Vespa-Ciao.NL
:: Kapot’s Evo ciao Simo Racing binnen

Home Forums Perso’s Projecten Kapot’s Evo ciao Simo Racing binnen

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 198)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rebel

ja of mirage als je gewoon mooi wil en een beetje geld over hebt

kapot
      Topic starter

Bartjee :
        Wit is altijd mooi he:D

Klopt, maar staat dat goed met chroom? Ik vind van niet… Heb je er ook een voorbeeld van?

Rebel :
        ja of mirage als je gewoon mooi wil en een beetje geld over hebt

Maar de rest van de ciao is gewoon zwart met chroom… Dan vind ik wit nog een betere optie.

VespaAvanti
        Donateur

IDEE!!!
          Spuit de velgen zwart en spuit je frame oranje:lol

kapot
          Topic starter

VespaAvanti :
            IDEE!!!
            Spuit de velgen zwart en spuit je frame oranje:lol

Pft, ik heb net een maand geleden mijn frame laten lakken…
            Maar ik heb met edjuh overlegt en daar zijn wel wat interessante dingen uitgekomen. Hoe ik dat ga uitwerken weet ik nog niet, maar het word wel mooi.

kapot
            Topic starter

Ontsteking binnen, maar het werkt niet. Zie topic: http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=7708&n=last#bottom

Met de nieuwe malossi filter en nieuwe uitlaat issie wel lekker stil.

Fredzzz
              Moderator

Zie reacties.

Bougie en carb? Zowieso ff bougie kijken!

kapot
                Topic starter

Na de reactie van fredzzz over de benzine, toch maar even gechecked.

Wat denk je?

Benzinekraan dicht. :pest:@:ehh:bloos

Hij doet het goed. Straks even achterwiel rechtzetten (loopt tegen uitlaat aan) en dan karren 😀

Je kan dus binnenkort filpmjes verwachten 😀

reiniero
                  Bijdrager

wahahahahahahha dikke lachkick.. slimpie:P nou ja mooi dat die het doet:)

kapot
                    Topic starter

reiniero :
                      wahahahahahahha dikke lachkick.. slimpie:P nou ja mooi dat die het doet:)

Ja ik vind het zelf ook leuk 😛 ben eigenlijk gewoon blij dat het alleen de benzinekraan was hahaha

Net weer ff gekloot met het achterwiel, maar ik krijg hem toch niet lekker recht hoor, morgen maar ff langs de brommerboer, dan zet die hem wel recht. Kunnen ze er meteen een stukkie op rijden daar, vinden ze altijd zo leuk.

Misschien ook maar lichtere rollen erin doen (heb nu 8.5 of iets)

Net nog even tegen de SR van een vriend van me gereden… ik haalde hem echt heel hard in 😀 heerlijk.

Fredzzz
                      Moderator

Lekker bezig! Hehe… :thumb Hoort erbij. Gelukkig is het niets groots.

Snel filmpjes plaatsen, wil het wel even kunnen zien!

Edjuh
                        Bijdrager

Hoe is de afstelling dan robski? Je bent toch niet aan het scheuren zonder goeie afstelling he? Heb ik in mn enthousiasme ook wel eens gedaan maar het bleek achteraf toch veel te arm te zijn!(zonder ernstige gevolgen gelukkig).

En wat zei ik ook alweer over de kleuren? O ja, rood geel of blauw:)

woe
                          Bijdrager

kapot :

reiniero :
                            Net weer ff gekloot met het achterwiel, maar ik krijg hem toch niet lekker recht hoor, morgen maar ff langs de brommerboer, dan zet die hem wel recht. Kunnen ze er meteen een stukkie op rijden daar, vinden ze altijd zo leuk.

je wiel kan je echt niet meer rechter zetten, zijn maar 4 bouten behalve als je frame echt zo krom als een banaan is

je moet gewoon een deuk in je uitlaat slaan, zoals iedereen met een simo racing

kapot
                            Topic starter

Erm, ik heb geen deuk geslagen in mn simo hoor 😛 das zonde.
                              Ben even naar de bromboer geweest, om even wat dingen te overdenken. We kwamen met een leuke oplossing 🙂
                              We hebben de uitlaat er onder uit gehaalt, en toen aan de andere kant van het frame vast gezet. Zo zit de uitlaat een stuk verder van de band.

Zwart is het frame, blauw is de simo grijs is bout en moeren, geel is een variorolletje (gebruikt als afstandsbus)

Ik heb ook nog wat andere foto’s voor jullie…

Zie daar het prachtige gat in mn oude carter (tjah, had geen vliegwieltrekker :P)

blok in aanbouw

zelfgemaakte koppakking (vergrootte 43mm)

klote stervendehoerenkutvoorvork

mijn pakketje van eergisteren 😀 ontsteking enzovoorts

veertjes voor uitlaatje 😀

Rebel

Licht het aan mij dat ik de plaatjes niet zie?

Ook niet als ik erop klik namelijk

LeMoN
                                Bijdrager

Die stomme foto’s doen het niet bij mijn:pest:pest kan je niet gewoon op mijnalbum.nl ofzo uploaden 😕

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 198)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.