Vespa-Ciao.NL
:: Keuze maken

Home Forums Algemeen Oude topics Keuze maken

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Topic starter

Ik mag van mijn ouders iets voor 50 euro kiezen voor de kerst.
      Nou dit vind ik natuurlijk niet erg :D, ik zat zelf te denken aan een uitlaat (Ik kan namelijk aan een Leo HM komen die 1 keer is gebruikt en ziet er nog nieuw uit voor 50 euro) maar of dat een goeie keuze is voor mijn setup/brommer ?
      Of misschien andere dingen voor mijn brommer ?
      Het moet echt 50 euro zijn niet meer!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

Tonni
      Moderator

Ik denk dat je brommertje best lekker zal lopen op een Handmade. En voor een zo goed als nieuwe is het ook niet duur. Loopt het dan echt niet, kan je ‘m voor hetzelfde ook zo weer kwijt. (aan mij b.v.) 🙂

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Herr Flick
        Topic starter

ok te gek :D, tonni kun je trowens mij ook ff keer mailen want ik wou ook nog ff wat uitlaatjes proberen van jou als dat goed is, kun je als je mss op je ciao komt ook mijn rare techno proberen omdat ik m heb vergeleken met een echte techno ziet hij er tog anders uit qua bocht en achter de demper een andere bocht en grootte, dus mss is hij anders.
          en ik moet eigenlijk ook ff een balhoofdkapje hebben anders gaat me lak mss ook iets sneller aan slijtage ernaast.
          dus kun je me ff mailen ofzo dan of op msn

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

Frenkie
          Bijdrager

Een Leo Hm is echt wel een ralxte pijp man, kheb hem zelf ook :D:D. Zeker voor 50 euro. Ik zou het zeker doen. En anders verkoop je hem idd gewoon weer door zoals Tonni al zei.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.