Vespa-Ciao.NL
:: Kapot’s Evo ciao Simo Racing binnen

Home Forums Perso’s Projecten Kapot’s Evo ciao Simo Racing binnen

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 198)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kapot
    Topic starter

Quotekapot :
      Het zijn de moeren op de tapeinden die steeds doordraaien. Of het nou slechte tapeinden zijn

Maargoed, hij staat nu bij de bromboer, en die gaat er even nieuwe tapeinden professioneel op zetten voor me zodat ze niet doordraaien. Nou zal het probleem daarmee wel opgelost zijn. Vanmiddag hoor ik meer.

bij mijn brommerboer is het zo dat je 2 verschillende tapeinden hebt

zilverkleurige, dat is de imitatie versie. die draaien bij een paar keer los en vast ook direct kapot.
      bruinkleurige, dat zijn de goeie. die gaan tijden lang mee. tenzij je echt je best doet om ze op je allerhardst aan te draaien.
      – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Ik had de zilverkleurige idd, en die zijn kut.

Ik had pakkingen besteld bij JMPB geloof ik kan ook mopshop zijn, maar ik kreeg de 43mm versie. Die heb ik dus zelf groter gemaakt. Ik had nog wel een 46mm voetpakking dus die heb ik wel gewoon gebruikt.

LeMoN
      Bijdrager

Sja, dat krijg je ervan als je jezelf kapot noemt heh, dan gaat alles ook kapot :pest

Nee hoor zit maar te klieren, tis wel balen dat het allemaal niet meezit, hoop voor je dat al die pech snel voorbij is! En je moet niet gaan zitten fucking op 1 ding als het niet lukt, dan laat je het ff rusten, post je desnoods je probleem hier, en dan ga je wat later weer verder 🙂

kapot
        Topic starter

@LeMoN tja ik had het kunnen verwachten 😛

Maargoed. Even weer een update 😀
          Hij loopt weer!

De bromboer heeft er van die donkerkleurige tapeinden ingezet, totaalprijs: 15 euro 😛 niet veel deze keer.
          na veel prutsen met de cilinderkop en met decompressiehendeltje (waar je engelengeduld voor nodig hebt of gewoon geweld) heb ik de kop er weer opgezet, en hem geprobeerd aan te lopen. Deed eerst vaag maar na een tijdje werkte het en sloeg hij aan.
          Hij loopt wel een beetje raar, een alsof ik niet volledige controle erover heb. Hij loopt ook niet stationair, dan valt hij gewoon uit (op een best hoog toerental vind ik zelf, op zulke toeren hoort hij niet uit te vallen)

Wat zal ik doen, gewoon mee naar mn werk vanavond? Hoe kan ik hem beter afstellen want ik heb het nog nooit gedaan…

Loopt hij zo sloecht vanwege de citypower?

reiniero
          Bijdrager

gwoon een beetje met je sproeiers testen je kan het nooit in 1x goed hebben en ik zou dan wachten dat je die simo hebt anders kun je weer overnieuw beginnen:P

barry
            Donateur

Loopt slecht & valt NIET af te stellen met een citypower!!!Deze heeft veel te weinig doorlaat & verstikt de motor.

kapot
              Topic starter

hihi daar gokte ik het al op. ik ga er nog even mee rondrijden vandaag om te testen of ik niet ergens stil kom te staan, en hopelijk volgende week dan hangt de nieuwe uitlaat er onder.

Bedankt voor het bevewstigen van mijn vermoedens Barry.

kapot
                Topic starter

JEEJ!

Heb em er direct onder gehangen.

Er is alleen een probleem met mn ciao, ik zal straks wel een topic maken in de troubleshooting sectie.

jordy
                  Bijdrager

ziet vet uit onder de brommer

uitlaat ziet er super uit (mooie lak)

reiniero
                    Bijdrager

hahaha mooi man hij is al binnen:D:D ziet er bruut uit man hoe rijd die=)=)

kapot
                      Topic starter

Ik heb geen idee hoe hij rijdt, hij start niet echt ofzo 😛 Check mijn topic @ troubleshooting.

Hij ziet er in ieder geval heeel erg mooi uit, en hij klinkt erg mooi zover ik hem geluid heb horen maken.

barry
                        Donateur

Mooie uitlaat,en heb je deze gemonteerd zonder iets stuk te maken???(grapje hoor).

kapot
                          Topic starter

barry :
                            Mooie uitlaat,en heb je deze gemonteerd zonder iets stuk te maken???(grapje hoor).

Nou eigenlijk……….
                            nee hoor er is niets stuk. Misschien morgen als ik alle boutjes weer aandraai, maar ik beloof niks.
                            Ik heb het veertje wat bij de uitlaat hoort niet, dus ik heb er even primitief wat koperdraad opgezet, maar ik ben dus nu op zoek naar dit veertje. Als iemand er 1 heeft liggen laat het mij dan weten, ook als je een andere oplossing hebt hoor ik dat graag.

JP
                            Bijdrager

Super mooie uitlaat:thumb
                              wordt wel heet daar heh

uitkijken dat die er niet afvalt, zou zonde zijn

kapot
                              Topic starter

Nu een zeer belangrijke vraag….

Welke kleur voor de wielen? Ik kom er niet uit namelijk.
                                Het grijs verpest het uiterlijk van die hele brommer.
                                Zwart vind ik weer te saai, en verchromen is zooooo duuuuuur…
                                Polijsten is wel vet, maar daar wil ik niet te veel tijd aan besteden, ik heb ADD dus daar zal ik de concentratie wel niet voor hebben :con

Als er dan een leuke kleur naar voren is gekomen, dan doe ik de kappen ook meteen in die kleur. Ik zal ze wel ergens heen brengen, want zelf krijg je lang niet zulke mooie resultaten als bij de spuiterij.

Dus verzin een leuke kleur, dan ga ik daar over peinzen 🙂

Bartjee
                                Donateur

Wit is altijd mooi he:D

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 198)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.