:: Keuzehulp opvoeren citta
-
Hi vespa freaks
Ff snel voorstellen Marcel 44 jr uit Ede en na 25 jaar citta loos er weer 1 compleet nieuw opgebouwd
Nu heb ik een vraag ivm opvoeren welke cilinder bevelen jullie mij aan?
Laatste citta van mij was in 1995😂 was 60cc polini 13.13 homoet en 65 poulie liep 😁😁
Nu st blok geveild carter 70 poulie 13.13 city power loopt bleeehhh 😩
Graag ideeën voor een leuke set up
Er is veel mogelijk..
Hoe hard moet het gaan?
Hoe veel mag het kosten?
Hi
Hoef niet heel hard wat meestal wel het geval is bij deze set ups maar lekker vlot mag wel en kosten ja voor kwaliteit betaal je toch? Maar geen evo blok oid zat te kijken naar een malossi polini???
Als het niet te hard hoeft te gaan, niet te veel mag kosten en nog betrouwbaar moet zijn zou ik gaan voor een 43mm DR evo, inlaat en spoelpoorten van je carters bewerken, 13/13 en een expansie uitlaatje. Een Polini 43mm is ook leuk maar wat duurder, over de Malossi 43mm hoor ik mindere verhalen (zuigers die snel slijten etc).
Ja las het idd overde malossi😢qua uitlaat lees ik ook niet veel goeds ik ben op zoek geaan maar zou geen topper weten.
Leo krul en homoet zijn heeeel schaars tot niet te vinden
Dus DR is een goed merk??
DR heeft een goede prijs/kwaliteits verhouding.
Een homoet ga je tegenwoordig bijna niet meer vinden. Een Leo krul kom je nog wel eens tegen. Maar bijvoorbeeld een Proma CC doet het ook leuk op een 43mm met bewerkte carters.
Tnx ga ff rondkijken voor wat leuk spul heb nu wel een idee wat ik kan kopen
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.