Vespa-Ciao.NL
:: KennyVespa Black Ciao, *Klaar*

Home Forums Perso’s Projecten KennyVespa Black Ciao, *Klaar*

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 112)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Oww, erg mooi zeg:) (ook je frame zit er nu al “smooth” uit:))

Wordt Metallic zwart – Grijs combi? (vind die van STFU erg mooi geworden, en die heeft ook ongeveer zelfde kleurencombi:))

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

KennyVespa
      Topic starter

aleen de velgen zijn zilver/gijs, al het andere is metallic zwart, heb maar liefst 5 bussen gebruikt 😛 en 3 bussen primer en 4 bussen blanke lak 😛 hahaha

en de kappe zijn gewoon mat zwart (orginele kleur)

frame zit al in de lak aleen heb nu effe geen recente foto zal ik vanaaf effe posten 😉

KennyVespa
        Topic starter

heb nog effe het gespoten frame fotos erbij gezet

wat vinden jullie ervan?

het frame is dus zonder blanke lak, dat moet nog maar glanst wel al dik 😀

sjaak trekhaak

ziet er goed uit:thumb

pier
            Bijdrager

Je levert goed werk kenny! is dat je eigen frame btw, waar kenteken op zit of een ander?

en nog een vraagje die goedkope snellere vario trekt die goed? ( op 50cc dan he ) en kun je die rolletjes gewoon bij de bromboer halen…

KennyVespa
              Topic starter

trekt als een malle die vario, aleen gaat niet super hard ik ga nu maar 60 ofzo, maar trekt egt als een debiel, ook op 50cc btw, je moet wel met die vario de malossi rolletjes kopen voor dat ding, dan heb je geen dip meer, thnx voor de leuke reacties, ben ook uiterst tevreden over het frame 😀

hansieb
                Moderator

Leuk maarja wel zwart 🙂 ga je nu eindelijk je dikke blok eens aanslingere?

cittadriver
                  Donateur

ziet er al strak uit jong word alleen eens tijd dat het ding dadelijk ook echt gaat knallen met je evo engine

KennyVespa
                    Topic starter

jup alle onderdelen zijn onderweg van jmpb, en dan kan ik gan knallen :D, ben dus 100% zeker met de evo engine op de meeting

N!CKs

dat is goed om te horen dan je alle onderdelen hebt besteld.
                        lekker knalle:thumb

KennyVespa
                        Topic starter

heb net stickers geplakt, fotos staan in post 1, wat vinden jullie ervan

vetjes tog :D:D

.-{2F4OV}-.

kvind het eerlijk gezegd niet zo mooi;)

Ziet er n beetje krom uit zo over de hoek van de tank heen geplakt..

maar het gaat er natuurlijk om dat jij t zelf mooi vindt:thumb

Frame ziet er wel zeer bruut uit=)

denniec1
                            Bijdrager

ik vind t ook niet mooi zoals je je stickers hebt opgeplakt;)
                              tis wel op een speciale manier zoals je zegt maar ik vond
                              t toch mooier als je ze gewoon recht op de tankinham had
                              geplakt. en niet met zon bocht… maar goed…. de rest van je
                              brommer ziet er wel super uit:thumb.
                              da word lekker gaan met die 42mm alu:D

KennyVespa
                              Topic starter

tank inham heb ik niet meer daarom, en ik ga met malossi 47mm deps op evolution engine rijden dus 😉

denniec1
                                Bijdrager

KennyVespa :
                                  tank inham heb ik niet meer daarom, en ik ga met malossi 47mm deps op evolution engine rijden dus 😉

nee tankinham heb je niet meer, dat zag ik. Maar ik bedoel op de plaats waar
                                  normaal de tankinham zit. snappie;) 47 deps, da wil ook zeker lekker gaan:)

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 112)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.