Vespa-Ciao.NL
:: Kampeer en BBQ Topic LimburgTour

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Kampeer en BBQ Topic LimburgTour

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Mij boeit het niet zoveel waar ik slaap, tentje neem ik ook zo mee 😉

P.s mochten we zaterdag komen fix ik wel even een 1kg home made kip-sate stokjes 😉

dieseltank
      Bijdrager

Hoi,

ik kom met nog 3 mensen dus totaal 4 ( of meer dat bekijken we nog even)
        maar die komen vanaf eindhoven af, en komen langs mij ( ommel)
        en willen dan doortoeren naar zuid limbrug. we komen langs nederweert, en weert af.
        mischien is het handiger als we mischien vervoer kunnen hebben.
        mocht dit niet gaan lukken toeren wij gewoon verder vanaf nederweert naar onder.

we vertrekken zondag heeel vroeg. ons groepje komt waarschijnlijk door:
        nederweert
        panheel
        thorn
        ophoven
        dieteren
        susteren
        sittart
        geleen
        beek

mochten er mensen zijn die ook ongeveer zo deze route gaan volgen, ( ik zeg nog ongeveer) we gaan vanvond de werkelijke (fiets)route plannen. kunnen ze dat nog melden, even nr’s uitwissellen en dan pikken we iedereen op onderweg.

Ik verwacht dat iedereen de BBQ mee doet zondag avond, en dan vertrekken we daarna weer naar huis.

heb er wel veel zin in!

mikerosauer
        Bijdrager

hansieb :
          Mij boeit het niet zoveel waar ik slaap, tentje neem ik ook zo mee 😉

P.s mochten we zaterdag komen fix ik wel even een 1kg home made kip-sate stokjes 😉

die kan je beter voor de zondag regelen 🙂 dan heb ik er ook nog wat aan 😛

tvmierlo
          Donateur

Ja ik ben dus met de camper aanwezig(zaterdag op zondag). Had het gisteren inderdaad aan Stephan doorgegeven. Alleen volgens mij had ik doorgegeven dat er nog 2 slaapplaatsen waren. Maar goed, 4 kunnen er ook wel in hoor(alleen nog niet getest), wordt dan wel lekker knus en we zullen het dan niet snel koud hebben denk ik zo :lol.
            Ik neem dan ook een bbq op gas mee welke ik kan aansluiten op de camper(skottelbraai).
            Verder weet ik zo niets meer te melden.

speedbuxy
            Bijdrager

Net pm gehad van alex wij gaan voor de fullhouse:thumb
              Dus zaterdag aankomen maandag weer naar huis:thumb
              Dus stephan maak je borst maar nat want een heel weekend een gekke grunninger en een gekke fries op je erf hakt er meestal best in:haha

mikerosauer
              Bijdrager

8) haha party machen ……

speedbuxy
                Bijdrager

mikerosauer :
                  8) haha party machen ……

Ja is omdat m,n broers cr 500 het niet doet anders was die meegegaan, want weet toevallig dat stephan,s buren heel erg tollerant zijn:haha
                  Met die buren kan stephan lezen en schrijven zulke toffe mensen zijn dat dus tot in de late uurtjes crossen is geen probleem:D
                  Of niet stephan:haha

mikerosauer
                  Bijdrager

@speedbuxy ik ben op de hoogte 😛

VespaAvanti
                    Topic starter

Kloten tegen de buren en daar grapjes over maken doe ik niet aan mee, als je weet hoe het hier in elkaar zit snap je waarom.
                      Dus GEEN grappen kwa kabaal of andere onzin richting de buren want dan is het je spullen pakken en vertrekken.

Mijn post leek me toch overduidelijk sarcastisch getint:con
                      Dus snap deze beladen reply niet, je had ook gewoon als lolletje terug kunnen zeggen dat de zand bergen al klaar liggen en de buren al met een versnapering in de hand zitten te wachten:haha
                      Ook al zijn het kut buren dan kan je lolletje omtrent hun toch wel waarderen, ik zeg het hier veilig op het forum en niet bij hun in de achter tuin

Dieseltank: Kwa vervoer zitten we helaas vol aangezien één van onze aanhangers kapot is.
                      Zondagavond hier BBQen is geen probleem:thumb

Allen:
                      Heb net ontdekt dat we hier zo goed als geen tuinstoelen hebben, mensen die die eventueel hebben, neem ze mee aub.

Tonni
                      Moderator

Voor de mensen die dat nog niet hebben: je adres gegevens zouden wel handig zijn. Hoe ver zitten we bij jou eigenlijk bij de startplek vandaan?

Ongeveer 45km

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

mikerosauer
                        Bijdrager

bijna weekend 🙂

Lennaert
                          Sleutelbeheerder

he !

bij deze:

ik meld mij af voor de bbq en overnachting helaas.
                            daan heeft toch de mogelijkheid zondag mij op te pikken dit is net wat praktischer aangelegt.
                            superbedankt voor de moeite!

VespaAvanti
                            Topic starter

Zal mijn adres plus de tijd vanaf iedereen hier welkom is even in de beginpost zetten Tonni:thumb
                              Is idd ongeveer zo’n 45 km van de startplaats.

hansieb
                              Moderator

Als het goed is zijn wij zo rond 18:00 in nederweert.

Ga morgenvroeg even langs de AH wat kip halen, kilo satestokjes jonguh!

VespaAvanti
                                Topic starter

Aight aight, nice Hanske!
                                  Willen de tentslapers btw niet hun luchtbed vergeten.
                                  En voor allen geld een hoeslaken en een slaapzak.
                                  Komt allemaal goed, morgen gaan Jordy en ik de laatste dingen klaar zetten en dan zijn we ready:thumb

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 59)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.