- Dit onderwerp bevat 197 reacties, 32 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 3 maanden geleden door kapot.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 oktober 2007 om 10:05 #424847
Rebelja of mirage als je gewoon mooi wil en een beetje geld over hebt
26 oktober 2007 om 10:12 #424848Bartjee :
Wit is altijd mooi he:DKlopt, maar staat dat goed met chroom? Ik vind van niet… Heb je er ook een voorbeeld van?
Rebel :
ja of mirage als je gewoon mooi wil en een beetje geld over hebtMaar de rest van de ciao is gewoon zwart met chroom… Dan vind ik wit nog een betere optie.
26 oktober 2007 om 11:33 #424855IDEE!!!
Spuit de velgen zwart en spuit je frame oranje:lol26 oktober 2007 om 11:36 #424856VespaAvanti :
IDEE!!!
Spuit de velgen zwart en spuit je frame oranje:lolPft, ik heb net een maand geleden mijn frame laten lakken…
Maar ik heb met edjuh overlegt en daar zijn wel wat interessante dingen uitgekomen. Hoe ik dat ga uitwerken weet ik nog niet, maar het word wel mooi.7 november 2007 om 16:22 #425292Ontsteking binnen, maar het werkt niet. Zie topic: http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=7708&n=last#bottom
Met de nieuwe malossi filter en nieuwe uitlaat issie wel lekker stil.
7 november 2007 om 16:32 #425293Zie reacties.
Bougie en carb? Zowieso ff bougie kijken!
7 november 2007 om 18:32 #425296Na de reactie van fredzzz over de benzine, toch maar even gechecked.
Wat denk je?
Benzinekraan dicht. :pest:@:ehh:bloos
Hij doet het goed. Straks even achterwiel rechtzetten (loopt tegen uitlaat aan) en dan karren 😀
Je kan dus binnenkort filpmjes verwachten 😀
7 november 2007 om 18:40 #425297wahahahahahahha dikke lachkick.. slimpie:P nou ja mooi dat die het doet:)
7 november 2007 om 18:43 #425298reiniero :
wahahahahahahha dikke lachkick.. slimpie:P nou ja mooi dat die het doet:)Ja ik vind het zelf ook leuk 😛 ben eigenlijk gewoon blij dat het alleen de benzinekraan was hahaha
Net weer ff gekloot met het achterwiel, maar ik krijg hem toch niet lekker recht hoor, morgen maar ff langs de brommerboer, dan zet die hem wel recht. Kunnen ze er meteen een stukkie op rijden daar, vinden ze altijd zo leuk.
Misschien ook maar lichtere rollen erin doen (heb nu 8.5 of iets)
Net nog even tegen de SR van een vriend van me gereden… ik haalde hem echt heel hard in 😀 heerlijk.
7 november 2007 om 23:56 #425308Lekker bezig! Hehe…
Hoort erbij. Gelukkig is het niets groots.Snel filmpjes plaatsen, wil het wel even kunnen zien!
8 november 2007 om 00:01 #425309Hoe is de afstelling dan robski? Je bent toch niet aan het scheuren zonder goeie afstelling he? Heb ik in mn enthousiasme ook wel eens gedaan maar het bleek achteraf toch veel te arm te zijn!(zonder ernstige gevolgen gelukkig).
En wat zei ik ook alweer over de kleuren? O ja, rood geel of blauw:)
8 november 2007 om 09:50 #425313kapot :
reiniero :
Net weer ff gekloot met het achterwiel, maar ik krijg hem toch niet lekker recht hoor, morgen maar ff langs de brommerboer, dan zet die hem wel recht. Kunnen ze er meteen een stukkie op rijden daar, vinden ze altijd zo leuk.je wiel kan je echt niet meer rechter zetten, zijn maar 4 bouten behalve als je frame echt zo krom als een banaan is
je moet gewoon een deuk in je uitlaat slaan, zoals iedereen met een simo racing
8 november 2007 om 20:34 #425332Erm, ik heb geen deuk geslagen in mn simo hoor 😛 das zonde.
Ben even naar de bromboer geweest, om even wat dingen te overdenken. We kwamen met een leuke oplossing 🙂
We hebben de uitlaat er onder uit gehaalt, en toen aan de andere kant van het frame vast gezet. Zo zit de uitlaat een stuk verder van de band.

Locatie: ophangpunt uitlaat bij het achterwielZwart is het frame, blauw is de simo grijs is bout en moeren, geel is een variorolletje (gebruikt als afstandsbus)
Ik heb ook nog wat andere foto’s voor jullie…

Zie daar het prachtige gat in mn oude carter (tjah, had geen vliegwieltrekker :P)

blok in aanbouw

zelfgemaakte koppakking (vergrootte 43mm)

klote stervendehoerenkutvoorvorkmijn pakketje van eergisteren 😀 ontsteking enzovoorts

veertjes voor uitlaatje 😀8 november 2007 om 20:39 #425333
RebelLicht het aan mij dat ik de plaatjes niet zie?
Ook niet als ik erop klik namelijk
8 november 2007 om 20:39 #425334Die stomme foto’s doen het niet bij mijn:pest:pest kan je niet gewoon op mijnalbum.nl ofzo uploaden 😕
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.