:: Kan ik met 50cc rijden zo?
-
Bo3T :
van mijn moeder mag ik wel rijden maar mijn vader vind het niks..
tips zijn welcome!
Leg er een Cittypower onder ! Ja pap, die standaard uitlaat begrenst op toerental, dus ik kan kei hard optrekken maar rijdt alsnog niet zo hard 🙂
En serieus, in de stad is niets fijner bij stoplichten dan een DR70evo + cittypower. Je hebt echt een groot koppel en bent zo weg bij het stoplicht (zet er anders een polini blauw in je koppeling:))
die inlaat is idd wat te groot.. zo groot heb ik mijn inlaat niet eens gevijld voor mij dr.60.. Iets kleiner
Bo3TTopic starter
Leg er een Cittypower onder ! Ja pap, die standaard uitlaat begrenst op toerental, dus ik kan kei hard optrekken maar rijdt alsnog niet zo hard 🙂
En serieus, in de stad is niets fijner bij stoplichten dan een DR70evo + cittypower. Je hebt echt een groot koppel en bent zo weg bij het stoplicht (zet er anders een polini blauw in je koppeling:))
is dat niet slecht om met een cittypower te rijden? want word de druk dan niet te groot op die pijp? ik heb al blauwe veerkes erin zitte maar zal wel eens kijken..miss ook poulie 80 erbij doen dan meteen ^^ dan trekt die zeker wel hard denk ik..
mijn inlaat is ook uitegeveild en getunde krukas.. ik rij ook met std clinider 13/13 @ 66 en malo filter en een leo krul rijd perfect
Bo3T :
ArvidW:
is dat niet slecht om met een cittypower te rijden? want word de druk dan niet te groot op die pijp? ik heb al blauwe veerkes erin zitte maar zal wel eens kijken..miss ook poulie 80 erbij doen dan meteen ^^ dan trekt die zeker wel hard denk ik..
Ik rijdt al tijden zo rond, kijk maar in mijn special hoe mijn DR70revo er uit ziet na +/- 3000km, gewoon goed. Het kan naar mijn idee dus geen kwaad. En met geen enkele andere uitlaat ben je zo snel weg bij het stoplicht als met de cittypower
Okey, er is geen boost overal geleidenlijk verdeeld vermogen, maar ik weet 100% zeker dat je het fijner vind rijden dan een 50cc std + proma circuit ofzo 😉
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.