Vespa-Ciao.NL
:: Kapotte zuiger ofzo??/

Home Forums Techniek Problemen oplossen Kapotte zuiger ofzo??/

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

dennisje
    Topic starter

hallo ik heb alweer een nieuw probleem met mijn vespa ciao mix.
      Ik kan hem met gemak starten en hij rijd ook goed maar als hij een tijdje heeft gereden en warm is heeft hij de neiging om uit te vallen en valt gewoon stil ik duw hem weer aan krijg hem weer aan maar wilt niet meer in de toeren iemand een idee wat dit veroor zaakt ook hoor ik als hij de neiging heeft om uit te vallen. dat het net klinkt of de uitlaat los is heel raar! pleaz help!

dennisje
      Topic starter

zal ik is doen maar zou toch is willen weten voor mensen met ervaring stel dat ik niks zie

ArvidW
        Donateur

dennisje :
          maar wilt niet meer in de toeren iemand een idee wat dit veroor zaakt ook hoor ik als hij de neiging heeft om uit te vallen.

Klinkt als een geval “te grote sproeier”. Als hij uitgevallen is en je start hem weer dan tuft hij alleen maar op een heel laag toerental?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

Geert (H) Ciao

Ik heb precies hetzelfde gehad, te kleine sproeier

dennisje
            Topic starter

dit is wel als hij alleen warm is raar eh
              en het is niet dat hij telkens slechter gaat doen het is gewoon in 1 keer dat hij slecht gaat dus niet trapwijs langzamer maar in 1 keer

en wat moet er nu in grotere of kleinere sproeier??

gdoggstyle
              Bijdrager

ik had ook zoiets en bij mij was het een TE grote sproeier, check je kleur van je boegie is,

dennisje
                Topic starter

Ik heb er nu een sproier 46 in zitten en is mooi koffie bruin.
                  Ik heb er is een 36 in gezet nou dan rijd hij dus voor geen meter ik dacht hmm even een grotere dus ik gooi er 62 in en voila:P hij rijd als een sneltrein!:P en nu ook met een bromklok rijd hij lekker 60 ongeveer
                  dusja hij rijd lekker bedankt voor jullie tips!

niek1992
                  Bijdrager

hmm. redelijk grote sproeier. Ik met een 50DR geveilde carters & top one deed het met een sproeiertje 48. Heb ook een 12/12 carb.

dennisje
                    Topic starter

ja vind ik dus ook maarja ik heb vast weer een appart geval:PXD zoals gewoonlijk maar het belangrijkste is hij rijd lekker 60:P

goedguus
                      Bijdrager

niek1992 jou sproeier vind ik wel heel klein.. ik had met standaard carters 13/13 en city power al 54 erin zitten

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.