Vespa-Ciao.NL
:: Kampeer en BBQ Topic LimburgTour

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Kampeer en BBQ Topic LimburgTour

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Topic starter

Bij deze even een appart topic om alles een stuk duidelijker te maken wat betreft het kamperen en BBQen voor en na de LimburgTour van komend weekend:thumb

Mijn adres is:

Hovensteeg 3
      6031 PE
      Nederweert

Iedereen is welkom vanaf een uur of 17:00, let wel op, om 20:00 uur gaat de Albert Heijn hier dicht, mocht je nog eten voor de BBQ willen halen zorg dan dat je op tijd bent!

Er zijn een aantal mensen die met de brommer komen en nog geen vervoer hebben van hieruit naar Beek.
      Aangezien we dat stuk met de auto gaan rijden vraag ik ook even of er nog mensen plaats hebben in de auto of op de aanhanger/achter in de auto.
      Er zijn ook mensen die geen eigen tent hebben, daarom graag ff laten weten of je daar nog plaats in hebt.

Geef je naam even door plus wat jullie willen, dan zet ik jullie in onderstaande lijstjes.
      Geef dus ook even door als jullie nog eventueel plaats over hebben in de auto voor personen en/of brommers en kwa tentruimte!

De volgende optie’s zijn er:

Ik kom zaterdagavond aan, blijf 2 keer slapen en 2 keer BBQen en ga maandagmorgen weer weg:

1: VespaAvanti
      2: OrangeCiao
      3: Speedy
      4: Speedbuxy
      5: Alex
      6: mikerosaur
      7: tvmierlo
      8:
      9:
      10:

Ik kom zaterdagavond aan, blijf slapen en 1 keer BBQen en ga zondagavond weer weg:
      1: Hansieb
      2: Tonni
      3: Maarten
      4: Javad
      5:

Alleen BBQ:

1: Jan Willem
      2: dieseltank
      3: aanhang dieseltank
      4: aanhang dieseltank
      5: aanhang dieseltank

Vlees en ander spul voor de BBQ halen we zaterdagavond even gezamelijk bij de AH.

Bij mij in de auto zitten de volgende mensen en heb eventueel nog plaats voor het volgende:
      (geef ff aan wat je eventueel over hebt kwa plaats)

VespaAvanti auto VOL
      VespaAvanti
      OrangeCiao
      Speedy
      Mikerosaur

VespaAvanti aanhanger VOL
      VespaAvanti
      OrangeCiao
      Speedy
      Mikerosaur
      danny_hendrikx

Auto danny_hendrikx
      1: danny_hendrikx
      2: DR-Flenny

Camper tv-mierlo meerijden:
      1: tv-mierlo
      2:
      3:

Ik heb eventueel nog plaats in een tent of caravan:
      VespaAvanti caravan 1 en 2:
      1 VOL
      VespaAvanti
      OrangeCiao
      Speedy

2 VOL
      1: Andree
      2: Alex
      3: Hansieb

VespaAvanti voortent caravan

1 mikerosaur
      2:?
      3:?

tvmierlo camper VOL
      1: Tonni
      2: Maarten
      3: Javad
      4: tv-mierlo

HUISREGELS:

Er zal stroom en (waarschijnlijk) drinkwater aanwezig zijn om jezelf smorgens op te frissen.
      Gebruik dit zoals het hoort, niet verkwisten dus.

Mijn ouders willen geen mensen in huis hebben aangezien we in een verbouwing zitten kwa WC en doucheruimte, douchen en naar de WC gaan is dus helaas niet mogelijk.
      Buiten is er genoeg ruimte om te pissen, doe dit wel in het weiland en niet voor bij huis.

Drankgebruik hebben m’n ouders liever niet maar dit mag wel, doe dit dan in beperkte maten.

Muziek en anders geluid is geen probleem maar niet te hard, dit geld ook voor rond rijden met brommers hier in de buurt, liever niet dan wel aangezien we heel onverdaagzame buren hebben.

Als je eenmaal de plaats verlaat, ruim dan je eigen rotzooi op, dit kon vorig jaar beter

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk en overzichtelijk, zo niet dan hoor ik graag verbeterpunten!

Spulleke!

Bij mij is het toch iets anders.

: ik kom zaterdagmiddag aan.
        blijf zaterdag mee bbqen
        en Pitten.

en zondag doe ik alleen mee aan de bbqen.
        en voor de rest is het allemaal toppie zoals het er staat.:thumb

tot zaterdag!

speedbuxy
        Bijdrager

Ik moet nog even met alex overleggen, maar toen ik het met hem besprak @ de assen toer gaf hij aan na de toer niet naar huis te willen rijden.
          Maar is ook niet ondenkelijk dat hij nu zaterdag ook wel weg wil gezien er dan vast ook al een gezellig clubje aanwezig is:thumb
          Maar hier kom ik wel even op terug.

