopen?

gr vespa =]

Erik
                          Bijdrager

vespa =] :
                            toen keek ik naar het grote carter en daar was een stukje uit, zou dat de verklaring zijn van wel starten maar niet lopen?

gr vespa =]

Als je carter daar ”lek” is, kan de motor vaslselucht aanzuigen. Wellicht dat ie er stationair op blijft lopen, maar met gas geven er gewoon te veel lucht wordt aangezogen. Lekt ie daar ook mengsmering dan?

vespa =]

zoiets dacht ik ook, of hij verliest door dat gat al zijn carterdruk

FonS
                              Bijdrager

ja maar waar zit dat gat ? :p maak eens een foto zou ik zeggen

ja-general
                                Bijdrager

de v snaar draaid ook als dat zo is kan t zijn dat je t pinnetje bij de 8ternaaf heb ingedrukt had ik eerst ook

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 83)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.