Vespa-Ciao.NL
:: Kapot’s Evo ciao Simo Racing binnen

Home Forums Perso’s Projecten Kapot’s Evo ciao Simo Racing binnen

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 198)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

N!CKs

jammer van alle problemen, maar valt wel te maken:thumb

heb je miss foto’s van de simo racing??

.-{2F4OV}-.

Komt wel weer goed:thumb

En simo racing is een leuke uitlaat hoor:thumb

reiniero
        Bijdrager

N!CKs :
          jammer van alle problemen, maar valt wel te maken:thumb

heb je miss foto’s van de simo racing??

is mijn simo,

maar kapot is wel kut voor je man van je blokje:S en hij deed het zo goed?

N!CKs

okej, mooie aanwinst.:thumb

kapot
            Topic starter

tataaaa :D:D:D
              Hij word verzonden zodra ik geld heb overgemaakt, maar door die kutzooi met die compressie vandaag ben ik er niet aan toegekomen om geld te storten. word volgende week dus 🙂

VespaAvanti
              Donateur

heuvel85 :
                weet je zeker dat hij daar doorgedraait is..niet je moer die doordraait op het tapeind?

Ik denk dat heuvel gelijk heeft, de moer draai je veel eerder kapot omdat er minder draad op een moer zit dan in het carter:!
                Gewoon even naar de moer kijken, desnoods een anders tapeind in je blok draaien;)
                De kans dat de draad in je carter dol is lijkt mij heel klein.
                Succes:thumb

kapot
                Topic starter

VespaAvanti ik ga het even bekijken nu, jullie horen het van me…

BTW wat denken jullie van de uitlaat? Ik ben er echt superblij mee…

N!CKs

hij ziet er gewoon super uit, hij zal ook zkr leuk rijden met je setup.:thumb
                    en deze uitlaten vindt ik gewoon vet onder je ciao staan.

ja-general
                    Bijdrager

het is idd de moer had ik laats owk namelijk

kapot
                      Topic starter

Heb net even het tapeind gechecked. Was idd de moer die krom was. Ik had nog 1 tapeind liggen (komen altijd in setjes van 4) dus ik had em weer gemonteerd.
                        Ik natuurlijk helemaal blij dat het blok niet naar de klote is :bier

Maar nu komt de grap: weer geen compressie :(( daar word ik nou zo verdrietig van heh.

Nougoed, morgen even de pakking checken (had zelf koppakking gemaakt namelijk)

Iemand nog ideeen van wat het zou kunnen zijn?

kapot
                        Topic starter

Het zijn de moeren op de tapeinden die steeds doordraaien. Of het nou slechte tapeinden zijn 😕

Maargoed, hij staat nu bij de bromboer, en die gaat er even nieuwe tapeinden professioneel op zetten voor me zodat ze niet doordraaien. Nou zal het probleem daarmee wel opgelost zijn. Vanmiddag hoor ik meer.

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

zelf een koppakking van papier ofzoiets kan dus ook NIET, deze moet van alu zijn.

misschien daarom ?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

Rebel

ik vind het maar vreemd licht volgens mij aan jezelf?

want ik heb pas 1 tapeind naar de klote gedraaid en dat was omdat ik hem echt veel te strak wou
                              nog een nadeel van te strakke tapeindes is vastlopers he.

maar waarom breng je hem overal voor naar de bromboer?
                              is er niemand die je daar zo mee kan helpen?

JP
                              Bijdrager

kapot :
                                Het zijn de moeren op de tapeinden die steeds doordraaien. Of het nou slechte tapeinden zijn 😕

Maargoed, hij staat nu bij de bromboer, en die gaat er even nieuwe tapeinden professioneel op zetten voor me zodat ze niet doordraaien. Nou zal het probleem daarmee wel opgelost zijn. Vanmiddag hoor ik meer.

bij mijn brommerboer is het zo dat je 2 verschillende tapeinden hebt

zilverkleurige, dat is de imitatie versie. die draaien bij een paar keer los en vast ook direct kapot.
                                bruinkleurige, dat zijn de goeie. die gaan tijden lang mee. tenzij je echt je best doet om ze op je allerhardst aan te draaien.

ArvidW
                                Donateur

Volgens mij is er maar één oplossing voor je probleem:

Je ciao verkopen en een driewieler kopen:lol, die gaan tenminste niet zo snel kapot:pest

Succes ermee:) (zul je wel nodig hebben:con)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 198)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.