Vespa-Ciao.NL
:: Jordy`s perso

Home Forums Perso’s Projecten Jordy`s perso

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 479)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jordy
    Topic starter

nouw val mee
      zit veel roest aan
      maar hij is helemaal origineel en loopt er 60:P:P
      licht alleen een proma circuit onder
      maar als ik ooit eens tijd en zin heb ga ik hem eens helemaal opknappen;)

jordy
      Topic starter

hier is trouwens een foto van die rollator in het filmpje dat ik gepost had
        ziet wel lache uit toch??? =)

CittaTuner.
        Bijdrager

=)zeker vete rollator haha:P

Bartjee
          Donateur

haha is wel vet ding ja:P Maar daar zou ik toch niet graag 70km/u op willen rijden;)

EVO.CITTA
            Bijdrager

das echt een vet ding hoe hard rijd ie jordy?

jordy
              Topic starter

geen idee
                rond de 70km/h zoiets

trouwens ik wil 70cc op mijn vespa gaan leggen
                zoe zit het dan met de verzekering enzo
                ben ik dan nog wel verzekerd??

ArvidW
                Donateur

Nee, maar als jou vespa nu 60 rijdt ben je ook al niet meer verzekert 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                  Home made engine dyno

LeMoN
                  Bijdrager

inderdaad, zolang je motorisch ook maar iets veranderd aan je brommer waardoor je brommer sneller gaat ben je officieel niet verzekerd 😉

EVO.CITTA
                    Bijdrager

is die handmade echt af zelf een bocht en demper aan gemaakt?
                      maar hij is wel vet de ciao:thumb

jordy
                      Topic starter

ok dan
                        nouw ik heb besloten om gewoon een 50cc, op uitgeveilt en uitgeboort carter, 13/13carb ,malossi luchtfilter
                        dan moet de brommer ook wel 60 halen met pouli aandrijving
                        of niet???

trouwens de 70cc die ik wou gebruiken was niks meer de zuiger had te veel speling in de cilinder
                        als ik hem aan deed rennen dan hoorde je heel hard getik in de cilinder)

jordy
                        Topic starter

nouw nouw ik heb gister avond weer met een lkkr gevoel aan mijn ciao mix gesleuteld
                          de mix liep ongeveer 45/50km/h
                          nu heb ik hem vandaag getest op snelheid naast de supermotard van tim: 59km/h :thumb =)
                          en loop als een zonnetje
                          trouwens het blok is helemaal origineel (a)

jordy
                          Topic starter

van de week even wat nieuwe aanpasingen gedaan aan mijn mixje]
                            nu nog wachten tot binnenkort mijn velgen wit gepoedercoat worden:P

+ mijn leovinci handmade gepolijst en ingeoliët (begint mooi kleurtje te krijgen);)
                            zie hier foto’s: (hoor recties graag;)

lkkr gepolijst:P

hahaha theike wouw ff grappig zijn:P

mhr(malossi) stickers op achterzitje

vandaag vespa-ciao.nl stickers binnen gekregen direct plakken tuurlijk;)

totaal plaatje, nice toch??? (nu nog wachten tot de velgen wit gepoedercoat worden)

trouwens vandaag ook nog de brommer opnieuw getest op snelheid met leo handmade 62km/h :thumb

jordy
                            Topic starter

slecht nieuws
                              een vroegere vriend van mij is gister avond om het leven gekomen
                              bij een auto ongeluk :'(

hier kunnen jullie lezen wat er gebeurt is + FOTO

Bij een verkeersongeval op de Napoleonsbaan Noord is vanavond een 21-jarige automobilist uit Thorn om het leven gekomen. De man kwam nadat hij een vrachtwagen had ingehaald en weer op de rechter rijstrook reed met de rechterwielen in de berm terecht, raakte daardoor in een slip en kwam dwars op de weg te staan. Een tegemoetkomende auto kon de auto van de man uit Thorn niet meer ontwijken en botste tegen de rechterachterzijde. De bestuurder uit Thorn raakte zwaar gewond en werd met spoed overgebracht naar het ziekenhuis te Venlo waar hij later op de avond overleed. De tegemoetkomende auto met Duits kenteken had vier inzittenden waarvan een persoon licht gewond werd overgebracht naar het ziekenhuis voor onderzoek. De identiteitsgegevens van deze persoon zijn nog niet bekend, deze volgen zondagochtend. De brandweer kwam ter plaatse voor het bevrijden van het beknelde slachtoffer en naderhand het schoonspuiten van het wegdek door lekkende vloeistoffen. De weg was enige tijd afgesloten voor het verkeer en rond 22.00 uur ging hij weer open.

diac
                              Bijdrager

das zwaar klote zeg:'(.. sterkte;)

Edjuh
                                Bijdrager

Zeer triest.

Misschien is dit teveel gezegd maar als je naar uiterlijk van de auto, leeftijd van bestuurder(ik ga er van uit dat hij begin 20 is) en nieuwsbericht kijkt is het misschien wel weer een typisch dappere jongvolwassen auto ongeluk(oftewel iets te snel en te gevaarlijk gereden).

Doet verder niets aan de triestheid af.

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 479)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.