- Dit onderwerp bevat 112 reacties, 23 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 3 maanden geleden door vespaciao4ever.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 januari 2007 om 20:10 #445016
Was geen moeite
. Ik ben DENK ik ook de eerste op het forum die van zijn Px frame dit gemaakt heb. En het is mij bij toeval ook nog geslaagd. Maarja je bent zelf ook al goed bezig en je ontwerp is ook zo 
Doe ook zo verder zou ik zeggen.
En stel je vragen gerust.19 januari 2007 om 22:28 #445020waar zouk eerst mee beginnen ?
– schuren ?
– lassen ?
– zagen van zadel ?19 januari 2007 om 22:39 #445021
RebelEerst zagen zadel zodat je ka opschuren.
eerst schuur je grof op dan las je dan schuur je nogmaals.
Lijkt me logisch he,
maar waarom zadel zagen begrijp je idee niet helemaal.En weet je setup al?
19 januari 2007 om 22:46 #445022Hij heeft een Px frame. Als je hier een P zadel in wilt zetten moet je deze korter gaan zagen anders steekt hij te veel naar boven uit en dit staat niet mooi.
9 april 2007 om 20:06 #446719update !!!!!!
9 april 2007 om 20:42 #446721Het bij het stuur moet je die bovenste schroef er een stukje uitdraaien en dan er ff met een hamer een tikje opgeven dan komt hij los…
En de bok zit tg met twee borgringetsje vast of niet? dan moet je die erafhalen en hem ertussenuit vogelen
9 april 2007 om 20:47 #446722ah die bovenste schroef, wat voor sleutel heb je daar voor nodig want dat is een grote eh :d
ja zo zit die bok vast denk k, zal morge eens checken;)
iemand die de andere vragen kan oplossen ?
grts
9 april 2007 om 21:12 #446727vespaciao4ever :
ah die bovenste schroef, wat voor sleutel heb je daar voor nodig want dat is een grote eh :dja zo zit die bok vast denk k, zal morge eens checken;)
iemand die de andere vragen kan oplossen ?
grts
normaal gesproken sleutel 13.
9 april 2007 om 21:27 #446728maar nu zijn er drie problemen, eig vier.
1 dat linkerhandvat krijgk er niet af , dus hoe ?
2 die kabel van de gas krijg k er ni uit
3 en de bok gaat er ook niet af :s
4 en als laatste hoe gaat het stuur en het voorvork eruit ?Uww das allemaal simpel jah
1. Stanley mes kan je em er zo afsnijden , kan je wel nieuwe kopen maarja als je zon vette ciao wil maken boeit dat niet.
2. Onder je gashendel zit een schroefje die losdraaien dan kan de kabel eruit
3. Bok zit vast door middel van 2 borgclipjes dan is het nog een heel gefriemel. BESTE is de FLEX te pakken en de bok door te flexen 5 min werk
4. Wat ze hiervoor al zeiden , je maakt dat moertje boven je stuur los dan wrik je je stuur eruit of je hamert er onder op en dan kan je je balhoofdschroeven los maken.
10 april 2007 om 12:11 #446737dankje jongens ga k deze avond probere 😉 kga nu naar men meisje :d
heb al plannen met men vader gemaakt om m te lassen dus volgende update zal niet lang op zich laten wachten ;).
ahja weet er iemand waar k zo een zadel vast kan krijgen ?
10 april 2007 om 21:12 #4467541. Stanley mes kan je em er zo afsnijden , kan je wel nieuwe kopen maarja als je zon vette ciao wil maken boeit dat niet. gebeurd
2. Onder je gashendel zit een schroefje die losdraaien dan kan de kabel eruit gebeurd alleen zit de kabel vast in dat dingetje onder je tank , gaat er dus niet uit !!
3. Bok zit vast door middel van 2 borgclipjes dan is het nog een heel gefriemel. BESTE is de FLEX te pakken en de bok door te flexen 5 min werk gebeurd4. Wat ze hiervoor al zeiden , je maakt dat moertje boven je stuur los dan wrik je je stuur eruit of je hamert er onder op en dan kan je je balhoofdschroeven los maken. lukt dus niet eh
dus heb ng eve hulp nodig :d
10 april 2007 om 21:21 #446755je zal dat plaatje onder je tank gwn moeten losschroeven en dan kanje je gaskabel eruit halen.
en voor je voorvork ik heb hier ook enorm aan zitten sukkelen maar als je toch vanplan ben om zo’n ebr of dergelijke te steken slijp hem gwn het balhoofd af en je haalt hem er zonder enig probleem van onder.
10 april 2007 om 21:27 #446758slijpen lijkt me ook niet zo’n goed idee, ik zou gewoon even naar de fietsen maker gaan als het echt niet lukt, een fiets heeft immers hetzelfde klem systeem!
10 april 2007 om 21:34 #446759Plaatje onder je tank heet een kabelgoot , die zit met 2 schroeven vast.
Heb je de stuurpen er nu al uit dan ? , eerst die pen eruit draaien. DAN kruipolie / WD 40 / smeerzooi er tussen spuiten.
Dan gaat 1 met zijn benen tussen de voorvork staan en de ander draait het stuur heen en weer , kan vastgeroest zijn dus met 2 man krijg je hem zekers los.
Succes ermee.
10 april 2007 om 21:35 #446761hmja slijpen lijkt me ook niet zo goed denk k :d
kdenk dat k dat maar es ga doen, na de fietse maker gaan 😉 ma da moet er gwn af kan ni anders 😉kben al begonnen met schuren, gaat wel goed moetk zegge
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.