Vespa-Ciao.NL
:: kenteken afgebroken.

Home Forums Techniek Framedelen kenteken afgebroken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Bo3T
    Topic starter

Hallo.

mijn kenteken is afgebroken, de ene helft zit nog aan men brommer, de onderste helft ben ik kwijt.
      wat moet ik nu doen? iets met de verzekering? of kan ik gewoon een nieuwe plaat laten maken?(waar?)

bedankt!

Mike
      Bijdrager

je moet een nieuwe laten maken
        je stukke inleveren, en nieuwe laten drukken.

kost je 20 euro miss..

als je hem helemaal kwijt was had je meer gezeik, dan had je ook nieuwe papieren nodig

Mike

frf
        Bijdrager

ik ben een maandje geleden mijn hele kenteken kwijt geraakt dus ik naar autozaak waar ze kentekenplaten maken en hij zei is geen probleem helemaal geen gezeik verder je moet alleen even bij het gemeentehuis langs om te zeggen dat je je kenteken kwijt bent en dan is het geregeld kostte mij 25.70… 2 dagen later alweer kwijt 🙁 dus weer een nieuwe aangevraagt wa geen probleem nu heb ik er al een 2 op 😛

Jelle
          Moderator

langs het gemeentehuis??????
            Daar heb ik als ambtenaar nog nooit van gehoord.

Ik moest laatst ook een nieuwe kentekenplaat, gewoon naar een kentekenplaatfabrikant gegaan en gemeld dat mijn plaat vermist was.(wel je papieren meenemen)
            Kreeg zo een nieuwe met een 1-tje erop, ik hoefde er voor de rest niks voor te doen.

koste me 22,50

erwinko
            Bijdrager

tegenwoordig hoef je ook geen nieuwe papieren meer 🙂

Bo3T
              Topic starter

haha iets heel aparts.. ons mam belde mij net op, dat ze mijn onderste deel heeft gevonden toen ze de hond aan het uitlaten was :P.. heb hem nu met popnagels erop zitten…men kenteken is nu wel een cm korter :p.

denk dat ik toch maar een ander plaatje ga bestellen, want zo mag ik wss ook niet rijden.

maar toch bedankt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.