Vespa-Ciao.NL
:: Jordy553’s citta!

Home Forums Perso’s Projecten Jordy553’s citta!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Euhh een 43mm DR:D
      Lekker bezig, ik kom vrijdagavond wel even kijken:thumb

jordy553
      Topic starter

jep een dr 65 florian haha was de enigste snelle cilinder die er momenteel lag en heb ook maar meteen een malossi kopje meegenomen

morgen komen nog wat onderdelen binnen en ik hoop het blokje morgen of overmorgen ook dan kan alles in elkaar! morgen het frame maar van lak voorzien!

jordy553
        Topic starter

update!

heb het frame zo goed als rollend en inelkaar! morgen ochtend verlichting en kleine dingetjes fixen,..morgen middag heb ik me blok ik haal hem meteen uitelkaar en bewerk dan meteen me carters voor de cilinder.

ook heb ik net even lekker getourd met florian! even mooi het gas er op gehad was echt lache!

morgen weer een update als alles klaar is!

gr jordy

Florian
          Moderator

Ja was even lekker blazen, alleen met die RS is het natuurlijk David tegen Goliath haha
            Wel vet vaag met die 2 gasten bij die vrachtwagen, dat was sowieso geen zuivere koffie..:no:boos

jordy553
            Topic starter

hoezo rs is maar 50cc std haha (gekheid) ghehe! inderdaad dat met die lui was idd geen zuivere koffie!

jordy553
              Topic starter

Hallo hier weer een update!

citta zit groot en deels in elkaar loopt alleen nog kut en is moeilijk aan te krijgen!

er komen nog witte gilera stickers op! en voorlopig eerst een ander blok want wil deze eerst even goed hebben!

er komt eind deze week nog een update hoop dan de citta helemaal klaar te hebben!

gr jordy

pepko
                Donateur

een lekker vers brommertje zo!
                  succes met het blokje 😉

erikbloemberg

wat is er mis met het blokje dan?

jordy553
                    Topic starter

trekt veel valse lucht! zal morgen even een nieuw kerinkje halen en olie aansluiting afsluiten!

jordy553
                      Topic starter

Update:

de citta loopt en vrij lekker ook ding zit helemaal in elkaar en is voor 90% klaar!

de setup is nu op het cp blok:

50cc std
                        city power
                        13/13 dellorto@ sproeier 64 (komt nog een 66 in want staat net iets te arm)
                        malossi luchtfilter

het electische blok maak ik nu ook klaar met de volgende setup:

dr65 evo
                        simonini racing
                        13/13 dellorto
                        malossi luchtfilter

carters zijn uitgeveild!

ik heb nog een rollend ciao frame waar ik het electrische blok eerst onder ga testen!

gr jordy

beunhaaz
                        Bijdrager

Ik denk dat de 50cc blok ergens valse lucht trek. 64 sproeier voor 50cc is erg veel

jordy553
                          Topic starter

ding rijd verder prima! maar sproeier is idd aardig groot! mischien komt morgen het dr blok er weer onder!

beunhaaz
                            Bijdrager

hij loopt tuurlijk prima met genoeg benzine 😛 maar hij lekt wel (:, want ik rij haast met zelfde sproeier maar dan met 20 cc meer en expansie uitlaat 😛

jordy553
                              Topic starter

haha dat had ik ook wel door maar ik pak vanmiddag me andere blokje weer even! toch even wat leuker om mee te rijden!

jordy553
                                Topic starter

Update: 4 maart

zo hier wat foto’s de citta is bijna klaar op een paar dingetjes na zoals nieuwe decompressie kabel inkorten, bagage drager opnieuw spuiten en kabelgoot monteren!

en ooit me electronische blok monteren (moet eerst beter opmaatgemaakt worden voor mijn dr65) maar rij eerst door met de dr65 en city powert!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.