Vespa-Ciao.NL
:: kenteken?

Home Forums Algemeen Brommers algemeen kenteken?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

weg-gevaar
    Topic starter

eej
      ik kan nu een vespa kopen met schouwings papieren erbij kan ik dan wel nog gewoon een kenteken laten maken of moet ik dan ook eerst een keuring bij de rdw???
      (€50)
      laat het me zo vlug mogelijk weten…
      alvast bedankt

Monstercitta
      Bijdrager

Als ik goed gelezen heb is de schouwing papier niks meer waard en kan je hem weggooien en hem laten keuren bij RDW. Papiertje is niks meer waard je kan geen aanvraag meer doen voor kenten. Dat zegt mijn geheugen nu. Maar denkt dat het wel klopt

Jeroen
        Bijdrager

na 1 november zijn alle schouwings papieren vervallen, dus kun je hem niet meer op kenteken zetten zo en zou je dus de grote keuring moeten doen, die meer dan 100 euro kost, dus dat is het echt niet waard!!
          als er een kentekenbewijs bij zit is er geen probleem

weg-gevaar
          Topic starter

hij is wel al op de post gedaan trouwens dus zeg maar geowon papieren waar je normaal mee de winkel in ging en de kenteken liet maken dus dat wat je thuisgestuurd krijg van de rdw

Timmetje
            Bijdrager

Als je papiern hebt gekregen waar het kenteken op staat, zit er wel een kenteken onder (hooguit een plaat moeten maken)

bij jou zit er dus een kenteken op 😀

leuke aanbieding trouwens? nog iets ergs mis mee met die ciao?

weg-gevaar
              Topic starter

schroefje van tree plankje is weg,lampje voor en achter kapot,decrompressie kabel kapot dus valt mee voor dat geld en het ding gaat 70/75

Timmetje
                Bijdrager

hij mag helemaal nie zo hard, mallosie stickers zeker?

Maar voor de problemen valt het allemaal zeker mee

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.