Vespa-Ciao.NL
:: Kapot’s Evo ciao Simo Racing binnen

Home Forums Perso’s Projecten Kapot’s Evo ciao Simo Racing binnen

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 198)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kapot
    Topic starter

Kan eventjes duren… Licht aan jullie, bij mij doen ze het wel en allyoucanupload.com heeft het nog nooit af laten weten bij mij 😀

Om jullie zoet te houden: kort filmpje (4 sec)

Check de smile van die gozert, onder de indruk van de power van mn benzinefiets 😛

Edjuh :
      Hoe is de afstelling dan robski? Je bent toch niet aan het scheuren zonder goeie afstelling he? Heb ik in mn enthousiasme ook wel eens gedaan maar het bleek achteraf toch veel te arm te zijn!(zonder ernstige gevolgen gelukkig).

En wat zei ik ook alweer over de kleuren? O ja, rood geel of blauw:)

Afstelling naar mijn weten is wel goed… Ik kan er altijd nog even naar kijken, maar ik denk dat het wel snor zit (als ik namelijk een beetje choke dan begint hij al te sputteren)
      Waarvoor die kleuren ook al weer? de wielen en kappen toch? (ik heb de concentratie van een baksteen)

hansieb
      Moderator

Duh als je je choke indouwt krijgt die meer benzine … bekijk je bougie eens het zou zonde zijn als je blok vast loopt man!

En ik mag hopen dat je die gebeunde 43mm pakking er toch niet tussen hebt.

kapot
        Topic starter

hansieb :
          Duh als je je choke indouwt krijgt die meer benzine … bekijk je bougie eens het zou zonde zijn als je blok vast loopt man!

En ik mag hopen dat je die gebeunde 43mm pakking er toch niet tussen hebt.

Sproeier 86 moet voldoen, en anders haal ik er nog wat bij.

En die pakking zit er dus wel tussen 😛 alleen nu aangepast, nog ff wat groter gemaakt 🙂

kapot
          Topic starter

Alles werkt :D:D

Heb de achterklok gevult met olie, die maakte een schrapend geluid.
            Heb alles nu netjes vast zitten, en nummerbord gepopnagelt.
            Simo racing zit er ook onder, met het gapatenteerde B. Eunhaas (C) ophangsysteem.

Ik heb alleen geen idee hoe hard hij gaat. Ik heb ff een foto gejat van een teller en daar een streepje ingezet, jullie mogen gokken hoe hard dat is, ik heb geen idee.

Hij rijd heerlijk! schatting op 70-75km/u met 5.6 grams rollen.
            Ik heb alleen het gevoel dat de laatste 3mm gas geen extra snelheid meer toevoegd… Daar kan ik evt. nog wat aan tunen mocht ik dat willen.

Hij trekt als een tiet, ik zit helemaal op het puntje van het zadel en dan nog naar voren geleund anders gaat hij de lucht in 😛

hansieb
            Moderator

Met standaard vertanding zal je topsnelheid inderdaad wel zo rond de 75-80km/h liggen.

Rijd even achter een auto aan of een 80km weg om zo te kijken hoe hard die gaat.

kapot
              Topic starter

Damn, popnagel bij kenteken rammelt, zal wel door die onbedoelde wheely komen die een vriend er maakte (moet je maar niet vol gas geven als je wegrijd) ik zag mn brommer in de berm en hem over het fietspad rollen 😀 lachen 😛

Ik ga nu een tijdje geen volgas meer geven… Gisteren reed rustig een tunneltje in, komt zo’n nozem me inhalen, dus ik denk, eens kijken of ik die scooter bij kan houden… Ik hield hem gewoon bij. Zijn top was wel iets hoger, ik weet niet hoeveel hoger want na een paar honderd meter begon men brommer te pruttelen, viel uit, en ben ik op de choke naar huis gereden (oei)

zometeen maar eens kijken wat hij doet.

N!CKs

denk dat hij idd rond de 75/80km/h rijdt.
                  want als je datongeveer meet op de teller tot waar hij komt is het dus 75/80km/h.

gr.

TimoO_
                  Donateur

ik zou echt niet lagge als een vriend m’n brommer de berm in rijdt hoor 😮 . heb ik ook eerst gehad, met dezelfde setup (op uitlaat na). ik liet een vriend rijden, ik zij NIET volgas geven! hij deed eerst rustig aan maar hij kwam niet echt vooruit, dus hij gaf volgas en vloog omhoog met de brommer de bosjes in. dat boeide me niet echt veel omdat hij zelf de brommer nog ENIGZINS onder controle had. maar als je van de brommer afligt heb je dus geen controle erover :con

kapot
                    Topic starter

Klopt, ik wilde nog tegen hem zeggen om geen vol gas te geven… Maarja toen was hij al weg. Geen schade gelukkig (hoe doe ik dat toch)

Denken jullie dat andere rollen nog wat aan de topsnelheid gaan doen?

kapot
                      Topic starter

Godver :boos

Koop NOOIT maar dan ook NOOIT!!! een EBR vork :!

Hij is gewoon @!$# KROM :S:S

Kan er dus vandaag niet mee naar m’n werk. Moet ik nu een tomos vork op zien te zoeken. M’n brommerboer kijkt er al naar uit voor me, als hij er 1 tegen komt is ‘ie voor mij.

bah.

Rebel

Ik weet niet hoor kerel maar volgens mij mol je alles toch echt zelf

zoveel problemen heb ik nooit ergens mee gehad
                          ebr is kut vork maar k heb uhm nog nooit gemolt gekregen :S

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

het is niet de ebr vork, als telescoop maar als gewone voovork (die in het chrome)

vieze bende dus..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

.-{2F4OV}-.

Hoe kan die krom zijn dan:?

kapot
                              Topic starter

Dat vraag ik mij ook af Sil, ik heb em netjes gemonteerd zoals het moet, maar het wiel ging steeds schever staan, en nu durf ik er niet eens meer mee te rijden. De poten zijn verdraait, en het wiel staat schuin naar links. En ik heb al geprobeerd te varieren met ringetjes aan de zijkanten, ik schiet er niets mee op.

Ik heb al een tomos vorkje gevonden op marktplaats, ik hoop dat die gozert er niet te veel voor vraagt.

Bartjee
                                Donateur

Hmm je bent niet de enige die dit probleem heeft… Ik heb het met de chrome ebr voorvork. Die trekt ook elke keer scheef zodat het wiel naar links gaat staan. Echt vaag. Heb het ook al proberen op te lossen met ringetjes en shit en toen stond ie weer recht maar inmiddels staat ie ook weer scheef. kut ebr

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 198)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.