- Dit onderwerp bevat 111 reacties, 28 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 7 maanden geleden door ArvidW.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
7 februari 2007 om 21:59 #445423
RebelVet wil wel eens weten wat die modificatie set gaat doen 😀
7 februari 2007 om 22:03 #445426ik ook daarom heb ik hem besteld die polini vario koop ik ook nog maar doe ik pas nadat ik dit getest heb
11 februari 2007 om 21:58 #445540updat post 1
Sprocatti Exhaust =)
11 februari 2007 om 22:12 #445541Mooi uitlaatje, knap gemaakt door de belgische beer!
Probleem met fredzz opgelost?
11 februari 2007 om 22:16 #445542Ik verdiep me erniet meer in, ik krijg het geld niet terug en hij wil me geen andere oplossing geven dan maar een nieuwe klok te kopen, zeer spijtig
maar ik en fredzz hebben het erniet meer over, ik wil geen vijanden hebben of maken op het forum 😉
11 februari 2007 om 22:30 #445543ik vind het wel best lullig dat je dan een kapotte krijgt. maarja liever hou ik me erbuiten en wens ik je succes met je DEPS Evo!
11 februari 2007 om 22:35 #445544Tjah wat die klok betreft, ik kan het je voor de 1000ste keer zeggen maar ik had gezegd dat die 1 keer vast liep! Toen had je ook nog een foto van me gekregen; je zei zelf dat je hem ging reviceren. Daarbij houdt dat in dat je wist dat de klok niet 100% zou kunnen zijn maar je besloot hem toch over te nemen.
Dan heb ik er niets meer mee te maken.
Verder heb ik gewoon met die klok gereden hoe die op dit moment is he… Toen die nog perfect was was het een super vertanding, nu die af is kan je er alsnog mee rijden! (ik zeg niet dat je dat moet doen ik probeer alleen duidelijk te maken dat hij het gewoon doet!)11 februari 2007 om 22:55 #445545Fredzzz :
Tjah wat die klok betreft, ik kan het je voor de 1000ste keer zeggen maar ik had gezegd dat die 1 keer vast liep! Toen had je ook nog een foto van me gekregen; je zei zelf dat je hem ging reviceren. Daarbij houdt dat in dat je wist dat de klok niet 100% zou kunnen zijn maar je besloot hem toch over te nemen.
Dan heb ik er niets meer mee te maken.
Verder heb ik gewoon met die klok gereden hoe die op dit moment is he… Toen die nog perfect was was het een super vertanding, nu die af is kan je er alsnog mee rijden! (ik zeg niet dat je dat moet doen ik probeer alleen duidelijk te maken dat hij het gewoon doet!)je zegt zelf we zetten er een punt achter en nu ga je er zelf weer mee beginne,, je weet ook niet wat je zegt he :S Hou nu maar gewoon op en weer normaal doen dat gedoe de heletijd..:S
11 februari 2007 om 23:29 #445546naja, ik pak hierbij de kans om openbaar uit te leggen hoe het nou echt zat… vind ik wel zo eerlijk…
Kenny opende zelfs een topic waarin hij verklaarde wat er gebeurde, maar hij wou me ‘niet zwart maken’…12 februari 2007 om 00:20 #445550einde verhaal wil er niks meer over horen, we hebben tog allebij een andere mening
12 februari 2007 om 05:37 #445551precies, risico is dr bij kopen van particulier en dat kun je toch niet verhelpen door wat te ruzieen..
trouwens over wat voor vertanding gaat t? malossi ofzo?
mooi dingetje alleen die steigerbuis vind k beetje overkill 😛 maja tog wel vet ook 😀 zal ook zeker lekker rijden, heb op timo’s ciao gefietst toenstrax toen die buis drop had gelast en dat was wel een stukkie steviger en stabieler..ik hoop tot je binnekort wat mooie filmpies hebt voor ons van t rijden want daar ben k benieuwd naar 😀
zeker met dat pijpje, wat overigens zeer schön klinkt! als ie af is mojje langskome man in m’tricht 😀 kunne we m s in t echt hore12 februari 2007 om 20:39 #445558IS goed dan kom k wel eens langs,,
Ik heb net nog 2 uur aan de brommer gesleutelt die ik voor 20euro gekocht hat, en vond net alle kabels van zoon nieuwe ciao koplamp met werkende km teller en claxon remlicht en al die zeik 😛 en dat voor 20 euro
en doen ik het blok splitste vond ik nog een olympia krukas en een 50Cc dr snel met 2 lichte krasjes
dus ik mag egt niet klagen voor die prijs :P, ik hat eigenlijk aleen maar spatbord en bagagedrager nodig en kreeg de hele brom erbij 😛
8 maart 2007 om 15:33 #445967Update:::
Vandaag vario erop geknalt, met de vario modificatie set, en trekt egt als een gek, zitten gewoon standaard rollen in maar trekt egt super super hard, zal nog wel fotos plaatsen 😉
8 maart 2007 om 15:48 #445968Filmpje ook? 😉
23 maart 2007 om 17:03 #446273Malossi Too Bad Binne 😀 Post 1 voor foto’s
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.