Vespa-Ciao.NL
:: Kapje om balhoofd

Home Forums Algemeen Oude topics Kapje om balhoofd

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jacky
    Topic starter

Hallo, ik vraag mij af hoe jullie het kapje om je balhoofd vast zetten… Ik heb dus geen mix waar een schroef het frame in kan maar zon kapje dat je erop klemp. Als ik nu stoor schiet het kapje iedere keer naar voor. Ik zou niet weten hoe ik het vast kan zetten. Het zou ook niet erg zijn om dat kapje even goed te duwen maar toen is de kabel vd km teller erachteruit gegaan en nu heb ik een schram op de tank en nu ben ik om te vrekken en moet ik er iets aan doen:boos:boos Zou niet weten wat?

R.oel !

ik heb gewoon een dun ijzerdraadje door t kapje gedaan, en om t balhoofd heen zal k maar zeggen, zal vast wel ergens een gat zijn toch om zoiets als een ijzerdraadje/ty-wrap doorheen te doen ??

lars1988
        Bijdrager

bij mij zit ie met kit vast ana het frame zie je niks van

Jacky
          Topic starter

goede idee:) en lichte schrammen kan ik meby met cleaner weghalen he?

Jacky
            Topic starter

dankje er zitten ty wraps omheen.. Schrammen zijn ver weg gegaan met cleaner gelukkig… WAT stom dat ik daar de eerste keer niet aan gedacht heb om dat kapje goed vast te zetten .. en ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen of hoe zeggen ze dat normaal.. nou deze dus wel:'(

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.