En begrijp ik het goed dan er nog een caravan vrij is?
          Want dan mag je alex en mij daar wel inboeken:thumb
          Neem sowieso wel een tentje mee dus die kan dan evt ook altijd nog voldoen als slaap plek:thumb

hansieb
          Moderator

Wat ik van tonni en aanhang begreep

Hey,
            We willen wel. (ik, javad, maarten, jij) maar ik heb nog geen bevestiging dat ik de kar ter beschikking heb.

We willen eigenlijk dan de dag ervoor erheen en dan daar slapen (pension of bij Stephan).
            Dan na de toer weer naar huis.

Gr Tonni

Wordt dan zaterdag op zondag maffen en na de toer richting huis.

jan-willem
            Bijdrager

ik ga 2 keer mee bqqen en heb eventueel een tent te leen ( ik ga naar huis slapen). Als je die wilt lenen pm me even.

Lennaert
              Sleutelbeheerder

he stephan,

je weet dat ik er bij ben zaterdagavond en bbq.
                kan je mij nog even inlichten of ik als persoon kan worden opgehaald van het station / kan worden meegenomen naar de startplek.
                en jij kon een slaapplek voor mij regelen geloof ik toch? ( slaapzakje )

Tonni
                Moderator

Als ons clubje doorgaat is dat dus zaterdag op zondag blijven pitten.
                  Ik zou uiteraard ook wel in een caravan willen pitten ipv een tent.
                  (alleen niet als er volop in gerookt/geblowd wordt, dan niet)

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

mikerosauer
                  Bijdrager

optie voor zaterdag ivm werk en zondag pitten en bbq 🙂

ik wil vast de familie en stephan bedanken voor de gast vrijheid ! super

speedbuxy
                    Bijdrager

Tonni :
                      Als ons clubje doorgaat is dat dus zaterdag op zondag blijven pitten.
                      Ik zou uiteraard ook wel in een caravan willen pitten ipv een tent.
                      (alleen niet als er volop in gerookt/geblowd wordt, dan niet)

Ik zelf en denk stephan ook hebben liever ook niet dat er geblowd of gerookt word in de caravans.
                      Het weekend heeft een nacht temp van 12 graden dus buiten is zeer goed vertoeven:thumb
                      Ook ideaal bqq weer:thumb

VespaAvanti
                      Topic starter

Heb alles ff aangepast, mooi dat jullie een tentje mee kunnen brengen Andree en jan-willem, mocht dit niet meer nodig zijn omdat ik er hier zat heb dan pas ik dat aan en horen jullie dat van me;)

Tonni: Zoals Andree al zegt is het idd niet de bedoeling dat er geblowd of wat voor rookwaar dan ook maar er gebruikt word in de caravans, geld tevens ook voor de tenten.
                        Ik heb jou dus erbij gezet:thumb

DR-Flenny: Een tent kan ik je aanbieden, een slaapzak moet je zelf ff regelen, ik kan jou van het station ophalen, geen probleem:thumb
                        Ik PM je m’n 06 wel ff voor als je er bijna bent:thumb
                        Alleen dacht dat je met Daan mee zou rijden (heb ik van Daan zelf gehoord)

EDIT: Net via msn gehoord dat tvmierlo ook komt voor de nacht van zaterdag op zondag, hij komt met een camper met slaapplaatsen, heb deze al ingedeeld:thumb
                        Hij neemt ook een BBQ mee, super allemaal dus:thumb

Lennaert
                        Sleutelbeheerder

daan weet dit vrijdag pas zeker.
                          dus het is nog de vraag of hij komt of niet vandaar.
                          mocht hij wel het vervoer hebben dan sms ik je dat je me niet hoeft op te halen 😉

zal vast wel iemand daar zijn met een gaatje in de auto dus denk niet dat het een probleem word :)_!

VespaAvanti
                          Topic starter

Plaats in de auto’s zat kerel, dus komt idd goed:thumb

mikerosauer
                            Bijdrager

idd de station heeft een helle groote kofferbak 😉

VespaAvanti
                              Topic starter

Haha, dat idd ook:P
                                Maar zat auto’s om mee te rijden:thumb

mikerosauer
                                Bijdrager

dat wordt gezelig ik stel voor maandag ontbijt bij de mac of zo want dat is bijna om de hoek ….

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 59)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.