Vespa-Ciao.NL
:: Kabinet wil kentekenplicht voor elektrische step, stint en segway

Home Forums Algemeen Nieuws Kabinet wil kentekenplicht voor elektrische step, stint en segway

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

gileracitta
    Topic starter

zevenenergie
      Donateur

In sommige delen van China wordt gebruik gemaakt van geavanceerde technologie om verkeersovertredingen, zoals het door rood rijden, te beboeten door middel van geautomatiseerde boetes die direct van de bankrekening van de overtreder worden afgeschreven. Dit maakt deel uit van het bredere systeem van sociale kredietwaardigheid en geavanceerde surveillance- en betalingstechnologieën die in China worden toegepast.

Hier gaan wij ook naar toe.

bram0vitz
        Bijdrager

Wat @zevenenergie zegt ben ik het wel mee eens, desondanks verbaasd het mij nog steeds dat die stints niet verboden zijn na dat ongeluk van een aantal jaar terug.

wat wel blijft opvallen dat elektrische fietsen wederom gespaard blijven en weer buiten de boot vallen terwijl die net zo gevaarlijk en veel toe gangbaarder zijn dan die andere ongein

beetje prutsen hier en daar
          Link naar Mijn collectie / Projecten.

Wim
          Bijdrager

desondanks verbaasd het mij nog steeds dat die stints niet verboden zijn na dat ongeluk van een aantal jaar terug.

Wat wel blijft opvallen dat elektrische fietsen wederom gespaard blijven en weer buiten de boot vallen terwijl die net zo gevaarlijk en veel toe gangbaarder zijn dan die andere.

De Stint’s zijn niet verboden omdat ze gewoon wel goed zijn.
            De bestuurder moet 100% motorisch in orde zijn, simpel.

Ja, al die electrische fietsen, indd nog gevaarlijker met een onjuiste bestuurder.
            Maar de fietsen zijn in principe ook gewoon goed.
            Maar bij de bestuurder moet alles in de bovenkamer wel perfect werken.
            Zelfde als hierboven met Stint. De bestuurder moet 100% motorisch in orde zijn.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.