- Dit onderwerp bevat 478 reacties, 64 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 3 maanden geleden door jordy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
2 oktober 2007 om 20:07 #451101
asjeblieft zeg, jij met je scooterpraat en pk’s :boos
mijn god 😀
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel2 oktober 2007 om 20:08 #451102mwaa ik zal ff kijken moet ook beetje betaalbaar blijven he;)
hahaha herrflick:P
2 oktober 2007 om 20:33 #451104Herr FlicK :
asjeblieft zeg, jij met je scooterpraat en pk’s :boosmijn god 😀
Men dat is een godly setupje!
Thomas jij hebt geen scooter gehad dus je hebt het gevoel er ook nie voor :pest
Voor die cilinder staat 11-12pk 🙂 zeer goed dingetje
2 oktober 2007 om 20:33 #451105hans ben toch stil man:P wat jij zegt is ook allemaal rommel.
malossi vario is super! en neem een stage 6 koppeling en niet die malossi fly clutch koppeling dats rotzooi!
dus als je slim bent volg je dit advies op!
2 oktober 2007 om 20:34 #451106sry voor offtopic, maar jordy egt vette avatar :D, zo hoor het 😀
2 oktober 2007 om 20:40 #451107
R.oel !Scooter kan wel wat worden denk ik hha, ik heb mijn Neo’s afgelopen weekend verkocht. :pest
iK had ook een Aerox kap erin, en SR velgen eronder staat direct heel anders dan die rolator velgen van een Neo’s .
70DR @ een 21mm carb loopt heerlijk, mijne liep hiermee met een Giannelli NRX toch wel 100/105 kmu. :lol en dan overdrijf ik dus echt geen 15 tot 20 km zoals veel mensen doen met een scooter.
En het fijne is dat die spullen niet eens duur zijn, voor over de weg te rijden zou ik echt geen dure cilinder van malossi ofzo kopen.
maak er wat vet van he !! =)
2 oktober 2007 om 20:40 #451108pier :
hans ben toch stil man:P wat jij zegt is ook allemaal rommel.malossi vario is super! en neem een stage 6 koppeling en niet die malossi fly clutch koppeling dats rotzooi!
Malossi vario kost 20 euro meer de power one = net zo goed als de malossi vario daarom geld besparing.
Fly clutch is troep delta clutch is prima of een stage 6 koppeling mag ook.
2 oktober 2007 om 20:45 #451110
RebelJammer dat je die van davy niet hebt gekocht
had je nu een goed verzorgt blokje met veel onderdelen
en dezelfde setup als nu + nog een bijna nieuwe stage 6 cilinderalleen kappen mja wou die ook nog spuiten voor je
echt zonde manmaar waarom dr word ie gwn voor straat?
2 oktober 2007 om 20:46 #451111hansieb :
pier :
hans ben toch stil man:P wat jij zegt is ook allemaal rommel.malossi vario is super! en neem een stage 6 koppeling en niet die malossi fly clutch koppeling dats rotzooi!
Malossi vario kost 20 euro meer de power one = net zo goed als de malossi vario daarom geld besparing.
Fly clutch is troep delta clutch is prima of een stage 6 koppeling mag ook.
Ben het er niet helemaal mee eens, ben over die power one echt niet te spreke!
en waarom stage 6 koppeling? omdat deze perfect af te stellen is.2 oktober 2007 om 21:09 #451113nou bedankt voor de vele positieve reacties
en adviezen zijn altijd welkom.ik ben wel bijna tot de conclusie gekomen om delta clutch aan te schaffen;)
en ik kies voor dr omdat ik diej op originele krukas kan zetten
en dat is voorlopig goed2 oktober 2007 om 23:28 #451115Krukas die hoort op je achtervario je zet hem niet op de krukas :lol
Powerone schijnt gewoon een vario te zijn die hardstikke prima is pier… ik heb hem dan wel niet zelf gehad maar als je kijkt naar de prijs.
Conclusie: Deze vario mag blijven. Hij loopt uitstekend, kost maar de helft van een andere vario en is slijtvast. Deze vario, met zijn lage prijskaartje, maakt de combinatie van vario+torque driver een stuk betaalbaarder en haalt een perfect afgestelde setup binnen bereik van mensen met een kleine beurs.
3 oktober 2007 om 06:00 #451117
N!CKszkr een mooi setupje dat eronder komt. zal zkr goed trekken en ook zeer goed lopen.
zal zkr voor de aerox style voorkap gaan. staat stukken mooier. beter dan dat je de neos kap gaat bewerken, vindt ik dan;). maar het is jouw brommer
4 oktober 2007 om 21:27 #451151zo ik ga morgen op voor mijn brommer certificaat
ik ben eens benieuwt of ik ga slagen
ik laat het morge wel weten;)4 oktober 2007 om 21:34 #451152suc6 jonge! 😉
5 oktober 2007 om 20:07 #451164klote
ben gezakt met 13 fouten:o :'(
ochjah volgende keer beter
ik moet gewoon nog ff goed leren -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.