- Dit onderwerp bevat 197 reacties, 32 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 3 maanden geleden door kapot.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 oktober 2007 om 22:08 #451643
De killswitch moet op de groene draad bij het cdi , check topic killswitch aansluiten op CP daar heb ik fotos gepost.
Luister aub niet meer naar je brommerboer aan zulke antwoorden heb je niks, leo krul op 80cc :pest
Het is vooral testen , je moet eigenlijk iemand weten met wat leuke uitlaatjes zodat je op een leuk weggetje een beetje kan testen wat elke uitlaat doet. Ik zou zeggen heb je veel te besteden neem een calibrata , barendf heeft een 46 polini en daar rijd die ook leuk op en ziet er gruwelijk uit.
Maar volgens mij was jij de man die een uitlaat wou zonder al te veel lawaai etc… dan houd het bij je citypower op.
Uitlaten die aan te raden zijn:
– Proma circuit heb je niet al te veel besteden is dit ding gewoon goed thomas rijd er zelfs mee op zijn 47 deps
– Ninja usine
– Simonini calibrata
– Simonini racing
– FabriziUitlaten die ook kunnen maar waar ik geen fan van ben qua looks
– Polini SP
– Too badHangt van je budget af… maar koop nu eerst maar eens een fantsoenlijk uitlaatje en heb je BTW de juiste sproeier wel ?
17 oktober 2007 om 22:43 #451644@ Edo , daar dacht ik ook aan ja. misschien doe ik dat ook wel.
@ Hans, Ik heb geboden op een simonini racing, hopen dat hij voor 76,20 incl. verkopen wilt.
Ik heb nu de juiste sproeier ja.
Tegen het geluid kan ik altijd de demperwol nog aanpassen ofzo.Een calibrata is leuk, maar:
1: zoveel geld heb ik vandaag niet
2: dat valt meteen zo op…
3: jeej 3wat vind je dr van? Ik hoop dat hij die simo racing wel voor die prijs weg wilt doen. Heeft 10KM gereden ofzo.
17 oktober 2007 om 23:47 #451645Ik denk ook aan de Simo Racing. Wel redelijk veel volume die pijp… De Simo die Wous heeft is ook een leuke optie (ben de naam kwijt..) Proma Snake en Leo Handmade doen het ook goed maar moeilijker te vinden en je moet ze net mooi vinden..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...17 oktober 2007 om 23:49 #451646Ik ben benieuwd of de demper dan te verwisselen is…
Waar ik ook benieuwd naar ben.. kan ik mijn inlaat stiller maken? is dat gewoon een kwestie van demperwol eromheen bouwen?
18 oktober 2007 om 10:14 #451651Godverdomme #@$@%!!
kut brommert
net geprobeerd een decompressiekabeltje opnieuw aan te sluiten.
lukte niet lekker. Ik denk dat ik een van mijn tapgaten in het blok heb gemold, kutmateriaal.
Ik heb mn decompressie hendeltje op mn kop gemolt
alles gaat stuk godverdegodverkan ik dat ding niet bij een van jullie langsbrengen want dit is echt een ramp gewoon, ik dacht eindelijk dat ik er lekker op kon gaan rijden. Mijn droom knapt als een zeepbel.
help
18 oktober 2007 om 10:46 #451652Tonni :
Ik denk ook aan de Simo Racing. Wel redelijk veel volume die pijp… De Simo die Wous heeft is ook een leuke optie (ben de naam kwijt..) Proma Snake en Leo Handmade doen het ook goed maar moeilijker te vinden en je moet ze net mooi vinden..De proline tonni 😉
18 oktober 2007 om 10:59 #451654Kun je eens een foto maken van wat je denkt dat er stuk is?
Jammer dat je niet letterlijk om de hoek woont anders zou ik zo langswippen.
Ik kan niet zeggen dat ik om kom in de tijd, maar op zich mag je hem wel langsbrengen.
Wat betreft de inlaat, een luchtfilter met filtermateriaal er in zou wel wat stiller zijn denk ik. Maar ja het is niet eens zo’n direkte inlaat, dus in theorie zou bv. een Mal. Reedvalve inlaat meer lawaai moeten maken(dichter bij de geluidsbron).
18 oktober 2007 om 12:03 #451659Edjuh, ik heb nu de decompressie weer aangesloten, met pijn en moeite, en ik heb nog steeds geen compressie :'(
Ik draaide de onderste tapeind aan (die ene tegenover de andere twee zegmaar) en ik draaide maar door en door en door, en hij zit voor mijn gevoel ook niet stevig vast.
Net probeerde ik aan te rennen (terwijl ik achterop zat) en toen maakte het geen verschil of ik nou het decompressiehendeltje wel of niet indrukte. Ik denk dat ik het helemaal gesloopt heb.
18 oktober 2007 om 12:08 #451660hopelijk heb je niet je tapeind doorgedraait.
ennuh Tonni, de proma badsnake vind ik helemaal geen goede pijp. met 50cc en met 70cc mee gereden maar ik vond het niet erg veel goeds.
18 oktober 2007 om 12:08 #451661Misschien zit je tapeind los, dan zit je cilinder ook niet goed vast en heb je idd geen compressie.
Verlies de moed niet, ga desnoods iets anders doen en kijk er later weer naar.
18 oktober 2007 om 12:17 #451662Edjuh zoals het er nu uit zie ga ik er vandaag niet meer aan sleutelen, alles wat ik doe gaat kapot.
Ik ga mijn moeder eens vragen of ik em langs kan brengen..Ik denk idd dat het tapeind is doorgedraait..
:'( en ik heb er gisteren nog zo lekker op gereden :(:(
18 oktober 2007 om 12:31 #451663effe cilinder eraf halen, pakkingen bekijken en kijken of ie is doorgedraait. als ie is doorgedraait, voor een paar euro helicoil erin laten zetten bij je bromboer.
18 oktober 2007 om 14:11 #451665Ik ga vandaag de cilinder eraf halen 🙁
Dan bekijk ik de pakkingen
en dan laat ik morgenochtend m7 erin tappen bij de bromboer, helicoil heeftie niet.–edit–
Heb trouwens een Simo racing gekocht18 oktober 2007 om 15:06 #451670weet je zeker dat hij daar doorgedraait is..niet je moer die doordraait op het tapeind?
18 oktober 2007 om 15:44 #451675dat ga ik zo even bekijken, maar ik weet het voor 90% zeker aangezien het carter van minder sterk materiaal is.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.