Vespa-Ciao.NL
:: Kabel achterrem Citta

Home Forums Techniek Mechanisch Kabel achterrem Citta

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TwoTone
    Topic starter

Ik probeer een standaard remkabel voor de achterrem op de verzwaarde achterbrug te monteren maar hij is ong 15cm te  kort. Moet ik hier dan een remkabel voor op maat maken?

Intellect80
      Bijdrager

Een verzwaarde achterbrug is ook langer, meestal zo lang als een Si-brug.

Je zou dus een remkabel voor de Si kunnen proberen of inderdaad gewoon 1 op eigen lengte maken..

No stress, all fun and a bit of speed

Wim
        Bijdrager

Ik heb ook zón dikke plaatstalen achterbrug maar die is niet langer dan origineel hoor… je hebt wel van die verstevigde en verlengde bruggen die c.a 15 cm langer zijn. Dan zal je een universeel kabeltje moeten aanschaffen en zelf op lengte afknippen.  Een Si brug is trouwens maar een klein beetje langer dan die van een Citta en volgens mij heb ik daar nooit een andere remkabel bij hoeven zoeken.. tenminste kan t me niet herinneren dat een gewone kabel daarvoor te kort was.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.