Vespa-Ciao.NL
:: Juulie’s ciao

Home Forums Perso’s Projecten Juulie’s ciao

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 72)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Juulie
    Topic starter

25 april 2007

Ik ga beginnen met een ”project” ik ga mijn ouwe en lelijke ciao ombouwen tot een echte crosser het lijkt nu net een turtle met al die kleuren hier zijn alvast wat foto’s

Zo staat hij erbij

Ik ga morgen wat spuitbussen of gewoon in pot een paaar kleuren halen voor mijn ciao maar weet nog niet precies welke ik denk de kappen wit en het frame metallic rood Wel een beetje van barry nageaapt maar vind je dat erg barry wel een vette kleuren combo:)

26 april 2007

Vandaag toch nog maar geen verf gehaald ten eerste weet eigenlijk niet eens welke (niet precies)
      En ik koop een 65 cc DR cilinder die ik bijn ga bestellen in de vakantie nog een EBR voorvork halen en daarna spuiten:) Update nog wel meer met foto’s eerst die 65 cc halen

28 April

Ik dacht dus dat ik de 65 cc Dr Evo. vandaag zou krijgen maar dat is waarschijnlijk niet zo ik keek naar mijn mail en de gast waarna ik het geld op had gestuurd zou jaja je krijgt hem wel zodra ik het geld heb ontvangen maar dat slaat nergens op want ik heb gisteren het geld op gestuurd dus zit ff in de problemen.

2 Mei 2007

hèhè Eindelijk te horen gekregen dat de cilinder opgestuurd is dus krijg hem morgen binnen ik hoop dat ik hem morgen kan monteren dan ga ik overmorgen denk ik de inlaat uitveilen 😉

11 November 2007

Nou, het is al een hele tijd geleden dat ik iets aan mijn vespa heb gedaan dus des te meer redenen om weer volop er tegen aan te gaan. Ik ga weer beginnen en nu eerst met mijn blok. Morgen wordt hij helemaal uit elkaar gehaal en: inlaat uitgevijld en krukas bijgewerkt (op het polini boekje manier) puch is wel helemaal af (ik update nog wel ff de foto’s ) maarja daar gaan we het nu niet meer over hebben en lekker sleutelen aan dat kleine blokje van de vespa

Setup word helemaal standaard (de spullen) maar wel aangepast dus :

Carters uitvijlen
      krukas bijwerken
      50cc
      13/13 carb.

Nou dat is het wel voor nu en morgen update ik de rest wel weer

hansieb
      Moderator

Wat voor crosser wil je ervan make?

N!CKs

jah
          mi ebr vork erin en geen bagagedrager en geen spatborden. zon crosser:?
          of wat voor crosser moet het worden

ciaoracer
          Bijdrager

Nou als je echt een goede crosser wilt maken dan moet je toch echt wel meer gaan aanschaffen dan een paar potjes verf of spuitbussen.:lol

VespaCiaoPaul
            Bijdrager

probeer een 50cc/65cc crossmotor voorspatbord aan te komen…die op je ebr zetten

Dountill
              Bijdrager

waar in gelderland woon jij =) eindelijk iemand bij mij in de buurt 😀 ?

Juulie
                Topic starter

waar in gelderland woon jij eindelijk iemand bij mij in de buurt ?
                  – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

In zevenaar

Juulie
                  Topic starter

Nou als je echt een goede crosser wilt maken dan moet je toch echt wel meer gaan aanschaffen dan een paar potjes verf of spuitbussen.
                    – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
                    Greetz Mick
                    Woehoew nieuwe 70 cc eurocilindro binnen!!!
                    Filmpje van mijn ciaoracer
                    Zie mijn ciaoracer special!
                    Ja dat weet ik ik ga nog een ebr voorvork halen en een 65 cc verder nog tips?:)

ciaoracer
                    Bijdrager

Spatbord inkorten. Is echt vet. gelijk Poliniciao heeft gedaan.

Juulie
                      Topic starter

Maar ik ga over een terrein een paar weilanden rijden dus moet nog wel een spatbord hebben

N!CKs

je mag wel vies worden het is ook een crosser:thumb

Juulie
                          Topic starter

Ja dat snap ik maar niet dat alle stukken grond op mijn kop vliegen:)

Juulie
                            Topic starter

Is dit duur : Een 65 cc cilinder van DR met een nieuwe kop + alles erop en eraan zuiger etc. duur voor 32 euro

Dountill
                              Bijdrager

nee dat is zeker niet duur

timbeckers
                                Bijdrager

hij is nieuw 59 euro dagt ik dus das een goeie prijs als het der nog goed uitziet :thumb ik zou je van die aero spatborden kopen voor op de ebr vork .. ziet zeker bruut uit:thumb kijk maar naar ciaoracer’s zen ciao =)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 72)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.